LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
HegeS1000RR
Innlegg: 32
Registrert: 25 apr 2015, 16:38
Motorsykkelen din: BMW S1000RR - 2011

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av HegeS1000RR »

Toppers!! :D

Gode veier for gubben & gamla :prop:

Brukeravatar
Tommas
Innlegg: 1251
Registrert: 06 aug 2014, 11:27
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Sted: Buskerud

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av Tommas »

Ser utrolig bra ut! Skal definitivt over på de trakter i løpet av sesongen.

Men ikke på 17 mai ;-)

http://www.nettavisen.no/nyheter/her-ka ... 86765.html

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av TBI81 »

Kjørte Tysnes 17mai i fjor, ser ikke bort ifra at det blir i år også :thumleft

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av LordShaft »

:vs
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av LordShaft den 28 okt 2015, 22:03, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av freddy123 »

de bildene dine lordy de begynner å bli bedre og bedre virkelig knall bilder av feit sykkel og fete veier :prf må en tur innom bergen skjønner jeg for å teste ut litt goveier :D

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av mortenolb »

Ser ut som veier man kan øve kneskrap på :twisted

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23138
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av Bjerknez »

Kudos for det nest øverste bildet ditt LordShaft :thumleft
Er ikke ofte jeg skryter av andres bilder så ta det til deg :thumleft

Dog var de fleste bildene dine veldig flotte her :prf

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av Flanker »

Veldig fine bilder ja, selv om jeg personlig synes du drar litt vel hardt i spakene når du redigerer. Men det er en rent personlig preferanse! De veiene så jo bare deilige ut da, og når det gjelder bensin... Er ikke overalt i utkanten man blir flådd, men noen monopolister der vet å sko seg ja. Min verste opplevelse er fra en no name stasjon i Ulvik for et år siden, flådd Deluxe. Noe som blir ekstra surt når Esso'en 2-3 mil nedi veien selger 2 kr. billigere.

Brukeravatar
Ugelvik
Innlegg: 69
Registrert: 05 mar 2015, 11:19
Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 900
Sted: Bergen

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av Ugelvik »

Tror jeg må ta meg en tur ut på Tysnes ja! Har tenkt på dette en stund, men dette var jo en god bekreftelse på at veiene er gode :) 2 dager fri nå og værmeldingen for Bergen er jo fantastisk :-)å

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2639
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av Olav K »

Se her ja, LilleLord har vært i nabolaget å kost seg... det er fine veier der borte, men det er lissom så lett å glemme å sette sånn pris på det, når man kjører her så ofte! :knegg
Hvor har du tenkt deg å kjøre imorgen da? Jeg tar meg nok en tur, men tror det blir litt på måfå. Får starte med en fergje i 9 tida så ser jeg


Gilde bilder forresten :prf
Har vi husket å glede oss idag??
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Tysnes
Innlegg: 845
Registrert: 06 des 2009, 14:00
Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
Sted: Tysnes

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av Tysnes »

Trur du ikkje Lorden ble observert av meg i beste abeidstid, i dag. Holdt på med noe forskalingsarbeid i Våge området, når eg såg Bmw`en og den hvite hjelmen. Trur pinadø han slite ut den stakkars asfalten me har her :-)

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av ojda »

Bjerknez skrev:Kudos for det nest øverste bildet ditt LordShaft :thumleft
Er ikke ofte jeg skryter av andres bilder så ta det til deg :thumleft

Dog var de fleste bildene dine veldig flotte her :prf

Hehehe når jeg så de to første bildene, tenkte jeg (og lurte på om jeg skulle skrive: (Fine bilder men disse to første bildene minte meg om Bjerknez "overprossesert/overdramatisert"). Men la det være sakt med en gang, at jeg er mye flinkere til å kritisere, en å produsere :redface
Klarte ikke å holde på det når du kommenterte et av de :lol
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av LordShaft »

Elolz skrev:Flotte bilder! Har du noe Google Maps rute for morgendagen? Når tenker du å kjøre?
Jeg må se hvor sent det blir i kveld. Skal prøve å komme meg i seng snart, men tenkte å kjøre en plass mellom 10 og 12 :vs Men vi ser i morgen tidlig. Blir å gi beskjed i god tid :redface

Dette er definitivt veier en kan øve kneskrap på (har jeg hørt) :redface

Ja bildene er brukt til tider mye clarity på, men det er for å fremmheve en effekt jeg selv syns er litt fin. Heldigvis, så kødder ikke lightroom med raw filen, så du kan endre bildet så mange ganger du vil. Å det er definitivt en læreprosess som må gjøres noen ganger. Noen liker så natrulige bilder som mulig, jeg liker de litt mere dramatisk :thumleft
Enn så lenge, plutselig så får en øynene opp for noe nytt i bildene og henger seg litt opp i det :thumleft Men uansett så er det ålreit med tilbakemeldinger :prf Skal se om jeg klarer å begrense meg litt neste gang, eller hvertfall få det til å se litt mere "natrulig" ut hehe :twisted

