Hei
Var og hentet denne strøkne KLE500`n i Sverige i dag. Sjeldent man treffer på et slikt eksemplar mener jeg fra 1998.
Det er få spor av brukt sykkel her. Alt av bøker og servicehefte på plass
En super hyggelig meget partentelig eier holdt denne av 1 uke
Planen er å ha denne som sykkel nr 2 til små turer og grusturer, samt fisketurer sammen med bror som kjører ATV.
Vil bytte dekk til egnede grusdekk, men som også må være ok på asfalt, så mottar gjerne tips på bra dekk.
Import av Strøken Kawasaki KLE500 98 modell i Sverige i dag
-
- Innlegg: 701
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Sted: Skien
Import av Strøken Kawasaki KLE500 98 modell i Sverige i dag
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av ErikW den 21 feb 2020, 22:35, redigert 4 ganger totalt.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37911
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Import av Strøken Kawasaki KLE500 98 modell i Sverige i dag
Gratulerer !
Synd alle bildene vises liggende...
Men dette fikses greit ved å høyreklikke på bildet og be om visning i "new tab" (ny fane).
Funker helt fint i Firefox og ganske sikkert også de fleste andre nettlesere.
Synd alle bildene vises liggende...
Men dette fikses greit ved å høyreklikke på bildet og be om visning i "new tab" (ny fane).
Funker helt fint i Firefox og ganske sikkert også de fleste andre nettlesere.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 701
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Sted: Skien
Re: Import av Strøken Kawasaki KLE500 98 modell i Sverige i dag
Ja irriterende det her. Nå var jeg så nøye med innlegging av bildene, men ser at flere samme kom med, så forstår ikke det helt AJ.
P.S: fikk endret antall, men får ikke snudd de. Forsøker senere. (holder du kurs.)
Er bittelitt kløne på enkelte PC ting
- gsx750_80
- Innlegg: 2212
- Registrert: 24 apr 2010, 19:34
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Sted: Trøndelag
- Kontakt:
Re: Import av Strøken Kawasaki KLE500 98 modell i Sverige i dag
Den så utrolig fin ut. Gratulerer.ErikW skrev: ↑21 feb 2020, 20:47 Hei
Var og hentet denne strøkne KLE500`n i Sverige i dag. Sjeldent man treffer på et slikt eksemplar mener jeg fra 1998.
Det er få spor av brukt sykkel her. Alt av bøker og servicehefte på plass
En super hyggelig meget partentelig eier holdt denne av 1 uke
Planen er å ha denne som sykkel nr 2 til små turer og grusturer, samt fisketurer sammen med bror som kjører ATV.
Vil bytte dekk til egnede grusdekk, men som også må være ok på asfalt, så mottar gjerne tips på bra dekk.
IMG_7286.jpg
IMG_7287.jpg
IMG_7288.jpg
IMG_7285.jpg
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- biker7
- Innlegg: 1304
- Registrert: 12 feb 2011, 15:41
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS HP, Honda NX650 Dominator
- Sted: solør
Re: Import av Strøken Kawasaki KLE500 98 modell i Sverige i dag
Grattis med ny doning !
Ser flott ut den
Litt usikker på dekk-dim. på sykkelen din, men får du tak i Mitas E07 (gml.versjon), evt. E07+, er det min anbefaling.
Har kjørt på dette (gml. versjon, "Dakar" bak) siden jeg kjøpte F800GS i mars i fjor, og er meget fornøyd med dette
både på grus og asfalt
Framdekket kan holde opp mot 1000mil og bakdekket 700-800mil for meg, og dette synes jeg er meget bra på et slik dekk med såppass grovt mønster og bra grep på grusen Og enda så brukte jeg dekk-settet som sitter på nå på bla. 440 mils asfalt-tur til Finnmark, med slitasjen slik asfaltkjøring medfører på slike dekk
Ser flott ut den
Litt usikker på dekk-dim. på sykkelen din, men får du tak i Mitas E07 (gml.versjon), evt. E07+, er det min anbefaling.
Har kjørt på dette (gml. versjon, "Dakar" bak) siden jeg kjøpte F800GS i mars i fjor, og er meget fornøyd med dette
både på grus og asfalt
Framdekket kan holde opp mot 1000mil og bakdekket 700-800mil for meg, og dette synes jeg er meget bra på et slik dekk med såppass grovt mønster og bra grep på grusen Og enda så brukte jeg dekk-settet som sitter på nå på bla. 440 mils asfalt-tur til Finnmark, med slitasjen slik asfaltkjøring medfører på slike dekk
Sist redigert av biker7 den 22 feb 2020, 19:14, redigert 3 ganger totalt.
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
- biker7
- Innlegg: 1304
- Registrert: 12 feb 2011, 15:41
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS HP, Honda NX650 Dominator
- Sted: solør
Re: Import av Strøken Kawasaki KLE500 98 modell i Sverige i dag
Ellers har jeg også god erfaring med Bridgestone TrailWing (TW301/TW302) på grus og litt asfalt på min gamle Honda Dominator
(litt samme "vektklasse" som din), etter å ha slitt ut mange slike oppigjennom årene. Veldig bra på grus og greit på asfalt. Men ikke fullt så slitestrekt som Mitas da (kanskje opp mot ca 400 mil bak, ca 600 mil forann).
Har forøvrig et slik framdekk "på lager", som muligens testes på GS,n ved neste dekkskift. :)
(litt samme "vektklasse" som din), etter å ha slitt ut mange slike oppigjennom årene. Veldig bra på grus og greit på asfalt. Men ikke fullt så slitestrekt som Mitas da (kanskje opp mot ca 400 mil bak, ca 600 mil forann).
Har forøvrig et slik framdekk "på lager", som muligens testes på GS,n ved neste dekkskift. :)
Sist redigert av biker7 den 22 feb 2020, 19:18, redigert 1 gang totalt.
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
-
- Innlegg: 701
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Sted: Skien
Re: Import av Strøken Kawasaki KLE500 98 modell i Sverige i dag
Takker. Skal se etter de på dekkonline og motorsykkeldekk.nobiker7 skrev: ↑22 feb 2020, 13:28 Grattis med ny doning !
Ser flott ut den
Litt usikker på dekk-dim. på sykkelen din, men får du tak i Mitas E07 (gml.versjon), evt. E07+, er det min anbefaling.
Har kjørt på dette (gml. versjon, "Dakar" bak) siden jeg kjøpte F800GS i mars i fjor, og er meget fornøyd med dette
både på grus og asfalt
Framdekket kan holde opp mot 1000mil og bakdekket 700-800mil for meg, og dette synes jeg er meget bra på et slik dekk med såppass grovt mønster og bra grep på grusen Og enda så brukte jeg dekk-settet som sitter på nå på bla. 440 mils asfalt-tur til Finnmark, med slitasjen slik asfaltkjøring medfører på slike dekk
Det er bak 130/80 x17 og foran 90/90x21
-
- Innlegg: 7599
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: Import av Strøken Kawasaki KLE500 98 modell i Sverige i dag
Eller k60 scout... det bruker jeg på xl600 som jeg har og det har funka bra også.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后