Ny sykkel
Ny sykkel
Sånn, da var kontrakten signert på en 2018 Ducati Multistrada 950.
Ferdig med BMW for denne gang, fornøyd med GS 800, men litt for slapp, for lite moment, litt rare og sære tyske løsninger.
Nå er det tilbake til rødt og italiensk igjen. Blir jeg like fornøyd med denne som jeg har vært med de andre Ducatier jeg har hatt, blir det mange fine turer fremover.
Ferdig med BMW for denne gang, fornøyd med GS 800, men litt for slapp, for lite moment, litt rare og sære tyske løsninger.
Nå er det tilbake til rødt og italiensk igjen. Blir jeg like fornøyd med denne som jeg har vært med de andre Ducatier jeg har hatt, blir det mange fine turer fremover.
- Bjerknez
- Innlegg: 22921
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Ny sykkel
Jeg kunne nesten (jeg gjorde det vel også..?) spådd en slik utgang
Grattis med ny sykkel
Grattis med ny sykkel
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37879
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Ny sykkel
Gratulerer !
Denne er jeg veldig spent på å høre hva synes om etter å fått kjørt den litt.
Tenker litt på å nedskalere selv og det er vel ingen hemmelighet for de som er jevnlig innom MCsiden at det er Moto Guzzi V85 TT, som er min heteste kandidat :) .
Denne er jeg veldig spent på å høre hva synes om etter å fått kjørt den litt.
Tenker litt på å nedskalere selv og det er vel ingen hemmelighet for de som er jevnlig innom MCsiden at det er Moto Guzzi V85 TT, som er min heteste kandidat :) .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: Ny sykkel
Gratulerer med flott sykkel, for en tid tilbake så jeg på 950 vs 1200 og der kom den veldig godt ut ... :)
https://youtu.be/L4uAR4UG2Cg
https://youtu.be/L4uAR4UG2Cg
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Re: Ny sykkel
Takk.dypen skrev: ↑10 mai 2019, 15:38 Gratulerer med flott sykkel, for en tid tilbake så jeg på 950 vs 1200 og der kom den veldig godt ut ... :)
https://youtu.be/L4uAR4UG2Cg
Det jeg har sett av tester ser det lovende ut.
Re: Ny sykkel
Jeg testet en Multistrada 1200S, men synes det ble litt voldsomt. BMW F800S er litt for lite. men de nye "små adventure" syklene med litt mer motor som 950 tror jeg blir meget populære i fremtiden.
Ja Guzzi er også italiensk på godt og vondt. Sjel i de også.
Kommer med noen tanker etter hvert
Re: Ny sykkel
Venner seg fort til det Men sikkert fornuftig å holde seg på riktig side av 150, så gratulerer med kjøp. Har også kjørt 800GS i 63.000km, og Duc'en har både bedre kvalitet og er "mye mer sykkel" (også snart gått 60k) Til en annen pris riktignok
Re: Ny sykkel
Har testet en Ducati Multistrada 1200 Enduro med Full Tune og Termignoni Exhaust, den er voldsom både i lyd og oppførsel sammenlignet med min lettkjørte 1050. Legger ved mimre bilde :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Re: Ny sykkel
Takk for det Erling.
Joda, du venner deg fint til kreftene i 1200`n. Minnet meg litt om 1098 jeg hadde. Nesten like brutal.
Kunne gjerne hatt en 1200 Enduro, men synes det er litt for mye penger. Og med Termignoni er lyden helt rå. Hadde full 70mm Termignoni på 1098 og det var en nytelse.
Blir vel Acrapovic på denne etter hvert.
Joda, du venner deg fint til kreftene i 1200`n. Minnet meg litt om 1098 jeg hadde. Nesten like brutal.
Kunne gjerne hatt en 1200 Enduro, men synes det er litt for mye penger. Og med Termignoni er lyden helt rå. Hadde full 70mm Termignoni på 1098 og det var en nytelse.
Blir vel Acrapovic på denne etter hvert.
Re: Ny sykkel
Acrapovic er det slip-on eller må hele anlegget byttes ...
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Re: Ny sykkel
De lager begge deler, men har lyst til å fjerne katalysator.
Får sjekke litt priser før jeg bestemmer meg om det slip on eller bytte alt
Får sjekke litt priser før jeg bestemmer meg om det slip on eller bytte alt
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Sted: Vestfold
Re: Ny sykkel
Gratulerer,ser jo like greiut som 1200`n
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++