www.MCsiden.no

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..

Driver å logger meg inn og ut, inn og ut......

Når jeg logger meg ut....står jeg fortsatt som bruker...hmmmm
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Bruker du å logge ut for hver gang du forlater siden?
Bilde

pelsen
Innlegg: 1275
Registrert: 11 des 2004, 14:08
Motorsykkelen din: ja

Legg inn av pelsen »

på jobben må jeg logge meg på to ganger slik som Rogg. Innbiller meg at det har noe med brannmur og ting å gjøre. Hjemme funker det helt fint.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

pelsen skrev:på jobben må jeg logge meg på to ganger slik som Rogg. Innbiller meg at det har noe med brannmur og ting å gjøre. Hjemme funker det helt fint.
Håy..
Det er det motsatte hos meg...en gang på jobb og to hjemme. Dette har kommet i det siste, derfor trodde jeg det hadde noe med justeringa til Ronny....
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

pelsen
Innlegg: 1275
Registrert: 11 des 2004, 14:08
Motorsykkelen din: ja

Legg inn av pelsen »

rogg skrev:
pelsen skrev:på jobben må jeg logge meg på to ganger slik som Rogg. Innbiller meg at det har noe med brannmur og ting å gjøre. Hjemme funker det helt fint.
Håy..
Det er det motsatte hos meg...en gang på jobb og to hjemme. Dette har kommet i det siste, derfor trodde jeg det hadde noe med justeringa til Ronny....
testa akkurat nå, kommer inn med en innlogging hjemmefra, selv med en halvliter Strongbow på musematta

Brukeravatar
Delayla
Innlegg: 101
Registrert: 24 jun 2004, 09:54
Motorsykkelen din: 2012 Honda CBR 600F
Sted: Sarpsborg

Legg inn av Delayla »

Trenger hjelp... Må også logge meg på to ganger. Og når jeg søker etter nye innlegg får jeg ingen treff. Tok litt tid før jeg skjønte at det faktisk ikke VAR så liten aktivitet her... :D Skjønner ikke dette dere snakker om her jeg... Cookies??? Hva gjør jeg for å rette opp i dette da? PS: Instruksjon u/faguttrykk ønskes...

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Jeg må oxo logge inn to ganger på den ene maskinen her på Cruiser. Vet ikke hva det kan komme av, men det er neppe noe feil med instillingene eller forumet, ellers hadde alle hatt dette problemet.

Delayla: Cookies eller "informasjonskapsler" som det så pent heter, kan brukes til mye rart. Det er en liten fil som legges igjen på maskinen din, slik at en side kan "huske" deg igjen hver gang går inn på den.

På dette forumet brukes cookies (dersom du har aktivert og valgt dette) til å huske igjen brukernavnet og passordet ditt, slik at du blir logget inn direkte.

Men det er bare en ting man bruker det til, det finnes mange andre også.
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Har oppdaget at når jeg logger meg inn første gang, kommer ikke de gule lappene opp. De som viser nytt innlegg. Det vil jo være naturlig for jeg ER jo ikke innlogget.
Når jeg da logger meg inn for andre gang, for å lese nye innlegg, er de gule lappene fortsatt ikke synelige.

Noen av dere andre som opplever det samme...?
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Delayla
Innlegg: 101
Registrert: 24 jun 2004, 09:54
Motorsykkelen din: 2012 Honda CBR 600F
Sted: Sarpsborg

Legg inn av Delayla »

Når jeg logger meg inn 1 gang ser det ut som jeg ikke er innlogget fordi jeg fremdeles kan velge "Logg inn", men jeg er allikevel med i oversikten over hvem som er innlogget...
Først når jeg logger meg inn 2. gang (uten å ha logga meg ut etter 1. gang) får jeg valget "Logg ut (Delayla)"...
Og det er ikke markert for nye innlegg i det hele tatt - verken etter første eller andre innlogging.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Delayla skrev:Når jeg logger meg inn 1 gang ser det ut som jeg ikke er innlogget fordi jeg fremdeles kan velge "Logg inn", men jeg er allikevel med i oversikten over hvem som er innlogget...
Først når jeg logger meg inn 2. gang (uten å ha logga meg ut etter 1. gang) får jeg valget "Logg ut (Delayla)"...
Og det er ikke markert for nye innlegg i det hele tatt - verken etter første eller andre innlogging.
Håy..
Godt beskrevet....samme her..
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

Virker som samme feilen går igjen hos alle. Det som er merkelig er at det var i sammenheng med mcsiden.no domenet at problemene kom.
Men det er vel noen kloke hoder som finner ut av dette etter hvert. Det viktigste er jo at vi kommer inn på forumet.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Thor Arne skrev:Virker som samme feilen går igjen hos alle. Det som er merkelig er at det var i sammenheng med mcsiden.no domenet at problemene kom.
Men det er vel noen kloke hoder som finner ut av dette etter hvert. Det viktigste er jo at vi kommer inn på forumet.
Håy..
Ser slik ut, men det er litt rart at det bare er på enkelte maskiner. På jobb logger jeg på bare en gang, men hjemme to...

Og så forsvinner de gule merkelappene som viser nye innlegg når jeg logger meg på to ganger..
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Try
Innlegg: 14
Registrert: 20 des 2004, 14:47

Legg inn av Try »

rogg skrev:
Thor Arne skrev:Virker som samme feilen går igjen hos alle. Det som er merkelig er at det var i sammenheng med mcsiden.no domenet at problemene kom.
Men det er vel noen kloke hoder som finner ut av dette etter hvert. Det viktigste er jo at vi kommer inn på forumet.
Håy..
Ser slik ut, men det er litt rart at det bare er på enkelte maskiner. På jobb logger jeg på bare en gang, men hjemme to...

Og så forsvinner de gule merkelappene som viser nye innlegg når jeg logger meg på to ganger..
Tror det er en bug i programvaren: Tror følgende løsning vil virke
for de fleste av dere. Trykk _PROFIL_ nå du logger inn neste gang.
Da skal alle nye meldinger være merket!

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

Kan godt være det virker å gjøre det slik, men i den siste uken har ihvertfall ikke jeg hatt dette problemet, og jeg har ikke gjort noe som helst.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Try skrev:

Tror det er en bug i programvaren: Tror følgende løsning vil virke
for de fleste av dere. Trykk _PROFIL_ nå du logger inn neste gang.
Da skal alle nye meldinger være merket!
Håy..
Takk...du har løst problemet...det funket
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar