SneakyOwl log - MV F3 800 RC
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Sted: Oslo
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Knipset noen nye bilder i garasjen
Forsøkt å gjøre de en del kaldere intensjonelt, pga. det veldig varme lyset som er der nede.
Forsøkt å gjøre de en del kaldere intensjonelt, pga. det veldig varme lyset som er der nede.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37872
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Perfekt design og en skikkelig fin fargekombo med de italienske flaggfargene .
Også liker jeg den klassiske MV Agusta logoen, som er litt i samme stilen som Alfa Romeo. Dog ikke fullt så komplisert... .
Veldig italiensk -
Også liker jeg den klassiske MV Agusta logoen, som er litt i samme stilen som Alfa Romeo. Dog ikke fullt så komplisert... .
Veldig italiensk -
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Sted: Oslo
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Helt enig. Perfekt er ordet.
Utrolig hvor mye fargekombinasjonen gjør vs de vanlige røde F3 modellene. Veldig fine de og, men ikke i nærheten RC modellene.
Logoen har også vokst mye på meg
Utrolig hvor mye fargekombinasjonen gjør vs de vanlige røde F3 modellene. Veldig fine de og, men ikke i nærheten RC modellene.
Logoen har også vokst mye på meg
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 22910
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Skikkelig tøff sykkel, og bilderedigeringen er spot on
- freddy123
- Innlegg: 1054
- Registrert: 02 jul 2014, 22:26
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
- Sted: akershus
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
For et smykke
Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
- Fsva
- Innlegg: 779
- Registrert: 09 okt 2014, 17:29
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
- Sted: Eidsvoll/Fredrikstad
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Fantastisk flott fargekombinasjon du har på sykkelen din.
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Sted: Oslo
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Hehe, et preset i Lightroom får mest av æren her. Jeg gjorde bare noen få manuelle justeringer etter det for å få ut med rødfarge
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 22910
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Lightroom er gull. Bare velg HSL, og ta bort/legg til spesifikke farger.Snikendeugle skrev: ↑10 jun 2019, 14:21
Hehe, et preset i Lightroom får mest av æren her. Jeg gjorde bare noen få manuelle justeringer etter det for å få ut med rødfarge
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Sted: Oslo
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Snakk om driiiiiit. Koset meg på Rudskogen i dag og hjemturen til Oslo igjen. Liten pitstop for å spyle av sykkelen fra litt regnværskjøring tidligere i dag, 100 meter hjemmefra skjer dette:
Det er nok pluggbart, men jeg vet ikke om jeg vil ta sjansen med å kjøre på plugget dekk på banen
Flere har gjort det før, men tanken om å bli strandet i Rakkestad på en torsdag er ikke kjempefristende...
Det er nok pluggbart, men jeg vet ikke om jeg vil ta sjansen med å kjøre på plugget dekk på banen
Flere har gjort det før, men tanken om å bli strandet i Rakkestad på en torsdag er ikke kjempefristende...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37872
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Auda...!
Har opplevd dette et par ganger selv.
En gang i Lier da jeg merket at sykkelen ble veldig annerledes å kjøre i svingene rundt Tyrifjorden ved Sylling. Ikke rart med stadig minkende luft i bakdekket...
Fikk Viking till å plugge det og kom meg deretter trygt hjem igjen.
Samme skjedde rett utenfor garasjen hjemme. Også her bisto Viking og pluggingen i begge tilfeller holdt dekkets levetid (resten av sesongen).
Uten banekjøring, bare så det er nevnt.
Tror nok at pluggingen holder til ikke altfor utfordrende banekjøring, men skjønner godt at man ikke tar sjansen. Et punkterplugget dekk blir aldri helt det samme som et dekk uten skader.
Har opplevd dette et par ganger selv.
En gang i Lier da jeg merket at sykkelen ble veldig annerledes å kjøre i svingene rundt Tyrifjorden ved Sylling. Ikke rart med stadig minkende luft i bakdekket...
Fikk Viking till å plugge det og kom meg deretter trygt hjem igjen.
