Aursjøvegen 9 - 10 august 2015

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Reodor Felgen
Innlegg: 263
Registrert: 22 aug 2014, 11:09
Motorsykkelen din: Gsxr 400

Re: Aursjøvegen 28 august 2015

Legg inn av Reodor Felgen »

Vil tro det var fint i helga, passerte Sunndalsøra fredag og søndag. Går ikke an å stole på værmeldinga bestandig

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6983
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Aursjøvegen 28 august 2015

Legg inn av kjellv »

Reodor Felgen skrev:Vil tro det var fint i helga, passerte Sunndalsøra fredag og søndag. Går ikke an å stole på værmeldinga bestandig
Stemmer det Reodor... Det var flott vær både lørdag og søndag. Skydekket lå høyt over fjelltoppene og lange perioder med sol. Fredagen var litt småruskete, men ikke direkte våt.
Jeg holdt kjeft her inne, ville ikke strø salt i sårene til Lord som valgte å bruke bruke helga til å se på film og fotografere voksne folk som sloss...

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Aursjøvegen 28 august 2015

Legg inn av LordShaft »

Hehe, det gjorde du rett i Kjell hehe :lol

Det er helt riktig at en ikke skal stole på værmeldingene, det var perioder med finevær der oppe. Men husk på at turen til aursjøvegen innebærer 3 hele dager på sykkel, å vi snakker vel i overkant av 150 mil. At det da er periodevis godt vær helt der oppe, når de fleste plassene jeg skulle kjøre var stengt, redusert framkomst osv pga sinnsyke mengder vann. Det hadde faktisk gått raskere med gummibåt oppover store deler av turen.

Å kjøre E39 til ålesund, overnatte, kjøre aursjøvegen, overnatte også ned igjen E39.... Det blir bare ikke å skje =;

Det blir lengste vei fra start til mål :[-o<

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6983
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Aursjøvegen 28 august 2015

Legg inn av kjellv »

Jeg har ingen problemer med å forstå ditt resonnement. Jeg hadde heller ikke tatt turen E39 begge veier i utrygt vær! Vet ikke engang om jeg hadde giddet kjørt E39 den ene veien i finvær...

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Aursjøvegen 9 - 10 august 2015

Legg inn av LordShaft »

Oi oi oi, det kan se ut som at de som styrer i kontrollrommet har ordnet fantastisk vær og temperaturer resten av uken :prf

Satser på at jeg klarer å komme meg avgårde i morgen tidlig. Må bare sørge for at all logistikk med barnehage og arbeidsplanen til fruen stemmer overens. :mk Siden jeg skal jobbe i helgen hadde dette vært en ubër avslutning på pappa permen :yeyeye :yeyeye

Svar