Mortenolb - Multistrada 950 S

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av Intruder »

Hei alle i Tjukkas MC !!
Gikk en skitur i går jeg,og har dermed tangert fjoråret !!
Veien fra soffan er tung,men blir nok en del lettere nå da det nærmer seg Falun og VM...

Så forresten at Pettern skulle sone med fotlenke til våren...den burde han hatt nå også om de andre skal ha en sjanse !! :-)å

ha en MC-fri helg !!
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

Olav K skrev:
mortenolb skrev: Jepp! Følte meg klar for å stå på ski igjen nå som jeg har fått bort store deler av den overflødige vekta jeg følte "forhindra" meg i det :-)å
Å kjøre på ski, er etter min mening noe av det bedre mot PMS. Desverre har det blitt for lite på ski på meg de siste årene, men siden det er jevnt over 3 mtr med snø i skisenteret her, tror jeg nok det kan bli en lang og fin sesong :knegg
Men nå, så snart det blir noenlunde vær, skal jeg oppover og kose meg på både carving og twintip :prf

Dessuten Morten: Du prøver jo å finne ei dame... å invitere ei "jomfru" med seg i bakken må jo være en fin ting. Liker hun å stå på ski, har dere iallefall noe å gjøre på sammen :prf Det er få jenter som digger sofagriser", så her tror jeg du kan kjøre på med Tinder og skikjøring i skjønn harmoni :=D>
Haha, jeg prøvde faktisk å spørre ei om det i går. Hun var mer glad i bortoverski, så det utgikk, men kan jo hende det går an å overtale!

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2639
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av Olav K »

mortenolb skrev:
Olav K skrev:
mortenolb skrev: Jepp! Følte meg klar for å stå på ski igjen nå som jeg har fått bort store deler av den overflødige vekta jeg følte "forhindra" meg i det :-)å
Å kjøre på ski, er etter min mening noe av det bedre mot PMS. Desverre har det blitt for lite på ski på meg de siste årene, men siden det er jevnt over 3 mtr med snø i skisenteret her, tror jeg nok det kan bli en lang og fin sesong :knegg
Men nå, så snart det blir noenlunde vær, skal jeg oppover og kose meg på både carving og twintip :prf

Dessuten Morten: Du prøver jo å finne ei dame... å invitere ei "jomfru" med seg i bakken må jo være en fin ting. Liker hun å stå på ski, har dere iallefall noe å gjøre på sammen :prf Det er få jenter som digger sofagriser", så her tror jeg du kan kjøre på med Tinder og skikjøring i skjønn harmoni :=D>
Haha, jeg prøvde faktisk å spørre ei om det i går. Hun var mer glad i bortoverski, så det utgikk, men kan jo hende det går an å overtale!
Bare ett tips.... bortoverski koster nesten ikkeno.. mange jenter er glad i bortoverski. :prf
Men det er vel 1000vis av damer innpå den Tindergreia, og det er endel tid igjen av vinteren :prf
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

Olav K skrev:
mortenolb skrev:
Olav K skrev:
mortenolb skrev: Jepp! Følte meg klar for å stå på ski igjen nå som jeg har fått bort store deler av den overflødige vekta jeg følte "forhindra" meg i det :-)å
Å kjøre på ski, er etter min mening noe av det bedre mot PMS. Desverre har det blitt for lite på ski på meg de siste årene, men siden det er jevnt over 3 mtr med snø i skisenteret her, tror jeg nok det kan bli en lang og fin sesong :knegg
Men nå, så snart det blir noenlunde vær, skal jeg oppover og kose meg på både carving og twintip :prf

Dessuten Morten: Du prøver jo å finne ei dame... å invitere ei "jomfru" med seg i bakken må jo være en fin ting. Liker hun å stå på ski, har dere iallefall noe å gjøre på sammen :prf Det er få jenter som digger sofagriser", så her tror jeg du kan kjøre på med Tinder og skikjøring i skjønn harmoni :=D>
Haha, jeg prøvde faktisk å spørre ei om det i går. Hun var mer glad i bortoverski, så det utgikk, men kan jo hende det går an å overtale!
Bare ett tips.... bortoverski koster nesten ikkeno.. mange jenter er glad i bortoverski. :prf
Men det er vel 1000vis av damer innpå den Tindergreia, og det er endel tid igjen av vinteren :prf
Tja, det koster vel fort et par lapper! Haha.
Men; Kunne fort vært kjekt med tanke på trening!

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

Da satt vi her og venta på Toven, da. Noen som tør å gjette hva i alle dager vi skal finne på på denne årstida?

Bilde

Bilde

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

Bilde

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av LordShaft »

Å helvete, her hadde jeg fortsatt rett fram eller tatt en brå turn til venstre :lol :lol

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

Haha! Kjørte nok rett frem, ja! :D

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23386
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av Bjerknez »

Haha.. bare å passe dere nå folkens! Sesongen min har startet allerede og jeg kjører nå rundt for å memorisere gateadressene til alle som jeg har lovet buksevann :twisted :lol

Hører du en motorlyd i det fjerne når du sover og soveromsvinduet er oppe så er du fucked!! :lol

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

Jeg er egentlig litt imponert av meg selv, jeg har jo ennå ikke blitt lovet buksevann(eller har jeg?)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23386
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av Bjerknez »

mortenolb skrev:Jeg er egentlig litt imponert av meg selv, jeg har jo ennå ikke blitt lovet buksevann(eller har jeg?)
Skal vi se... åpne buksevann-boken... :skriver

Niks.. du står ikke oppført her mortenolb :thumleft :lol

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

Ser for meg at jeg blir det snart hvis jeg fortsetter sånn som jeg nettopp gjorde i Cutless sin tråd! :knegg

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23386
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av Bjerknez »

mortenolb skrev:Ser for meg at jeg blir det snart hvis jeg fortsetter sånn som jeg nettopp gjorde i Cutless sin tråd! :knegg
Viser til din oppførsel på facebook og kan dermed si at du nå står oppført allikevel :twisted :prf

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

Du som burde vært på min liste for å poste en hårete ræv! :lol

Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av hakhap »

feil tråd
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Svar