Är säkert inte aktuellt på dessa nya alutankar men fyller helt upp och tar ut batteriet är så långt jag kommit. Kan bli ner mot -25 i dessa trakter,
![Lei meg :sorry](./images/smilies/sorry.gif)
Hvorfor fyller du med 98 oktan?AJ skrev: Selv slenger jeg et stretchlaken (best til å holde støv og sænt no' unna) over sykkelen etter først å ha fylt bensintanken breddfull med 98 oktan bensin og lar batteriet stå i sykkelen.
Dansekris skrev:Hvorfor fyller du med 98 oktan?AJ skrev: Selv slenger jeg et stretchlaken (best til å holde støv og sænt no' unna) over sykkelen etter først å ha fylt bensintanken breddfull med 98 oktan bensin og lar batteriet stå i sykkelen.
Helt korrekt som mortenolb påpeker.mortenolb skrev:Mindre etanol eller noe? Mer holdbar? Husker ikke eksakt.
Dog da jeg parkerte sykkelen i midten av juli innså jeg hvor jævlig vanskelig det er å oppdrive 98 for tida..
Hvorfor ikke på betong?Voksen skrev:Oljeskift under vinterlagring er overdrevent synes jeg. På gressklipperen bytter vi jo ikke olje i det hele tatt.
Sett den tørt og IKKE på betong.
Mener dette har noe med fuktighet å gjøre? Vet at når man bygger så putter man duk i mellom treverket og betongen.. Uten at jeg gjør noe mer research45316 skrev:Hvorfor ikke på betong?Voksen skrev:Oljeskift under vinterlagring er overdrevent synes jeg. På gressklipperen bytter vi jo ikke olje i det hele tatt.
Sett den tørt og IKKE på betong.
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk