Nye bak-potter til Yamaha FZ6(2007), og skiltholder.

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
Sebidola
Innlegg: 19
Registrert: 23 aug 2015, 16:22
Motorsykkelen din: Yamaha - fz6-n - 600 - 2007

Nye bak-potter til Yamaha FZ6(2007), og skiltholder.

Legg inn av Sebidola »

Hei.

Jeg kjøpte en pent brukt naken Fazer(2007, ikke S2) i august(min første sykkel). Jeg vurderer nå og bytte ut den originale bak-potten med noe som gir penere lyd(mer lyd!).
Men ser at effektpotter dessverre koster ganske mye, har trolla litt rundt på ebay etc for og finne alternativer.
Har funnet potter som dette http://www.ebay.com/itm/DOMINATOR-Exhau ... EZ&vxp=mtr . Er disse noe og satse på eller burde jeg kjøpe noe som Leo Vince eller akrapovic med en gang?
Eventuelt er det noen som har et pent brukt effektanlegg liggende til denne modellen?

Søker også tips til en liten skiltholder med blinklys(istedet for den originale).

Mvh.

Sebastian

ZZR-Erling

Re: Nye bak-potter til Yamaha FZ6(2007), og skiltholder.

Legg inn av ZZR-Erling »

Sebidola skrev:Hei.

Jeg kjøpte en pent brukt naken Fazer(2007, ikke S2) i august(min første sykkel). Jeg vurderer nå og bytte ut den originale bak-potten med noe som gir penere lyd(mer lyd!).
Men ser at effektpotter dessverre koster ganske mye, har trolla litt rundt på ebay etc for og finne alternativer.
Har funnet potter som dette http://www.ebay.com/itm/DOMINATOR-Exhau ... EZ&vxp=mtr . Er disse noe og satse på eller burde jeg kjøpe noe som Leo Vince eller akrapovic med en gang?
Eventuelt er det noen som har et pent brukt effektanlegg liggende til denne modellen?

Søker også tips til en liten skiltholder med blinklys(istedet for den originale).

Mvh.

Sebastian
Jeg har ei frem-potte til den der ;)

Sebidola
Innlegg: 19
Registrert: 23 aug 2015, 16:22
Motorsykkelen din: Yamaha - fz6-n - 600 - 2007

Re: Nye bak-potter til Yamaha FZ6(2007), og skiltholder.

Legg inn av Sebidola »

ZZR-Erling skrev:
Sebidola skrev:Hei.

Jeg kjøpte en pent brukt naken Fazer(2007, ikke S2) i august(min første sykkel). Jeg vurderer nå og bytte ut den originale bak-potten med noe som gir penere lyd(mer lyd!).
Men ser at effektpotter dessverre koster ganske mye, har trolla litt rundt på ebay etc for og finne alternativer.
Har funnet potter som dette http://www.ebay.com/itm/DOMINATOR-Exhau ... EZ&vxp=mtr . Er disse noe og satse på eller burde jeg kjøpe noe som Leo Vince eller akrapovic med en gang?
Eventuelt er det noen som har et pent brukt effektanlegg liggende til denne modellen?

Søker også tips til en liten skiltholder med blinklys(istedet for den originale).

Mvh.

Sebastian
Jeg har ei frem-potte til den der ;)
Original eller noe med effektøkning?
Bestilte BTW Delkevic bakpotte på Ebukta, Ditto med skiltholder.

Sebastian

ZZR-Erling

Re: Nye bak-potter til Yamaha FZ6(2007), og skiltholder.

Legg inn av ZZR-Erling »

Jeg bare fleipa litt ;)
Det heter vel potte, og den lenger frem heter katalysator.

Sebidola
Innlegg: 19
Registrert: 23 aug 2015, 16:22
Motorsykkelen din: Yamaha - fz6-n - 600 - 2007

Re: Nye bak-potter til Yamaha FZ6(2007), og skiltholder.

Legg inn av Sebidola »

Åja, så ikke den <--- Newbie på MC!;)

ZZR-Erling

Re: Nye bak-potter til Yamaha FZ6(2007), og skiltholder.

Legg inn av ZZR-Erling »

Sebidola skrev:Åja, så ikke den <--- Newbie på MC!;)
Så bra!
Ha en viduuunderlig sesong da! :thumleft

Svar