Onsløv skrev:Det har vi nok. Pleide å være på forumet som nå er nede.
Ok... Hyggelig at du fant veien hit :)
Onsløv skrev:Fant ut at det er dumt å ha nick tilknyttet hva man kjører.
Har fått med meg at du/dere har begynt å interesse dere for Moto Guzzi.
Sjekket Finn.no her om dagen og fant bl.a. denne, som jeg mener å vite tilhører en annen bruker på forumet som nå ligger nede...
Fin sykkel, men kanskje litt liten for to som skal på tur?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Kommer vel litt an på hva slags tur man skal på? Med litt omtanke går det sikkert greit for en uke eller så? Må jo ikke ha med hele garderobeskapet + nordveggen i verkstedet slik som Jalmar. Eller halve kjøkkenet slik som jeg
Uanset er Breva så absolutt en sykkel jeg kunne tenkt meg å bli sett på
Men den er altså litt liten. Jeg tenker ikke først og fremst på effekten, men selve størrelsen på sykker'n. Overraskende liten der den, faktisk...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Onsløv skrev:Det har vi nok. Pleide å være på forumet som nå er nede.
Ok... Hyggelig at du fant veien hit :)
Onsløv skrev:Fant ut at det er dumt å ha nick tilknyttet hva man kjører.
Har fått med meg at du/dere har begynt å interesse dere for Moto Guzzi.
Sjekket Finn.no her om dagen og fant bl.a. denne, som jeg mener å vite tilhører en annen bruker på forumet som nå ligger nede...
Fin sykkel, men kanskje litt liten for to som skal på tur?
Jau, 750 er kanskje litt lite..... Derfor jeg har sett meg om etter 900'ere... Har funnet noen XJ900 jeg tenkte å ta en nærmere titt på. Men modellen ser jo 10 år eldre ut enn de egentlig er :-)
Moto Guzzi Norge 850 eller 1200 må jo være toppers.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Onsløv skrev:
Jau, 750 er kanskje litt lite..... Derfor jeg har sett meg om etter 900'ere... Har funnet noen XJ900 jeg tenkte å ta en nærmere titt på. Men modellen ser jo 10 år eldre ut enn de egentlig er :-)
Moto Guzzi Norge 850 eller 1200 må jo være toppers.
Moto Guzzi'ene er litt dyre... Men veldig fine! Har lyst på en 1200 Sport selv og det kan fort bli min neste sykkel.
TDM'en jeg har fikk ytterligere 15000 km på telleren i år og begynner nå å nærmere seg 50000 km.
Har ikke tenkt å bytte enda, men etter 2010 sesongen så vil det ganske sikkert bli aktuelt, ja!
Men da blir det kanskje en ny Yamaha Ténéré 1200? Eller en Moto Guzzi...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
AJ den var jo veldig fin, men må inrømme at jeg syns ikke er så fint med den vindusskjermen foran, burde vel ikke være noe hokkus pokkus å ta den vekk :-
Snill Vaffel
Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.
Er jo nesten igen Guzzi´r på finn nå, kunne tenke meg å titte på en sports utgave men det er bare en ute for salg i litt høyere prisklasse jeg hadde tekt med i denne omgang Kommer vel flere utover høsten vinteren får man håpe :)
Snill Vaffel
Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.
Snill Vaffel skrev:AJ den var jo veldig fin, men må inrømme at jeg syns ikke er så fint med den vindusskjermen foran, burde vel ikke være noe hokkus pokkus å ta den vekk :-
Vindskjermen på Breva'en går det helt sikkert greit å fjerne uten større problemer
Liker Breva'en godt jeg også, men 750'en blir for liten.
En av flere fine ting med den, synes jeg, er at den har to eksospotter.
Jeg synes ikke potteløsningene på alle Guzzi modellene er like bra, men på Sport 1200 er den blitt fin nå etter at de erstattet denne carbonetterligningen med en en mye penere potte.
Men for mange (og jeg er kanskje en av de... ) betyr ikke originalanlegget så mye siden de byttes ut med slipons...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering