Hyggelig det, folkens :-) .freddy123 skrev:Takk for turen Øyvind og Ove også hyggelig å hilse på er nytt fjes også monstr :)
Men hvor er bildene...
Hyggelig det, folkens :-) .freddy123 skrev:Takk for turen Øyvind og Ove også hyggelig å hilse på er nytt fjes også monstr :)
Takk for turen og praten Ble litt brå avskjed, men jeg ble forstyrra av de Harley-folka som drev og kjørte sånn halvveis forbi..freddy123 skrev:Takk for turen Øyvind og Ove også hyggelig å hilse på er nytt fjes også monstr :)
er det muuuligOslofjordtunnel stengt retning Drøbak, grunnet en kabel som henger ned i kjørefeltet.
Kjørte gjennom der ved 15.20 tiden idag, rettning Drammen, da var det ikke noen kabel å seRuneMC skrev:Jaja, ble dårlig med "grava" tur på meg idag.
"Oslofjordtunnelen stengt" stod det på skilt i Røyken litt over kl 19. Kjørte da ned til Sætre om vestkysten og tversover i håp om at den skulle åpnes igjen innen rimelig tid, men neida, der var det lang stillestående kø i rundkjøringen nærmest, så da ble det tilbake til vestkysten og fortsette en runde rundt Hurum istedet.
Utrolig ofte uplanlagt stengning av Oslofjordtunnelen. Ser på OPS Buskerud's twitter:er det muuuligOslofjordtunnel stengt retning Drøbak, grunnet en kabel som henger ned i kjørefeltet.
Litt stusselig av meg å gå inn å svare i ettertid, men som dere så ble det dessverre Fazeren! Men jeg lover å stille sterkt med TLen ved sesongstart neste år! :) Det gleder jeg meg stort til! :-)xyvind skrev:TL eller Fazer? Har lyst til å titte/lytte på den TL'en din! :-)åMonstr skrev:Jeg skal! Reiser fra Majorstua og til Lørenskog ca 17, så er vel på grava mellom 1730 og 1800 en gang :)
Takk i like måte! Veldig oppegående! :-) Har kun sett Bjerknez på et bilde, med noen dekk over skulderen hos Mr. Pitlane så tok en bråsjans der, og heldigvis var det rett mann!freddy123 skrev:Takk for turen Øyvind og Ove også hyggelig å hilse på er nytt fjes også monstr :)
Takk i like måte! :-) Veldig hyggelig å bli litt kjent med de som befinner seg bak disse brukernavnene! Dere var en trivelig gjeng alle tre!xyvind skrev: Takk for turen og praten Ble litt brå avskjed, men jeg ble forstyrra av de Harley-folka som drev og kjørte sånn halvveis forbi..
Harley-folk asså
Neida Jeg grusa de litt borti der
Monstr var en blid og hyggelig kar. Ikke så skummel som nicket tilsier
Ja, det må vi vel kunne få tilhakhap skrev:Noen som tenker seg å ta turen til Grava idag?
Blir fort bytte av sykkel på Bjerknez daZadnez skrev:prøver ....
vår nye superdukeeier burde jo komme å vise sykkel