kjøretøy for transport? ford transit?

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Brukeravatar
knetrom
Innlegg: 45
Registrert: 05 sep 2009, 10:39
Motorsykkelen din: '94 DR 650

Re: kjøretøy for transport? ford transit?

Legg inn av knetrom »

Tør anbefale en Mercedes Sprinter med største motor og automatgir, nå har jeg bare kjørt den med minste karrosseriet på jobben men den var god å kjøre og gikk som en kule.
'94 Suzuki DR650

Brukeravatar
Raymond
Innlegg: 19
Registrert: 13 des 2009, 17:34
Motorsykkelen din: IZH 49
Sted: Halden

Re: kjøretøy for transport? ford transit?

Legg inn av Raymond »

Baron von Waffel skrev:Denne er vel grei? Eller har den gått for langt?
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20596527" onclick="window.open(this.href);return false;
Vær obs på at dette er en lett lastebil, dvs:

- Eu HVERT år, og dyrere en personbil
- Maks 80 km/t på motorvei, og ja du får bot fra 80 km/t om du ligger i 110....
- C1E førerkort
- Du MÅ ha kjettinger med i bilen på vinteren
- BLODPRIS ved alle bompasseringer.

En kompis av meg har en kollega fra Latvia som kjøper billige kassebiler i Norge og tar med hjem. Han elsker Transit over allt i verden, billige og driftssikre. Transporter/Caravelle skyr han som pesten... Men en helt annen komfort i de da, og du kan nok bli lykkelig med en sånn også. Vurder sterkt en med litt høyde inni, utrolig deilig å kunne stå oppreist og skifte. JEg kjører Cross og har skaphenger, men hadde det ikke vært for at dt var så dyrt med en bil ekstra hadde jeg skaffet meg kassebil isteden. Men orker ikke ha det som eneste bil.

Lykke til :-)

Og hold deg for guds skyld langt unna Mercedes Vito, hvis du ikke er VELDIG glad i å skru selv og bruke masse penger på bilen da...
2001 KTM 250 SX
2002 KTM 250 EXC
1956 IZH 400 Custom

s1lVa
Innlegg: 21
Registrert: 31 jan 2010, 08:58
Motorsykkelen din: ingen

Re: kjøretøy for transport? ford transit?

Legg inn av s1lVa »

Da har jeg kjøpt bil. Masse plass. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20866084" onclick="window.open(this.href);return false; :)
)

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: kjøretøy for transport? ford transit?

Legg inn av Globe »

Grattis!! :thumleft Her så det ut som det var masse plass ja....må jo være glimrende med stor skyvedør også når en skal lasse/losse etter at MC er plassert! Blir det ombygging av denne nå da for å tilpasse den til ditt bruk?

Svar