Våkner av åpent anlegg, driiiit!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
ZZR-Erling

Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av ZZR-Erling »

Satans ego!
10000rpm nedpå RV40 på R bike på åpen eksos vekker alle! Møkk!
For den saks skyld HD e versting! Skramle møkka lyd fra HELVETE!

Brukeravatar
Relax
Innlegg: 1437
Registrert: 12 okt 2006, 10:07

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av Relax »

God morgen :)
"Do the right thing"

WikingTnT
Innlegg: 826
Registrert: 13 des 2015, 13:22
Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Sted: Bartebyen

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av WikingTnT »

Det som irriterer meg enda mer er de jæ...skuterne/mopsene med åpent anlegg som du hører 200 m før de kommer, de kjører i 30km/t og bråker noe infernalsk forbi soveromsvinduet og enda 200m nedover :mc2 . Hele seansen tar sikkert 15 sek men oppleves som 15 min - fa... :bandana

Brukeravatar
JosteinBever
Innlegg: 87
Registrert: 19 jun 2016, 15:36
Motorsykkelen din: INGEN At The Moment

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av JosteinBever »

Er jo ingen som kjører scooter eller moppe med åpent anlegg. Det vil jo redusere effekten. Du irriterer deg over trimmede mopper.

WikingTnT
Innlegg: 826
Registrert: 13 des 2015, 13:22
Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Sted: Bartebyen

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av WikingTnT »

JosteinBever skrev: 01 jul 2018, 10:31 Er jo ingen som kjører scooter eller moppe med åpent anlegg. Det vil jo redusere effekten. Du irriterer deg over trimmede mopper.
Trur du virkelig disse ungdommene har noen teknisk ekspertise mht til effekt ? Nei - det skal være LYD , har de vært trimma så har de nok kreket seg over 30km/t , jeg har vært kalv selv og husker godt at vi modda mopsene med lyd,dreieventiler,honing av innsug,fjerning av plombe - men nå er jeg så gammel at jeg kan irritere meg over de som tror LYD gir fart :rop :gk

Brukeravatar
Rune75
Innlegg: 1041
Registrert: 17 jun 2013, 09:29
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av Rune75 »

JosteinBever skrev: 01 jul 2018, 10:31 Er jo ingen som kjører scooter eller moppe med åpent anlegg. Det vil jo redusere effekten. Du irriterer deg over trimmede mopper.
Kan jo fjerne lyddemper'n uten at det går utover effekten. Det er svanehalsen/resonanskammeret som gir effekt.

Brukeravatar
kvase
Innlegg: 1064
Registrert: 29 des 2015, 02:35
Motorsykkelen din: KTM 1090 ADV-R/Yamaha WR450F
Sted: Arendal
Kontakt:

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av kvase »

Har vært på mange HD treff der det hørs at det brummer sover likevel - Skaper man seg selv et irritasjonsmoment rundt seg være seg mc lyder eller en annen lyd - så blir det et irritasjons problem man ikke blir kvitt så lett-- prøv med hig-Wai hotell med dårlig lyd isolering i usa.- sjøl hører jeg alle festivaler som foregår her ute på Tromøya men jeg kan ikke legge det i irritasjons lagret mitt.- da får jeg vel flytte heller.-- nokk av andre ting å irritere seg over he he som dette https://www.dagbladet.no/kultur/eminem- ... r/69976373
Vespa Piago 75cc :crazy: Panter 50 cc :D Honda FT 500 cc :thumleft XT660 Z Tennere :thumleft KTM :twothumbs: 1050 ADV-- i stallen nå KTM 1090 ADV-R :prf
i tillegg en Suzuki DRZ 400 :lol
https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/

Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Sted: Ski

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av Stian87 »

kvase. skrev: 01 jul 2018, 10:50 Har vært på mange HD treff der det hørs at det brummer sover likevel - Skaper man seg selv et irritasjonsmoment rundt seg være seg mc lyder eller en annen lyd - så blir det et irritasjons problem man ikke blir kvitt så lett-- prøv med hig-Wai hotell med dårlig lyd isolering i usa.- sjøl hører jeg alle festivaler som foregår her ute på Tromøya men jeg kan ikke legge det i irritasjons lagret mitt.- da får jeg vel flytte heller.-- nokk av andre ting å irritere seg over he he som dette https://www.dagbladet.no/kultur/eminem- ... r/69976373