@Onkel. Jeg vurderte å kjøre nordover til Lavik - Oppdal også kjøre utover mot kysten i stede for å følge E39. Ender opp i Førde, her skal det visst være utrolig fine mc veier. Kai på Ride hevder at det er de fineste veiene her på vestlandet. Å jeg har aldri kjørt der før :redface
Tenker du deg langt på tur da eller bare ut å loffe litt?
Tysnes skrev:Trur du ikkje Lorden ble observert av meg i beste abeidstid, i dag. Holdt på med noe forskalingsarbeid i Våge området, når eg såg Bmw`en og den hvite hjelmen. Trur pinadø han slite ut den stakkars asfalten me har her :-)
Hehehe.... Jeg har vært å frest litt rundt på traktene dine i dag ja :twisted Takk for lånet :redface hehe.

@Bamsefar Hehehe, selv syns jeg Bjerknez redigerer bildene sine veldig bra (forstår at ikke alle liker dette) så litt skryt fra den kanten må en bare takke for i all ydmykhet :thumleft

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av ojda »

LordShaft skrev:
Elolz skrev:Flotte bilder! Har du noe Google Maps rute for morgendagen? Når tenker du å kjøre?
Jeg må se hvor sent det blir i kveld. Skal prøve å komme meg i seng snart, men tenkte å kjøre en plass mellom 10 og 12 :vs Men vi ser i morgen tidlig. Blir å gi beskjed i god tid :redface

Dette er definitivt veier en kan øve kneskrap på (har jeg hørt) :redface

Ja bildene er brukt til tider mye clarity på, men det er for å fremmheve en effekt jeg selv syns er litt fin. Heldigvis, så kødder ikke lightroom med raw filen, så du kan endre bildet så mange ganger du vil. Å det er definitivt en læreprosess som må gjøres noen ganger. Noen liker så natrulige bilder som mulig, jeg liker de litt mere dramatisk :thumleft
Enn så lenge, plutselig så får en øynene opp for noe nytt i bildene og henger seg litt opp i det :thumleft Men uansett så er det ålreit med tilbakemeldinger :prf Skal se om jeg klarer å begrense meg litt neste gang, eller hvertfall få det til å se litt mere "natrulig" ut hehe :twisted

@Onkel. Jeg vurderte å kjøre nordover til Lavik - Oppdal også kjøre utover mot kysten i stede for å følge E39. Ender opp i Førde, her skal det visst være utrolig fine mc veier. Kai på Ride hevder at det er de fineste veiene her på vestlandet. Å jeg har aldri kjørt der før :redface
Tenker du deg langt på tur da eller bare ut å loffe litt?
Tysnes skrev:Trur du ikkje Lorden ble observert av meg i beste abeidstid, i dag. Holdt på med noe forskalingsarbeid i Våge området, når eg såg Bmw`en og den hvite hjelmen. Trur pinadø han slite ut den stakkars asfalten me har her :-)
Hehehe.... Jeg har vært å frest litt rundt på traktene dine i dag ja :twisted Takk for lånet :redface hehe.

@Bamsefar Hehehe, selv syns jeg Bjerknez redigerer bildene sine veldig bra (forstår at ikke alle liker dette) så litt skryt fra den kanten må en bare takke for i all ydmykhet :thumleft
Jeg kan se, spesiellt på de to første bildene, at du er litt fan av måten B redigerer bildene sine på.
Ikke noe galt i hverken det eller at han redigerer bildene som han gjør, bare litt morsomt at jeg
ca 2 timer tidligere tenkte "ordrett" hva jeg skrev, å så skryter han av de :P :p
Det nermeste jeg noen gang har vært profesionell fotografering, er at jeg som 15. åring
lagde meg et fake øl-legitimasjon av en blankett fra posten, som jeg dedikerte Røa Fotoklubb,
og stemplet med et nummerstempel :-)å :lol Kjøpte mye øl på det i sine dager :knegg
Med andre ord, bry deg ikke om hva jeg skrev. Ok det er min mening,
men du finner også mange andre med sine meninger. Det viktige er DIN mening og smak.
Det er den du skal perfeksjonere :thumleft

Jeg synes forresten det kommer veldig mye bra fra B, men som sakt noen ganger "to mutch"
for min smak.

Men når vi først er i gang, har jeg mer en en gang tittet nøye på enkelte av bildene dine
som jeg synes du har fått veldig bra fram (etter min smak).
Blant annet det av S-svingen din i samme bildegruppe. Komposisjons-innertier i mitt hode.
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23138
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: LordShaft - *Верховая обуты спорта гастроли шины*

Legg inn av Bjerknez »

Bestefar sa ofte til meg (ikke ojda denne gangen) at jeg ikke skulle ta for mye pålegg på brødskivene, samt bruke halve dassrullen når jeg skulle tørke meg i kanoen. Er vel bare slik den eldre garde tenker kanskje? :lol

I mitt hode er det helt ålreit å leke litt samt dra litt hardt i spakene. Altså spakene i Lightroom :redface

Svar