kjellv skrev:L-NA skrev: "Still a bit confused, but on a higher level" :-)
Har googlet og lest, både her inne, og ellers på både Norske og utenlandsk sider, om både nye og gamle modeller. Men det som gjorde meg litt forvirret er de forskjellige modellene til salgs på FINN som står 2013, og 2014. med forskjellige benevnelser og data. Årstallet forteller nærmest ingen ting, annet en året den er registrert. Men litt klokere blir man da.... :-)
Men må si jeg liker den bedre og bedre dess mer jeg leser, får håpe Vestlandsvinteren holder seg slik den pleier, så kanskje det kan bli en liten prøvetur når en kommer hem fra havet :-)
Det høres ut som en innmari god plan
Jeg har ikke kjørt ZE, men kjørt en god del med Z. Det er i hvert fall en fantastisk sykkel som jeg kunne tenkt meg
I denne kategorien sykler må jeg si at det er blitt ett vanvittig bra utvalg. Og som bare siste to årene har nærmest eksplodert. Selv om det fleste tester fortsatt legger stor vekt på terreng egenskaper så ser det ut til at produsentene går mer og mer mot asfalt. Jeg tenker da på alt utstyr duppeditter, og elektronikk, og da også økt vekt. Noe som man overhode ikke ønsker om man tenker seg ute i terrenget :-) Men en halvdårlig traktor vei egner de seg nok til...men med meg - som med det fleste andre som kjører disse syklene - Asfalt.
Men dette passer meg utmerket, da jeg må være riktig uheldig om jeg skal ut å teste sykkelen uten for denne allfarveien. Jeg liker disse syklene, mest pga, fantastiske kjøreegenskaper på humpette vestlandsveier, full kapable for motorveien, høy komfort med mye last, høy og behagelig sitte stilling som gir god utsikt i trafikken og sisst men ikke minst, Twin motorer med lyd og bundrag så det kribler langt ned i den store mageregionen....... :-)
Så når det ikke finnes Guzzi (eller Aprilia) forhandler på mange mils omkrets fra der jeg bor, da blir Super Tenere`n "hottest"