Selv om det er to forskjellige systemer og fabrikanter.
Da må jeg også si
![Stopp =;](./images/smilies/stopp.gif)
Og du konkluderer med at siden Multistrada har elektroniske dempere, så er de de beste?simpson skrev:Du finner ikke noe om noe annet som er bedre, så dermed konkluderer du med at siden BMW har elektroniske dempere, er de like.
Selv om det er to forskjellige systemer og fabrikanter.
Da må jeg også si
Det jeg konkluderer med er att Multistrada sitt system ikke er det beste, BMW sitt er ikke det beste men disse systemen er, etter hva jeg funnet etter lite søk i stort det samme, kan sikkert ha feil, men du har ikke beviset noe at noe av det jag sa var feil.simpson skrev:Du finner ikke noe om noe annet som er bedre, så dermed konkluderer du med at siden BMW har elektroniske dempere, er de like.
Selv om det er to forskjellige systemer og fabrikanter.
Da må jeg også si
simpson skrev:Har ikke kjørt KTM, men alle skjønner at med oppsettet på Multistada, 17" asfaltdekk, verdens beste dempersystem, mye lavere vekt osv. er den opplagt best på asfalt.
Multistrada er en superbike med større fjæringsvei, oppreist kjørestilling. De fleste komponeter som har med kjøreegenskaper å gjøre er hentet fra superbike.
Og ikke minst, høyere bakkeklaring, som gjør at KTM tar nedi i svinger før Multistrada.
KTM er ett beist av en sykkel, med stort framhjul og ikke minst har den dekk som ikke er laget for ren asfaltkjøring men like mye for grus/lett offroad.
Men etter å ha lest hva enkelte mener KTM er i stand til å gjøre på veien, er det rart at ikke den blir brukt i racing også.
L-NA skrev:Himmel er blå og choken er pååå...Og jeg ligger forrest i Kø`n....med min Super tenere....og stooooor koser meg....![]()
lalieng skrev:hei, kan nå begynne med å si at jeg alltid har hatt lyst på en R sykkel helt siden jeg tok mc lappen for 4 år siden nå. men la R-sykkel drømmen på vent inntill jeg hadde fått kjørt noen år på andre sykkler og samla opp litt erfaring og blitt litt mer "voksen" i hodet.
men vurderer og kjøpe meg R-sykkel til neste år og lurer derfor på om det er noen som har noen sykkler som de kan anbefale til en fersk R-sykkel sjåfør? helst 2005 og nyere :)
+1thewiz skrev:Morsomt at folk diskuterer hele tiden hva som er best, men ingen bryr seg om hva man faktisk liker / ønsker. Hvis du har lyst på R sykkel, kjøp deg da. Er ikke verre enn å selge hvis det ikke passet for deg.
:-)å
Er helt enig med deg ZZR-Erling men ja visse her inne er mer en lite opptatt av det kan det virke.ZZR-Erling skrev:Er det noen her som kan fortelle meg hvorfor mange er så opphengt i at "en bike kjører fra en annen"?
Og, spiller noen tideler, eller sekunder eller minutter tregere, hit eller dit, noen egentlig rolle??
Forskjell på å like at de drar litt og å være opptatt av at noen annen ikke skal kjøre forbi en o.l. og jeg har klart meg helt fint rundt tyrifjorden med cruiserenBjerknez skrev:De fleste av oss er vel LITT opptatt av fart og morro her inne. Selv ZZR-Erling hadde vel kommet seg på tur med noe under 1300cc vil jeg tro, og hakhap hadde nok også klart og komme seg rundt Tyrifjorden med cruiseren han hadde. Er vi litt ærlige med oss selv så tror jeg vi alle er opptatt av at det drar litt og at det er litt krefter. Er nok derfor slike diskusjoner ofte dukker opp.
Å ja... jeg er så absolutt ikke noe bedre selv, bare så det er sagt...