________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Det er vel ikke de stadig økende populære videokameraene på hjelm og sykkel vi bør vise varsomhet med, men hvordan vi kjører.
Galningen hadde jo kjørt 175km/t i en 50-sone i tillegg til farlige forbikjøringer og hastigheter oppe i ca 250km/t.
Kjempebra for både sjåfør og alle andre som ferdes i trafikken at politiet fant disse opptakene og fikk fjernet han fra veiene.
Sikkert noen som er glad i denne MC-sjåføren og som ønsker at han ikke skal få lov å kjøre MC mer.
Tror neppe det er vanskelig for en politipatrulje, som mener beslag av actionkamera/minnekort kan sikre nødvendig bevis, å få politijuristen til å gå med på/finne hjemmel for slikt beslag.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering