R, Hjelp til å finne ut av mulig plomberingssett til Kawazaki Z, 2012 mod.

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Heihei
Innlegg: 4
Registrert: 28 apr 2019, 14:20
Motorsykkelen din: Honda cbr 1999

R, Hjelp til å finne ut av mulig plomberingssett til Kawazaki Z, 2012 mod.

Legg inn av Heihei »

Hei
Kjøpte en kawasaki z750r 2012 mod får 1 måned siden å mistenker nå at plombering er tatt ut. Kjøpte sykkelen å tengte ikke noe mer over det. Men har sett over delene jeg fikk med sykkelen som forrige eier sa var orgenalt på den.
Der ligger det blant ennet en plate. Jeg mistenker den platen har noe med plombering å gjør. Mistenker den er tatt vekk fordi jeg kjører i fra alle vennene mine som er mellomregga uten problemer.

Jeg er redd får at det skal bli noe styr så vill ikke sette den på verksted, å forrige eier bor 113 mil unna meg. Så tengte det letteste hadde vært å funnet hvor den platen skal monteres å holde kjeft om det :) noen som kan hjelpe meg å forklare hvor den skal eller om det i heletatt er plomberingen.

Det er også med en kontakt med to kabler som jeg fant i esken han sendte med som jeg ikke får til å stemme hvor skal, om det også kan ha noe med plombering å gjøre?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av Heihei den 03 jul 2019, 16:29, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
Rune75
Innlegg: 1041
Registrert: 17 jun 2013, 09:29
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: R, Hjelp til å finne ut av mulig plomberingssett til Kawazaki Z, 2012 mod.

Legg inn av Rune75 »

Bilde av delene kan hjelpe.

Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Sted: Oslo

Re: R, Hjelp til å finne ut av mulig plomberingssett til Kawazaki Z, 2012 mod.

Legg inn av Snikendeugle »

Denne kan kanskje være nyttig, om den stemmer med modellen din. Restrictor kit. Om du graver videre på dette finner du sikkert detaljbilder av hele kittet, og hvor de skal sitte.
https://www.busters-accessories.co.uk/e ... le/507423/

Jeg tipper det uansett er en ECU mapping som må til for å matche/ikke matche restrictor kitet.


EDIT:
Les denne: https://www.riderforums.com/z1k-z750-pe ... -z750.html
I got a nice restrictor kit here, still in the packaging as it never got round to being fitted.

It's little more than a knife blade looking piece of metal which acts as a throttle stop. The instructions are in german, i could dig them out see if theres any pictures on them giving a diagram of how it's fitted.
Høres litt ut som den du har avbildet, kanskje?
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

cannon
Innlegg: 2264
Registrert: 13 feb 2011, 15:43
Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006

Re: R, Hjelp til å finne ut av mulig plomberingssett til Kawazaki Z, 2012 mod.

Legg inn av cannon »

Heihei skrev: 03 jul 2019, 00:58 Hei
Kjøpte en kawasaki z750r 2012 mod får 1 måned siden å mistenker nå at plombering er tatt ut. Kjøpte sykkelen å tengte ikke noe mer over det. Men har sett over delene jeg fikk med sykkelen som forrige eier sa var orgenalt på den.
Der ligger det blant ennet en plate. Jeg mistenker den platen har noe med plombering å gjør. Mistenker den er tatt vekk fordi jeg kjører i fra alle vennene mine som er mellomregga uten problemer.

Jeg er redd får at det skal bli noe styr så vill ikke sette den på verksted, å forrige eier bor 113 mil unna meg. Så tengte det letteste hadde vært å funnet hvor den platen skal monteres å holde kjeft om det :) noen som kan hjelpe meg å forklare hvor den skal eller om det i heletatt er plomberingen.

Det er også med en kontakt med to kabler som jeg fant i esken han sendte med som jeg ikke får til å stemme hvor skal, om det også kan ha noe med plombering å gjøre?
113 mil går ganske greit med telefon og email. Det enkleste er vel å spørre forrige eier om historikken.

Svar