Olav K skrev:Bjerknez skrev:Olav K skrev:
Ser ut til at Bjerkenez har funnet ut det samme som meg, Busa, Ojda.... En Triumph gir trippel kjøreglede....
Men det som du nå opplever Bjerkis, er vel omtrent det samme som jeg fortalte deg om... både på forum og pm?
Du får henge med på noen 100mils dagsturer neste sesong....
Jeg har noen planer..... :[-o<
![Knegg :knegg](./images/smilies/knegg.gif)
Noen 100mils DAGSTURER!!? Nei takk!
![lol :lol](./images/smilies/lol.gif)
Det går da lett på en Triumph.... null problem, du har jo lett for å komme deg opp om morran også
![Knegg :knegg](./images/smilies/knegg.gif)
Hehe, noen hundre mil pr. dag blir vel overkill, men jeg merker jo nå at jeg faktisk ikke får vondt noe sted, selv etter 20 mil i strekk uten stopp. Jeg tror det kommer av at jeg føler jeg beveger meg mer på sykkelen. Litt mer lanesplitting, samt mer aktiv bruk av gir etc. Man drar på litt oftere, legger seg litt ned i svinger og det gjør at jeg føler jeg er litt mer "med på leken" når jeg kjører enn når jeg sitter rett opp og ned på cruiseren jeg hadde.
Selv om jeg hadde nok av krefter i cruiseren også, så føler jeg meg MYE mindre og smalere med Triumphen. Litt mer lekent og smette mellom og forbi biler. Det beste er at man kan velge om forbikjøringen skal være "lydløs" eller "bøllete". Med cruiseren så ble alle forbikjøringer fylt med et øredøvende brøl. Morsomt var det, men noen ganger ble bilistene veldig skremt.
Begge syklene er flotte på hver sin måte, men jeg har nok funnet ut at Street'en ligger mitt hjerte nermest. En utrolig lettkjørt og morsom sykkel
![Helt propell :prop:](./images/smilies/Helt%20propell.gif)