Kellermann blinklys

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Ravi
Innlegg: 1
Registrert: 22 jun 2017, 10:26
Motorsykkelen din: Ducati Scrambler Icon 2017

Kellermann blinklys

Legg inn av Ravi »

Hei

Har en ducati Scrambler 2017, tenkte å montere disse blinklysene.

https://www.kellermann-online.com/produ ... er=181.200

Er relativ fersk på det elektriske, er dette plugg & play. Eller behøver jeg en resistor?

evnt kan dere anbefale meg en annen fin blinklys til scrambleren?


mvh

Ravi

cannon
Innlegg: 2264
Registrert: 13 feb 2011, 15:43
Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006

Re: Kellermann blinklys

Legg inn av cannon »

Ikke annet enn at du finner bøttevis med sånne og lignende på ebay til brøkdel av pris. Hvis du kjøper LED og sykkelen ikke har det fra før så trenger du nytt blinkrele eller en resistor pr. blinklys. Det finner du også på ebay.

Brukeravatar
JosteinBever
Innlegg: 87
Registrert: 19 jun 2016, 15:36
Motorsykkelen din: INGEN At The Moment

Re: Kellermann blinklys

Legg inn av JosteinBever »

De på eBay ser ofte lignende ut,men de er av dårligere kvalitet (betyr ofte ikke så mye) men og det faktum at de lyser ekstremt mye dårligere. Har sett mange blinklys fra ebay som er veldig vanskelige å se for bilister og øvrig trafikk. Samme med speil som de fleste handler seg nå om dagen. Disse små barend speilene. De vibrerer så mye i fart at man ikke ser noe som helst ut fra de. Selv om de er like flotte å se på som de dyrere av mer annerkjent merke av samme type

cannon
Innlegg: 2264
Registrert: 13 feb 2011, 15:43
Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006

Re: Kellermann blinklys

Legg inn av cannon »

Det billigste skrotet på eBay er dårlig. Som alt annet billig skrot.
Barendspeil: Har man vibrasjon i styret så vibrerer speilene. Og mange fjerner styreloddene for å montere speilene. Da øker vibrasjonen og den er selvfølgelig verst ytterst på styret.
Mine 120-kroners barendspeil montert på cliponstyrer funker helt fint.

AlleBrukernavnErTatt
Innlegg: 392
Registrert: 17 aug 2016, 12:32
Motorsykkelen din: StreetTriple RS '17
Sted: Oslo

Re: Kellermann blinklys

Legg inn av AlleBrukernavnErTatt »

Kjøpte new rage cycle tail tidy og clip-on til gafler på min 2015 Scrambler. Var vel LED begge deler, trengte ikke resistor:)

Måtte kappe og koble ledningen på nytt, men det er veldig enkelt altså så sant du kjøper noe klemme å putte det inn i.
Braaaaaap

Svar