Flere kjørevenner søkes

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
LuiBen
Innlegg: 34
Registrert: 08 mai 2019, 22:14
Motorsykkelen din: Husqvarna Svartpilen 701

Flere kjørevenner søkes

Legg inn av LuiBen »

Hei
Jeg er relativt ny på siden her og når det gjelder MC fikk lappen 11 Juni! 1måned jubileum!!.
Det jeg egentlig er på utkikk etter er flere venner å kjøre sammen med, og kanskje litt mer spesifikt folk som ønsker å kjøre sammen uten å måtte være godt over tillatt kjørehastighet for å være ute å kjøre (ja av og til kan det være gøy, av og til :) ).
Bor i Oslo sentrum, møter gjerne folk utenfra byen, jeg kjører med Sena 30K på hjelmen og synes det er veldig hyggelig å snakke om alt og ingenting når man blir bedre kjent.

er for øvrig heter jeg Luis er 30 år men alder har ingenting å si for meg så lenge vi har det gøy på tur.
Kjører en Husqvarna Svartpilen 701. og kjører gjerne dag-/helgesturer.

Ta kontakt da vell! :twothumbs:

Forc
Innlegg: 99
Registrert: 24 jun 2019, 18:09
Motorsykkelen din: Honda CB650R 2019

Re: Flere kjørevenner søkes

Legg inn av Forc »

Hei: Se viewtopic.php?f=15&t=6629&p=363230#p363230 for tråd angående kjørevenner.

Ellers så har jeg nettopp tatt lappen selv og har så langt vært på tur med Sakkle og Snikendeugle fra forumet etter post i den tråden. Veldig hyggelig og det ble absolutt tatt hensyn til at jeg kjører forsiktig nå som jeg er ny med lappen.

Vet ikke om jeg skal ut å kjøre i kveld da jeg må vente på at Bring gidder dukke opp med pakker fra xlmoto, men jeg kan sende en PM hvis det blir aktuelt utover kvelden.

Jonxz
Innlegg: 7
Registrert: 30 jun 2019, 19:10
Motorsykkelen din: BMW - G310R - 310 - 2019

Re: Flere kjørevenner søkes

Legg inn av Jonxz »

Heihei! Ser det er flere som kjører rundt Oslo. Er det derimot noen som kjører rundt Trondheim? Isåfall gjerne gi lyd :thumleft

22 år og har hatt lappen i snart 1 mnd nå! Kjører da pent :)

jalekss92
Innlegg: 77
Registrert: 26 jun 2017, 20:22
Motorsykkelen din: Yamaha MT-07

Re: Flere kjørevenner søkes

Legg inn av jalekss92 »

Gratulerer med lappen! :twothumbs:

Bor også i Oslo, mann på 27. Gjerne med å kjøre, send en melding når det passer!

vm91
Innlegg: 54
Registrert: 14 aug 2018, 23:52
Motorsykkelen din: PGO

Re: Flere kjørevenner søkes

Legg inn av vm91 »

Hei, Er selv fra Oslo. Er 28 år. Send gjerne melding til meg også. Tar gjerne tur med deg. Har hatt lappen i nesten 2 uker.

Forc
Innlegg: 99
Registrert: 24 jun 2019, 18:09
Motorsykkelen din: Honda CB650R 2019

Re: Flere kjørevenner søkes

Legg inn av Forc »

Kan gjerne ta en tur i starten av August, akkurat nå blir det dårlig med turer på meg de kommende 2 ukene pga ferieavvikling.

Simracer
Innlegg: 4
Registrert: 22 jun 2019, 05:49
Motorsykkelen din: ZXR750J1(91), CBR1100XX(00), XR650L(93)
Sted: Oslo området

Re: Flere kjørevenner søkes

Legg inn av Simracer »

Kommer vel hjem 8.aug og har da kanskje 3-4 uker med fri. Ungene kommer hjem fra ferie 13 aug, og da blir der litt aktiviteter med dem, men jeg prøver å få kjørt mest mulig før det blir kjøligere i været. Jeg liker veiene rundt i Østfold og kjører vanligvis veldig ROLIG da jeg ønsker å få koset meg på turene og få med meg litt mer av omgivelsene. Kommer til å ta telt med for 1-2 overnattinger når det passer også. Å inkludere det i turene, er for meg like viktig som bare å kjøre rundt uten mål og mening. Bor i Ski/Ås området.

Svar