VindR - Super sommer på Super'n

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
VindR
Innlegg: 256
Registrert: 05 aug 2019, 17:32
Motorsykkelen din: 2018 KTM 1290 Super Duke R
Sted: Gjøvik

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av VindR »

AJ skrev: 18 sep 2019, 10:30 Ser at det er meldt knallvær med opp mot 20 grader i Charlottenberg og Torsby :sunny: ! Så et av disse stedene, eller begge, er absolutt aktuelle turmål med overnatting fra lørdag til søndag.
Har ikke sjekket overnattingmulighetene, men det er hoteller begge steder og ganske sikkert andre overnattingsmuligheter også.

Jeg slenger meg gjerne med på en slik tur, som kanskje den siste MC-overnattingsturen denne sesongen.
Så bra. Da blir det tur til helgen! Jeg har kun vært i Charlottenberg og ikke Torsby, så jeg er som sagt ikke så kjent med hvor det kan være mest ålreit å reise. Det er jo ikke så altfor langt unna, så kanskje en av dem har noen fine veier/områder i nærheten hvor det går an å kjøre seg en tur, evt. ikke legge kjøreruten direkte? Har du noen forslag? Har ikke noe i mot å bare "dilte etter" heller jeg :P

Når det gjelder overnatting, tror du vi bør bestille noe på forhånd, eller bare ta det som det kommer? Er vell godt utenom sesong og allting nå, men det kan vell hende det er flere på to hjul som tar seg en tur denne helgen (med tanke på været).

Beklager mye spørsmål altså, er ikke så dreven på disse overnattingsturene og har lett for å overtenke/komplisere ting :redface
Bilde
KTM 1290 Super Duke R
Instagram: @vindriste
YouTube: VindR

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av AJ »

AJ skrev: 18 sep 2019, 10:30 Ser at det er meldt knallvær med opp mot 20 grader i Charlottenberg og Torsby :sunny: ! Så et av disse stedene, eller begge, er absolutt aktuelle turmål med overnatting fra lørdag til søndag.
Har ikke sjekket overnattingmulighetene, men det er hoteller begge steder og ganske sikkert andre overnattingsmuligheter også.

Jeg slenger meg gjerne med på en slik tur, som kanskje den siste MC-overnattingsturen denne sesongen.
Ooops... :confused !
Måtte sjekke med kona siden jeg kom på at det skjer no' familiegreier i helga. Håpet på at det var på søndag slik at jeg i hvert fall kunne blitt med på tur, eller tatt en tur på egenhånd, på lørdag til nabolandet; først Charlottenberg, derfra til Torsby og hjem igjen på flotte MC-veier.

Men så viser det seg at barnebarnbursdagsfeiringen er nettopp på lørdag...
Så da blir det MC-tur til Oslo i stedet for å feire veslefrøknas 3-års dag :D .

Men til VindR og flere: ta gjerne turen til Charlottenberg via Bjørkelangen og Skotterud og videre derfra til Torsby med overnatting i nettopp Torsby på et av hotellene der, Hotel Örnen eller Björnidet i sentrum, og fres hjemover igjen på E-16, som fra Torsby til Kongsvinger faktisk er en brukbart artig MC-vei mange steder.
Men det finnes også alternative og mer svingete ruter. Ta en runde på Google map og sjekk selv :) .

For å slippe den smått kjedelige ruta fra Fetsund til Bjørkelangen er veien fra Fetsund til Sørumsand og videre derfra mot Aurskog en artig rute for de som ikke har kjørt der før, på vei til Charlottenberg.
Fra Aursmoen må man bare holde ut noen km. med kjedelig vei før svingeldoradoet fra Bjørkelangen til Skotterud :crazy: .

God tur :vs !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
VindR
Innlegg: 256
Registrert: 05 aug 2019, 17:32
Motorsykkelen din: 2018 KTM 1290 Super Duke R
Sted: Gjøvik

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av VindR »

AJ skrev: 18 sep 2019, 11:26 Ooops... :confused !
Måtte sjekke med kona siden jeg kom på at det skjer no' familiegreier i helga. Håpet på at det var på søndag slik at jeg i hvert fall kunne blitt med på tur, eller tatt en tur på egenhånd, på lørdag til nabolandet; først Charlottenberg, derfra til Torsby og hjem igjen på flotte MC-veier.

Men så viser det seg at barnebarnbursdagsfeiringen er nettopp på lørdag...
Så da blir det MC-tur til Oslo i stedet for å feire veslefrøknas 3-års dag :D .

