Bjerknez' | Snart sommerferie! :)
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Jeg er nå ikke så sikker på det elolz. Mine var gått ca 8000 når jeg kom hjem fra Europa tur. Å der var det hauger med mønster igjen.
Å de var definitivt ikke jentekjørt
Note4
Å de var definitivt ikke jentekjørt
Note4
- Voodoodoo
- Innlegg: 1077
- Registrert: 07 mai 2012, 22:05
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
- Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Ifølge tester er levetiden bedre på GT enn pr4.Snikendeugle skrev:Et sportsdekk som Angel GT vil nok aldri holde i nærheten så lenge som PR4 dekkene, bare så du er forberedt på det :)Bjerknez skrev:Må si jeg gleder meg til å få på de nye Angel GT dekkene etterpå. Er spent på hvordan de føles og ikke minst hvor lenge dem varer. De forrige PR4 dekkene skulle jo holde godt over 10.000km. men etter 6.000 var dem nedslitt... Ikke til stria, men ned til slitemerkene....
De jeg har nå har gått 3.500km. og jeg har nok sikkert 1000km. igjen på dem, men synes det er greit å bytte dem i tillfelle det blir noen langturer fremover.
Alt går på kjørestil. Jeg har sett en Duke med originale Pilot Power dekk på 12000km, men denne var temmelig "jentekjørt". Selv holdt mine originale PP dekk til rundt 5000 om jeg husker rett.
Har kjørt begge på Busa'n og de varer omtrent 9' før det er slutt.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
På min RR så varer de langt mer enn 9 tusen.
Framdekket etter turen
ikke mye hønsestriper igjen her ser jeg
Bakdekket
Som sagt,her er mye mønster igjen
Note4
Framdekket etter turen
ikke mye hønsestriper igjen her ser jeg
Bakdekket
Som sagt,her er mye mønster igjen
Note4
- hakhap
- Innlegg: 2598
- Registrert: 14 sep 2012, 14:39
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
- Sted: Buskerud
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Men vi vet at du tok det rolig i hårnålene så kan ikke bli mye slitasje av detLordShaft skrev:På min RR så varer de langt mer enn 9 tusen.
Framdekket etter turen
ikke mye hønsestriper igjen her ser jeg
Bakdekket
Som sagt,her er mye mønster igjen
Note4
Men venter spent på om det er noen stor forskjell i km på disse dekkene mot PR4 på den S1000R til Bjerknez
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 23358
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Det skal sies at PR4 sto montert på Street Triplen, mens de nye Angel GT da blir sålet på S1000R'en
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 23358
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Tror jeg saler opp og kjører nå jeg. Stor på google mapos at jeg bruker 2.5 timer og jeg vil gjerne legge inn litt ekstra tid da jeg skal treffe andre på veien etc.
Her er link til trackingen:
http://locatoweb.com/map/single/224255345" onclick="window.open(this.href);return false;
Her er link til trackingen:
http://locatoweb.com/map/single/224255345" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
hakhap skrev:Men vi vet at du tok det rolig i hårnålene så kan ikke bli mye slitasje av detLordShaft skrev:
Men venter spent på om det er noen stor forskjell i km på disse dekkene mot PR4 på den S1000R til Bjerknez
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 23358
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Da var jeg hjemme igjen etter en særdeles hyggelig tur til MrPitlane hvor også flere andre slo følge. Kaffe'n samt noko attått sto klar når vi kom og alle fikk seg en varm tår i Pitlane sin lille hule. Servicen var upåklagelig som vanlig og hjulene ble skrudd på riktig vei i dag også
Nå ble det transportetappe på meg hjemmover, men noen få svinger ble det helt til slutt og uten at jeg presset dekkene på noe som helst vis så synes jeg dem virker veldig rettningsstabile. Må nok komme med en litt mer grundig anmeldelse etter at jeg får prøvd dem skikkelig
Nå gjenstår det bare å se hvor lenge disse varer
Takk for turen gutta! Var en fin og rolig tur hvor alle oppførte seg aktsomt og tok hensyn til medtraffikanter som vanlig
Nå ble det transportetappe på meg hjemmover, men noen få svinger ble det helt til slutt og uten at jeg presset dekkene på noe som helst vis så synes jeg dem virker veldig rettningsstabile. Må nok komme med en litt mer grundig anmeldelse etter at jeg får prøvd dem skikkelig
Nå gjenstår det bare å se hvor lenge disse varer
Takk for turen gutta! Var en fin og rolig tur hvor alle oppførte seg aktsomt og tok hensyn til medtraffikanter som vanlig
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38177
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Fin tur som satte en ekstra spiss på dagen . Bilder fra pitlane her:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=277941#p277941" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikke minst dette :
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=277941#p277941" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikke minst dette :
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 23358
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Hvis du ser veldig nøye på bildet over samt vrir litt på hodet og lar fantasien løpe litt løpsk så ser det ut som man ser den gamle typen Triumph forfra...
Uff... snart leggetid...
Uff... snart leggetid...
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38177
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Bjerknez skrev: Uff... snart leggetid...
Ja...
tror senga er det rette stedet nå, Bjerknez
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 23358
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Natta...
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38177
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Så er du frisk og uthvilt til i morra - klar for nye turer på nye sprek Pirelli gummi .Bjerknez skrev:Natta...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 23358
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Ny dag, nye muligheter
Fikk kjørt LITT mer aktivt til jobben i dag og pysestripen virker langt lettere å bli kvitt med disse dekkene...?
Virker som om Angel GT dekkene ikke er like "runde" som Pirelli Corso dekkene. Men jeg annser ikke dekkene som dårlige av den grunn. Har ikke presset dem så hardt ennå som sagt, men dem virker jo veldig bra så langt...
Fikk kjørt LITT mer aktivt til jobben i dag og pysestripen virker langt lettere å bli kvitt med disse dekkene...?
Virker som om Angel GT dekkene ikke er like "runde" som Pirelli Corso dekkene. Men jeg annser ikke dekkene som dårlige av den grunn. Har ikke presset dem så hardt ennå som sagt, men dem virker jo veldig bra så langt...
-
OnlineBjerknez
- Innlegg: 23358
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez' blogg - BMW S1000R
Noen fler enn meg som mener det er langt lettere å fjerne pysestripene på Angel GT kontra Pirelli Diablo Rosso?
Hadde bare moderate nedlegg i dag og jeg har bare ca. En halc cm. Med uslitt gummi igjen på sidene...
Hadde bare moderate nedlegg i dag og jeg har bare ca. En halc cm. Med uslitt gummi igjen på sidene...