Høres bedre ut med "mest populære", ja...
Så vi går for den :) .
Høres bedre ut med "mest populære", ja...
Aldersdiskriminering er provoserende, tåpelig og umodent. Likevel, "smurt" av 2 glass vin, 2 øl og 2 Fireball, tråkker jeg uti det: Noen verre gammelmannssykler enn det BMW varter opp med med sine GS-sykler kan jeg knapt forestille meg. Finnes det et eneste eksempel i verdenshistorien på at en person har anskaffet en slik MC, og siden besvangret en kvinne, feks? Det er bortimot det traurigste og tristeste det er mulig å komme opp med av motorsykler, i mine øyne.AJ skrev: ↑16 aug 2018, 15:19 Det er ingen grunn til å legge skjul på at jeg ikke er spesielt interessert i GS boxeren fra BMW, som mine øyne aldri hviler lenge på når sykkelen havner innafor synsfeltet...
Men at dette fortsatt er en veldig populær sykkel er det ingen tvil om.
Nå skjer det ting i GSverdenen. Antakelig mest på motorsiden hvor det har vært en evolusjonær uvikling med 1170 kubikk motoren siden 2004, sist med semivæskekjøling for noen år siden og økt effekt.
Nå tar BMW utviklingen åpenbart et skritt videre, skal vi tro oppslaget i linken nedenfor.
Uansett hva man mener om GSboxeren så kan vel ikke dette ses på som en spennende utvikling med en modell som så til de grrader har slått til inmarkedet gjennom flere år.
Så hva tenker folket her inne om den kommende 1250'en?
Som bl.a. at den ser ut til å få sånn ca. 135 HK, samme toppfart som dagens modell og en vektøkning på 5 kg, om jeg har snappet om denne infoen korrekt fra artikkelen i denne linken...:
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/n ... e-revealed
gsx750_80 skrev: ↑19 okt 2018, 23:08Aldersdiskriminering er provoserende, tåpelig og umodent. Likevel, "smurt" av 2 glass vin, 2 øl og 2 Fireball, tråkker jeg uti det: Noen verre gammelmannssykler enn det BMW varter opp med med sine GS-sykler kan jeg knapt forestille meg. Finnes det et eneste eksempel i verdenshistorien på at en person har anskaffet en slik MC, og siden besvangret en kvinne, feks? Det er bortimot det traurigste og tristeste det er mulig å komme opp med av motorsykler, i mine øyne.AJ skrev: ↑16 aug 2018, 15:19 Det er ingen grunn til å legge skjul på at jeg ikke er spesielt interessert i GS boxeren fra BMW, som mine øyne aldri hviler lenge på når sykkelen havner innafor synsfeltet...
Men at dette fortsatt er en veldig populær sykkel er det ingen tvil om.
Nå skjer det ting i GSverdenen. Antakelig mest på motorsiden hvor det har vært en evolusjonær uvikling med 1170 kubikk motoren siden 2004, sist med semivæskekjøling for noen år siden og økt effekt.
Nå tar BMW utviklingen åpenbart et skritt videre, skal vi tro oppslaget i linken nedenfor.
Uansett hva man mener om GSboxeren så kan vel ikke dette ses på som en spennende utvikling med en modell som så til de grrader har slått til i markedet gjennom flere år.
Så hva tenker folket her inne om den kommende 1250'en?
Som bl.a. at den ser ut til å få sånn ca. 135 HK, samme toppfart som dagens modell og en vektøkning på 5 kg, om jeg har snappet om denne infoen korrekt fra artikkelen i denne linken...:
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/n ... e-revealed
Det er naturligvis ikke noe galt i å bli en gammel mann,og jeg håper jeg blir det selv. Dog, ikke før tida, og ikke kjørende BMW..
Å kjøre BMW er som å starte med gåstol og brillesnor, lenge før tida.
Haha, "smurt" av en par pils og en konjakk lo jeg godt av dette. Ellers synes jeg GS er helt ok jeg, men ville personlig helt klart gått for KTM i samme segment.gsx750_80 skrev: ↑19 okt 2018, 23:08 Aldersdiskriminering er provoserende, tåpelig og umodent. Likevel, "smurt" av 2 glass vin, 2 øl og 2 Fireball, tråkker jeg uti det: Noen verre gammelmannssykler enn det BMW varter opp med med sine GS-sykler kan jeg knapt forestille meg. Finnes det et eneste eksempel i verdenshistorien på at en person har anskaffet en slik MC, og siden besvangret en kvinne, feks? Det er bortimot det traurigste og tristeste det er mulig å komme opp med av motorsykler, i mine øyne.
Det er naturligvis ikke noe galt i å bli en gammel mann,og jeg håper jeg blir det selv. Dog, ikke før tida, og ikke kjørende BMW..
Å kjøre BMW er som å starte med gåstol og brillene, lenge før tida.
