Noe annet som taler for japansk kontra feks BMW er kvalitet og driftsutgifter, feks illustrert ved dette utsagnet:AJ skrev: ↑17 okt 2018, 18:44 Da begynner testene å komme.
Her et par av dem:
Må si jeg er overasket over at den nye modellen ikke har mer enn 136 HK.
Og like overrasket over at de har greid å oppnå 143 Nm moment. Det er egentlig ganske imponerende!
Faktisk mer enn KTM 1290 SA.
Registrerer også at sykkelen leveres med Bridgestone Battlax A-41 Adventure, samme dekk som jeg har på min KTM og som jeg er strålende fornøyd med så langt.
"There is a four times greater chance that a BMW will need repair than a Yamaha," said Consumer Reports' deputy editor Jeff Bartlett. "That's pretty significant, when you consider the cost of servicing a BMW is substantially higher. BMW makes great bikes, but the BMW owner has to have a few dollars set aside for repairs."
http://www.latimes.com/business/autos/l ... story.html