Samme skjedde rett utenfor garasjen hjemme. Også her bisto Viking og pluggingen i begge tilfeller holdt dekkets levetid (resten av sesongen).
Uten banekjøring, bare så det er nevnt.
Tror nok at pluggingen holder til ikke altfor utfordrende banekjøring, men skjønner godt at man ikke tar sjansen. Et punkterplugget dekk blir aldri helt det samme som et dekk uten skader.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Sted: Oslo
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Ja ikkesant. Kanskje ikke så dumt med mulighet for veihjelp, innser jeg nå. Må sjekke om forsikringen min har dette inkludert :)
Jeg merket dette veldig fort da jeg hørte et veldig tydelig "ploink" og deretter litt ujevn rulle i bakdekket, siden hodet på skruen var så stort.
Litt synd å skifte ut et dekk med 1400km på baken, men jeg får tenke litt på det...
Det blir nok i så fall Metzeler M7RR igjen
Forøvrig ganske fornøyd med Pirelli Diablo Corsa som sitter på sykkelen fra fabrikken. Ingen antydning til å slippe, uten at jeg har forsøkt å pushe det veldig hardt i regnet...
Jeg merket dette veldig fort da jeg hørte et veldig tydelig "ploink" og deretter litt ujevn rulle i bakdekket, siden hodet på skruen var så stort.
Litt synd å skifte ut et dekk med 1400km på baken, men jeg får tenke litt på det...
Det blir nok i så fall Metzeler M7RR igjen
Forøvrig ganske fornøyd med Pirelli Diablo Corsa som sitter på sykkelen fra fabrikken. Ingen antydning til å slippe, uten at jeg har forsøkt å pushe det veldig hardt i regnet...
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37872
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Til vanlig kjøring på vei går det fint å kjøre med plugget dekk, er min erfaring.Snikendeugle skrev: ↑13 jun 2019, 22:49 Litt synd å skifte ut et dekk med 1400km på baken, men jeg får tenke litt på det...
Men, som allerede nevnt, ville jeg vel tenkt meg om med tanke på krevende banekjøring.
Muligens en ubegrunnet bekymring? Vet ikke... .
Kanskje noen andre her inne med erfaringer de kan dele?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Sted: Oslo
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Jepp, det burde nok gå fint, forhåpentligvis.
Jongsanim her inne nevnte i hvertfall at han kjørte en sesong, inkludert Rudskogen på plugget dekk på sin MT-10.
Jeg heller nok mot å ikke ta risikoen og eventuelt tryne på grunn av problemer med dekket på banen. SÅ dyrt er ikke nye dekk
Jongsanim her inne nevnte i hvertfall at han kjørte en sesong, inkludert Rudskogen på plugget dekk på sin MT-10.
Jeg heller nok mot å ikke ta risikoen og eventuelt tryne på grunn av problemer med dekket på banen. SÅ dyrt er ikke nye dekk
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 22910
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Samme skjedde meg for noen uker siden. Jeg plugget dekket og det funker veldig bra. Men bytter dem før sommerferien. Kjipt det der altså...
- Hansien
- Innlegg: 190
- Registrert: 10 jun 2015, 07:28
- Motorsykkelen din: KTM 790 adventure
- Sted: Der øst møter vest.
Re: SneakyOwl log - MV Agusta F3 800 RC
Alternativet er jo en innvendig plugg. Da gis det jo faktisk garanti på at det skal holde ut dekkets levetid.
Disse larvene man dytter inn fra utsiden er bare ment som en nødreperasjon så man kan komme seg videre/hjem og ordne nytt dekk senere.
Disse larvene man dytter inn fra utsiden er bare ment som en nødreperasjon så man kan komme seg videre/hjem og ordne nytt dekk senere.
Roses are red, violets are blues, I love my motorcycle more than you.
-KTM 690 Duke (14-19)
-KTM 790 Adventure (19-)
-KTM 690 Duke (14-19)
-KTM 790 Adventure (19-)