Men til VindR og flere: ta gjerne turen til Charlottenberg via Bjørkelangen og Skotterud og videre derfra til Torsby med overnatting i nettopp Torsby på et av hotellene der, Hotel Örnen eller Björnidet i sentrum, og fres hjemover igjen på E-16, som fra Torsby til Kongsvinger faktisk er en brukbart artig MC-vei mange steder.
Men det finnes også alternative og mer svingete ruter. Ta en runde på Google map og sjekk selv :) .

For å slippe den smått kjedelige ruta fra Fetsund til Bjørkelangen er veien fra Fetsund til Sørumsand og videre derfra mot Aurskog en artig rute for de som ikke har kjørt der før, på vei til Charlottenberg.
Fra Aursmoen må man bare holde ut noen km. med kjedelig vei før svingeldoradoet fra Bjørkelangen til Skotterud :crazy: .

God tur :vs !
Det er ikke alltid ting går som planlagt. Godt å høre det er flere som har en "personlig planlegger" hjemme, som kan holde styr på dager og datoer :P

Tusen takk for tipsene til kjørerute! Setter pris på dem, så da skal jeg få laget en rute. Skal kikke litt på det, så skal jeg se om jeg kanskje får laget et lite innlegg for å se om flere har lyst til å slå følge.
Bilde
KTM 1290 Super Duke R
Instagram: @vindriste
YouTube: VindR

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av AJ »

VindR skrev: 18 sep 2019, 11:55
Det er ikke alltid ting går som planlagt. Godt å høre det er flere som har en "personlig planlegger" hjemme, som kan holde styr på dager og datoer :P

Tusen takk for tipsene til kjørerute! Setter pris på dem, så da skal jeg få laget en rute. Skal kikke litt på det, så skal jeg se om jeg kanskje får laget et lite innlegg for å se om flere har lyst til å slå følge.
Så sant man har mulighet så anbefaler jeg sterkt å ta en slik tur nå på tampen av sesongen!
Jeg har for øvrig hørt av andre at veien(e) fra Charlottenberg til Torsby skal være fine MC-veier.
Men har aldri kjørt der selv så jeg kjenner ikke til hvor mye av strekningen som evt. er grusvei.

Fra Torsby til Kongsvinger kan velge å kjøre Gräsmarken - Austmarka og videre Åbogen - Granli hvis man ikke vil kjøre E-16.
Og etter transportetappen til Skarnes tar man til høyre i rundkjøringa og freser oppover 24'en til Sand og følger veien videre til E6/Minnesund.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
VindR
Innlegg: 256
Registrert: 05 aug 2019, 17:32
Motorsykkelen din: 2018 KTM 1290 Super Duke R
Sted: Gjøvik

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av VindR »

Da er jeg i gang med turen til Torsby. Kom ikke i veien før nærmere 10:45, men jeg har hele dagen på meg.

Bilde

Må si det er et fantastisk MC-vær i dag! Har en liten stopp ved Randsfjorden nå og det er strålende sol, varmt i været og helt vindstille. Har allerede møtt mange som er ute og farter på to hjul i dag, og jeg regner med å møte mange flere.

Bilde

Jeg er ikke så god på det å stoppe for å ta bilder og slikt, men jeg skal prøve å få gjort det og legge ut litt her ila. helgen Bilde

Ønsker alle en strålende helg Bilde


Bilde
KTM 1290 Super Duke R
Instagram: @vindriste
YouTube: VindR

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av AJ »

Jeg var ute med sykkelen en liten tur til Gran for en halvtimes tid siden. Hadde du stukket i veien litt tidligere så hadde vi antakelig møtt på hverandre :) .

Misunner deg muligheten for tur disse to dagene. Skulle svært gjerne vært med...
Men nå er jeg straks klar for bytur til Oslo for å feire eldste barnebarnets 3-årsbursdag. En veldig hyggelig begivenhet, så prioriteringene ga seg selv denne dagen.
Men i morgen er jeg fri til å gjøre hva jeg vil... :crazy: .

God tur videre :vs !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
VindR
Innlegg: 256
Registrert: 05 aug 2019, 17:32
Motorsykkelen din: 2018 KTM 1290 Super Duke R
Sted: Gjøvik

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av VindR »

AJ skrev:Jeg var ute med sykkelen en liten tur til Gran for en halvtimes tid siden. Hadde du stukket i veien litt tidligere så hadde vi antakelig møtt på hverandre :) .

Misunner deg muligheten for tur disse to dagene. Skulle svært gjerne vært med...
Men nå er jeg straks klar for bytur til Oslo for å feire eldste barnebarnets 3-årsbursdag. En veldig hyggelig begivenhet, så prioriteringene ga seg selv denne dagen.
Men i morgen er jeg fri til å gjøre hva jeg vil... :crazy: .

