Lindesnes tur 29.april-1.mai

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22853
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Lindesnes tur 29.april-1.mai

Legg inn av Bjerknez »

PS! Dette er klipp og lim fra et annet forum og dette er skrevet av Tommas.

DATO: 29 april - 1 mai.

TID/STED AVREISE: Avhengig av hvem/hvor mange som blir med. Jeg kan kjøre allerede 0900 fredag morgen fra Drammensområdet, så foreslår at vi avtaler treff og avreisetidspunkter litt individuelt og etter når og hvor folk kommer fra.

OVERNATTING: Lindesnes Camping og Hytteutleie er en het kandidat, om de har plass. Sjekker også et par andre steder i området. Jeg bestiller hytte(r) etter hvor mange som melder seg på. Det blir litt senger til overs, så vi kan ta med etternølere. Prisen blir i området 4-500 totalt pr person.

KJØRERUTE (forslag):

FREDAG: Ser for meg Kongsberg, Jondalen og videre gjennom Telemark. Fokus på så morsomme veier som mulig. Antagelig dukker vi opp ved Lyngdal.
LØRDAG: Flekkefjord til Egersund, rute 44, er vel det eneste jeg synes burde ligge fast. Resten avtaler vi etter hvor mange vi er, hvor lenge vi vil kjøre og hva slags ruter vi kan rekke.
SØNDAG: Hjemtur. Sørlandske var litt kjedelig, så blir muligens en ny tur gjennom Telemark?


KOMMER CA HELT 100% SIKKERT :D :

Tommas
Ambro
Lordshaft
Ojda
Ashland
Hakhap

KOMMER KANSKJE OM MORA/KONA/BIKKJA/RYGGEN/OLJÅ SIER JA:

Bjerknez
"Die Bøhse Onkel"

SVINGER INNOM/MØTES I LØPET AV HELGEN:

Olden?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Planlegger første helgetur (av mange...), og jeg sikter meg inn mot Lyngdalsområdet etter to fantastiske turer i området i fjor.

Som vanlig hyggelig med selskap, så denne turen blir åpen for alle som har lyst. Det er jo heller ikke noe krav om å bli med på hverken alle dager eller på overnatting. Helt topp om noen vil slenge innom på deler av turen, eller møtes på veien for litt dekksparking og generell prating.

Ideen for min del er Drammen-Lyngdal, via Telemarks indre veier på fredag, "rute 44" på lørdag tur/retur Lindesnes og hjemtur på søndag. Ser for meg overnatting på Lindesnes Camping begge netter, slik at man kan kjøre fri og frank på lørdagen samt grilling i fellesskap på kveldene.

For øyeblikket er det 1 mai helgen (29 apr - 1 mai) som peker seg ut, men 14 dager senere (13-15 mai - pinsehelgen) kan også være en passende helg. På et eller annet tidspunkt må datoer og overnatting spikres, så følg med her eller på andre egnede forum for oppdatering.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22853
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Lindesnes tur 29.april-1.mai

Legg inn av Bjerknez »

Jeg bumper denne da det kan være greit og få "påmeldinger" så tidlig som mulig. Det er uansett værforbehold. Blir vi mange flere så må flere hytter bestilles etc.

Svar