Kjøp deg en S1000RR HP4.gsx750_80 skrev: ↑19 okt 2018, 23:08gsx750_80 skrev: ↑19 okt 2018, 23:08Aldersdiskriminering er provoserende, tåpelig og umodent. Likevel, "smurt" av 2 glass vin, 2 øl og 2 Fireball, tråkker jeg uti det: Noen verre gammelmannssykler enn det BMW varter opp med med sine GS-sykler kan jeg knapt forestille meg. Finnes det et eneste eksempel i verdenshistorien på at en person har anskaffet en slik MC, og siden besvangret en kvinne, feks? Det er bortimot det traurigste og tristeste det er mulig å komme opp med av motorsykler, i mine øyne.AJ skrev: ↑16 aug 2018, 15:19 Det er ingen grunn til å legge skjul på at jeg ikke er spesielt interessert i GS boxeren fra BMW, som mine øyne aldri hviler lenge på når sykkelen havner innafor synsfeltet...
Men at dette fortsatt er en veldig populær sykkel er det ingen tvil om.
Nå skjer det ting i GSverdenen. Antakelig mest på motorsiden hvor det har vært en evolusjonær uvikling med 1170 kubikk motoren siden 2004, sist med semivæskekjøling for noen år siden og økt effekt.
Nå tar BMW utviklingen åpenbart et skritt videre, skal vi tro oppslaget i linken nedenfor.
Uansett hva man mener om GSboxeren så kan vel ikke dette ses på som en spennende utvikling med en modell som så til de grrader har slått til inmarkedet gjennom flere år.
Så hva tenker folket her inne om den kommende 1250'en?
Som bl.a. at den ser ut til å få sånn ca. 135 HK, samme toppfart som dagens modell og en vektøkning på 5 kg, om jeg har snappet om denne infoen korrekt fra artikkelen i denne linken...:
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/n ... e-revealed
Det er naturligvis ikke noe galt i å bli en gammel mann,og jeg håper jeg blir det selv. Dog, ikke før tida, og ikke kjørende BMW..
Å kjøre BMW er som å starte med gåstol og brillesnor, lenge før tida.
S1000 i ulike utgaver er noe annet, ja. Spørs vel likevel om jeg ville gått for Honda eller Kawasaki om jeg skulle satset på den typen MC.ZZR-Erling skrev: ↑20 okt 2018, 07:21Kjøp deg en S1000RR HP4.gsx750_80 skrev: ↑19 okt 2018, 23:08gsx750_80 skrev: ↑19 okt 2018, 23:08Aldersdiskriminering er provoserende, tåpelig og umodent. Likevel, "smurt" av 2 glass vin, 2 øl og 2 Fireball, tråkker jeg uti det: Noen verre gammelmannssykler enn det BMW varter opp med med sine GS-sykler kan jeg knapt forestille meg. Finnes det et eneste eksempel i verdenshistorien på at en person har anskaffet en slik MC, og siden besvangret en kvinne, feks? Det er bortimot det traurigste og tristeste det er mulig å komme opp med av motorsykler, i mine øyne.AJ skrev: ↑16 aug 2018, 15:19 Det er ingen grunn til å legge skjul på at jeg ikke er spesielt interessert i GS boxeren fra BMW, som mine øyne aldri hviler lenge på når sykkelen havner innafor synsfeltet...
Men at dette fortsatt er en veldig populær sykkel er det ingen tvil om.
Nå skjer det ting i GSverdenen. Antakelig mest på motorsiden hvor det har vært en evolusjonær uvikling med 1170 kubikk motoren siden 2004, sist med semivæskekjøling for noen år siden og økt effekt.
Nå tar BMW utviklingen åpenbart et skritt videre, skal vi tro oppslaget i linken nedenfor.
Uansett hva man mener om GSboxeren så kan vel dette ses på som en spennende utvikling med en modell som så til de grrader har slått til inmarkedet gjennom flere åvr.
Så hva tenker folket her inne om den kommende 1250'en?
Som bl.a. at den ser ut til å få sånn ca. 135 HK, samme toppfart som dagens modell og en vektøkning på 5 kg, om jeg har snappet om denne infoen korrekt fra artikkelen i denne linken...:
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/n ... e-revealed
Det er naturligvis ikke noe galt i å bli en gammel mann,og jeg håper jeg blir det selv. Dog, ikke før tida, og ikke kjørende BMW..
Å kjøre BMW er som å starte med gåstol og brillesnor, lenge før tida.
Finnes det et eneste eksempel i verdenshistorien på at en person har anskaffet en slik MC, og siden besvangret en kvinne, feks? Det er bortimot det traurigste og tristeste det er mulig å komme opp med av motorsykler, i mine øyne.
Kanskje de som kjører GS ikke er interessert i å bestige "jomfruer" som lar seg imponere av riskokere med hylende motorer som blir brukt som penisforlengere, men vet de har stor nok manndom uten å måtte kjøpe ett bubstitutt og heller vil ha damer som liker mannen og ikke sykkelen?