God tur videre :vs !
Da kan det nok hende jeg var litt sent ute ja.

Hvis du ikke har noen planer i morgen, så er det meldt bra vær da også. Hva med en sen lunsj på den blå-gule siden av grensa?

Turen har gått bra så langt. Er akkurat ferdig med en burger på CK litt før Sørumsand. Været er supert og jeg tror jeg har hatt venstrehånden mere av styret enn på. Det er motorsykler overalt! Fant meg til og med en liten gjeng med R-sykler rett etter Gardermoen som jeg slo følge med et stykke.

Nå bærer det av sted videre, og så skal jeg forsøke å holde dere oppdater Bilde




Bilde
KTM 1290 Super Duke R
Instagram: @vindriste
YouTube: VindR

Brukeravatar
VindR
Innlegg: 256
Registrert: 05 aug 2019, 17:32
Motorsykkelen din: 2018 KTM 1290 Super Duke R
Sted: Gjøvik

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av VindR »

Da har jeg kommet meg litt inn i Sverige, nærmere bestemt til Gunnarskog.

Bilde

Veiene hit har vært flotte MC-veier, spesielt fra Sørumsand og gjennom Vestmarka. Måtte ta en stopp i Vestmarka da temperaturen passerte 24 grader. Fant fort ut at å kjøre med foret jakke ble litt varmt, så det ble en kjapp stopp for å ta det ut.

Bilde

Trafikken har stort sett vært grei så langt. Hadde noen strekninger fra Sørumsand med biler som hadde lysende bremselys gjennom hver eneste sving, men ble etterhvert "kvitt" dem Bilde

Nå er det tid for væske og kvikk-lunsj (måtte ha med meg noe norskt Bilde), før det bærer videre til Torsby. Så får man se om man finner seg et sted å tilbringe natten etterhvert. NESTEN så jeg vurderer å kjøre lengre i dette flotte været, så vi får se hva som skjer. Må jo ikke finne overnattingssted midt i sentrum Bilde

Bilde
KTM 1290 Super Duke R
Instagram: @vindriste
YouTube: VindR

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av AJ »

Er litt spent på hvordan dagen har endt...
Funnet overnatting, håper jeg?

Og hvordan er følelsen etter første dag på første alenelangtur som motorsyklist ;) ?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
VindR
Innlegg: 256
Registrert: 05 aug 2019, 17:32
Motorsykkelen din: 2018 KTM 1290 Super Duke R
Sted: Gjøvik

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av VindR »

AJ skrev:Er litt spent på hvordan dagen har endt...
Funnet overnatting, håper jeg?

Og hvordan er følelsen etter første dag på første alenelangtur som motorsyklist ;) ?
Dagen har endt bra. Jeg har sjekket inn på The Lodge Torsby, har fått av meg kjøredressen og ligger rett ut og slapper av litt. Veldig ålreit plass dette her, og ikke så værst pris. Ser ut som et gammelt småbruk av noe slag, med et digert hovedhus nede ved ei elv. Har fått rom i hovedhuset, og det er to tyskere på tur her også (ikke motorsyklister).

Turen inn til Torsby gikk bra, slik som resten av turen. Lite trafikk den siste biten og været har vært som ellers i dag. Kan ikke klage. Sykkelen har også oppført seg helt flott. Nå har ikke jeg så mye å sammenligne med da Bilde Men merker at det ble en helt annen sykkel etter at jeg justerte alt av støtdemping på den for litt siden.

Første dag som "alene-motorsyklist" har bare gitt mersmak. Jeg har ingenting i mot å kjøre med andre, men nå veit jeg at jeg fint kan legge ut på langtur alene også. Ligger her og har nesten lyst til å dra ut igjen Bilde

Merker det suser litt i hodet etter dagen, men det tror jeg er mest fordi jeg ikke er vant til å ha på meg hjelm så lenge om gangen. Så klart, det har jo vært litt støy hele tiden, men jeg brukte ørepropper for første gang i dag. Det fungerte veldig godt, og jeg er glad jeg ikke kjørte så langt uten. Jeg kjørte den siste biten opp fra Torsby nå i stad (var nede etter innsjekkingen for å spise litt), og kjørte to mil opp igjen uten propper. Det var overraskende mye forskjell!