Sånt som det irriterer meg. Så vidt meg bekjent er det ingenting i norsk lov som hindrer meg i å ta bilder fra min egen leilighet av folk som befinner seg i det offentlige rom, og da særlig en person som Eminem. Maktmisbruk fra politiets side og latterlig bruk av ressurser. Styreleder i borettslaget skulle reagere kraftig? Med hva da? Jævla narvestad
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

WikingTnT
Innlegg: 826
Registrert: 13 des 2015, 13:22
Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Sted: Bartebyen

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av WikingTnT »

Har vel blitt sånn i disse tider - du skal ikke irritere deg over noe som helst , bare flyte med å spise kameler til du er forstoppet og går i grava :P
Ikke tenk på de som "slipper" ned søppel utenfor containeren , være seg et stereoanlegg eller en treseter sofa som overraskende nok ikke passer i hullet... , de som parkerer bilen 3 cm fra førerdøren din ... , de som slenger opp døren og bulker din , tafatte og evneveike politikere , sniking i køer , de som kjører i 65-70 i venstrefilen og gjerne 50 i tuneller , gressklipping-motorsag og %&*@ på søndager ( de er visst i tidsklemma...) , foreldre totalt uten kontroll på egne barn etc etc

Forbeholder meg retten til å irritere meg - merker at man lever da ihvertfall :roll

mekkern
Innlegg: 7541
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av mekkern »

WikingTnT skrev: 01 jul 2018, 11:06 Forbeholder meg retten til å irritere meg - merker at man lever da ihvertfall :roll
Ellers så er irritasjon over irriterte folk en sikker vinner.. :lol

Hvis jeg VIL så kan jeg jo irritere meg over motorveistøy-fly-crossbanen-bønder-naboer i gata som kjører 60+ i 30sona..fugler som kvitrer ustanselig-varmen...dritt på kassa-politikere.. Ja lista er faktisk uendelig. :[-X

Har valgt meg ut et par personlige favoritter: bønder som griser til veien og sykkelklubber.. :twisted
På hjemmeplan er det STØV-samme hva en gjør så kommer det tilbake.. :evil
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av Bjerknez »

Vet ikke helt hva som irriterer meg mest for øyeblikket. Når man ikke er helt sikker så er det vel kanskje ikke så mye som har lagt seg på hjernebarken, men det dukker nok garantert opp noe i løpet av sesongen. :)

Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Sted: Ski

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av Stian87 »

Folk som kjører sakte i venstrefil er en ganske sikker vinner. Ellers er jeg ikke så fan av bønder som griser til veien med jord. Eller hester...
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Rha
Innlegg: 285
Registrert: 04 jul 2017, 22:26
Motorsykkelen din: yamaha mt09 tracer 2017

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av Rha »

Jeg vil si folk som kjører for sakte i det heletatt. kjørte en liten runde med bil (ja er to hjul for mye...) og har i hele dag irritert meg grønn over slike som skal kjøre i 60 i 80 sona og der det er mulig å kjøre forbi gasser dem på som ville f.. bare for å bremse ned hvis dem møter noen eller kommer til en sving.....

Forventer ikke at dem skal kjøre for fort, men hold grensa eller stopp å slipp frem
Nå har jeg surmult og vært sur som fa** i to år og plutselig ble jeg positiv.....

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av Bjerknez »

Synes også relativt ofte jeg opplever bilister som ligger i 70 i 80 sone og 60 i 50 sone. Den har jeg aldri skjønt...

Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Sted: Ski

Re: Våkner av åpent anlegg, driiiit!

Legg inn av Stian87 »

Hah opplever det samme. Kjører som lam på motorveien og som idioter i 30 sonen. Hva f er greia med det?
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Svar