Jeg er på jakt etter en Sony Xperia mini pro, noe som skulle vise seg å være vanskeligere enn jeg trodde. Er det noen som har en slik glemt bort i en skuff?
Sony Xperia mini, noen som har slik?
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Kontakt:
Re: Sony Xperia mini, noen som har slik?
Ligger ett par på finn hvis du søker på "Xperia mini"
- kuleberg
- Motorsykkelen din: intruder c800
Det er Xperia x10 mini pro som ligger på finn. Dette er modellen etter. X10 mini får man bare android 2.1 på, mens siste modell Andorid 4.4
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Kontakt:
Ahh... Sorry
Etter å ha hatt en HTC desire z så må eg sei eg savner en telefon med slikt fysisk tastatur... Synes Sony kunne laget det istedenfor å spy ut ørten forskjellige versjoner av sin nye z5... :-P
- kuleberg
Ja helt enig. Nå har det seg jo slik at liknende mobiler faktisk er i salg, men ikke her i Norge.
Selv har jeg den minste, xperia x10 mini uten tastatur. Denne er litt for gammel, og er litt tung å skrive på uten qwerty tastatur. Håper jeg kommer over en av disse. Som selverklært mobilavhengig har det vært en fantastisk endring å gå over til en telefon uten sosiale media, og som det ikke er spesielt ønskelig å surfe på.
Selv har jeg den minste, xperia x10 mini uten tastatur. Denne er litt for gammel, og er litt tung å skrive på uten qwerty tastatur. Håper jeg kommer over en av disse. Som selverklært mobilavhengig har det vært en fantastisk endring å gå over til en telefon uten sosiale media, og som det ikke er spesielt ønskelig å surfe på.
- jongsanim
- Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013
Har en Nokia N97 mini liggende i en skuff om tastaturet var det viktigste
- kuleberg
Takker for tilbudet :)
Det jeg er på jakt etter er en liten telefon med en ikke alt for gammel Android. Og det er nesten bare denne telefonen jeg etterlyser som passer ønsket :)
Det jeg er på jakt etter er en liten telefon med en ikke alt for gammel Android. Og det er nesten bare denne telefonen jeg etterlyser som passer ønsket :)
- jongsanim
- Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013
Kan visst laste inn android 4.4 på xperia10 mini (ikke pro). Skal prøve det selv om en ukes tid
- kuleberg
Ja det finnes måte å roote mobilen på, men maskinvaren er i noe tregeste laget. Savner tider med nokia 8210 alstå