I kveld blir det bare å slappe av, nyte en hjemmelaget frokost på gården her i morgen tidlig og så se hva jeg finner på. Regner med at jeg kommer meg i veien litt tidligere i morgen, så det kan hende jeg utforsker litt Bilde
Bilde
KTM 1290 Super Duke R
Instagram: @vindriste
YouTube: VindR

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av AJ »

VindR skrev: 21 sep 2019, 20:48 I kveld blir det bare å slappe av, nyte en hjemmelaget frokost på gården her i morgen tidlig og så se hva jeg finner på. Regner med at jeg kommer meg i veien litt tidligere i morgen, så det kan hende jeg utforsker litt Bilde
Høres ut som en bra dag :) .
Jeg overnattet selv i Torsby for et par år siden hos en familie med enebolig rett ved sentrum. De hadde satt opp ei lita hytte med alt man trengte, litt ovenfor huset sitt.

Samtidig som jeg var der tok jeg meg en tur innom fördonmuseet i Torsbyparken. Som eneste besøkende...
Artig nok, forsåvidt. Ikke noe sted du besøke, men har du lyst og spesiell interesse for veterankjøretøyer på to og fire, så kan det være greit å få med seg. Hvis det er oppe da...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
VindR
Innlegg: 256
Registrert: 05 aug 2019, 17:32
Motorsykkelen din: 2018 KTM 1290 Super Duke R
Sted: Gjøvik

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av VindR »

AJ skrev: Høres ut som en bra dag :) .
Jeg overnattet selv i Torsby for et par år siden hos en familie med enebolig rett ved sentrum. De hadde satt opp ei lita hytte med alt man trengte, litt ovenfor huset sitt.

Samtidig som jeg var der tok jeg meg en tur innom fördonmuseet i Torsbyparken. Som eneste besøkende...
Artig nok, forsåvidt. Ikke noe sted du besøke, men har du lyst og spesiell interesse for veterankjøretøyer på to og fire, så kan det være greit å få med seg. Hvis det er oppe da...
Det virker som det er ganske populært herover å lage til overnattingssteder av det folk har tilgjengelig. Har sett noen småplasser med B&B.

Jeg så skiltet til museumet på turen hit. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre i morgen, men jeg skal ha det i bakhodet Bilde

Ellers så er det bare å si ifra hvis noen har tenkt seg på tur over grensen i morgen (Charlottenberg/Torsby eller området rundt) , så kan jeg godt bli med på en kjøretur tilbake. Er meldt bra vær i morgen også så vidt jeg veit Bilde


Bilde
KTM 1290 Super Duke R
Instagram: @vindriste
YouTube: VindR

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av AJ »

Veldig ålreit å dra på overnattingstur alene med MC.
Men også kjempetrivelig å kjøre to i lag med en man kommer veldig god overens med :D .

Har god erfaring med begge deler.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av kjellv »

Artig å se deg på første alenetur :D
Er det ikke kjekt? Selv storkoser jeg meg alene på tur. Da bestemmer jeg alt selv, planlegger så lite jeg kan. For meg nytter det ikke å planlegge, jeg har en egen evne til å ombestemme meg likevel. Jeg kan se et skilt med et stedsnavn jeg har hørt om eller hørt historier om, så endrer jeg plutselig kursen for å utforske det. Ser jeg et fint motiv å ta bilder av, så stopper jeg og tar bilder. Trenger ikke ta hensyn til hva kjørekompiser ønsker å gjøre. Bryr meg lite om tiden, og stresser ikke. Starter opp å kjøre om formiddagen når jeg er klar, enten klokka er 9 eller 12. Kjører til jeg finner et egnet sted å overnatte, enten klokka er 5 på ettermiddagen eller 2 på natta (telt). For meg er dette frihet, da kobler jeg av fra min hverdag som er styrt av klokka og av kunder som har forventninger til at jeg stiller opp og gjør mitt beste for at de blir fornøyd. Jeg måler aldri en vellykket tur ut i fra antall kjørte mil, men opplevelsene underveis. Legg merke til at det du husker best fra turen er det du opplever når du stopper, alle milene i salen glemmer du fort. Men selvfølgelig er det en del kjørte strekninger du husker godt og gjerne kjører igjen.
Alenetur er for meg helt fantastisk. Turer over flere dager sammen med mange andre har jeg lite sans for, men sammen med en eller to jeg kjenner godt og trives sammen med går bra. Men da må dette være folk jeg har lyst å reise sammen med.
Kos deg på tur og ta masse bilder, dette er minner du vil komme tilbake til flere ganger når vinteren er over oss igjen. :prf

Brukeravatar
TGR
Innlegg: 1023
Registrert: 16 jan 2017, 19:58
Motorsykkelen din: BMW K1200LT
Sted: Stathelle

Re: VindR - En fersk MC-fører og B-Logger

Legg inn av TGR »

Spot on kjellv, som jeg skulle ha skrevet det selv 👍😊

Svar