Jeg har blitt pappa

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Jeg har blitt pappa

Legg inn av Crinos »

Gratulerer så utrolig mye! Den beste følelsen i livet!
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Jeg har blitt pappa

Legg inn av LordShaft »

Crinos skrev:Gratulerer så utrolig mye! Den beste følelsen i livet!
Denne kan jeg skrive under på, men den følelsen lot vente på seg!
Vet at ikke mange skriver dette, da de gjerne ikke husker det....eller aldri hadde denne følelsen.

Det var utrolig stort å være på fødestuen og bevitne fødselen.... Men den helt store følelsen av å bli pappa og få skikkelig kjærlighet for barnet lot faktisk vente på seg en stund. De første ukene er det bare mor som er i fokus, og selvfølgelig det lille barnet. Fikk liksom aldri knyttet veldig nære bånd med guttungen før han ble litt eldre.

Får du følelsen av at dette ikke er så stort med en gang, ta det helt med ro.... det er mange som har følt det like dan. Men tro meg, det vil forandre seg veldig etterhvert som han vokser seg til å responderer på prat, og kjenner deg igjen. Nå er det bare så utrolig herlig å være pappa til en liten. :thumleft
Nok en gang, gratulere.... håper det står bra til med mor etter en lang lang fødsel.

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2639
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: Jeg har blitt pappa

Legg inn av Olav K »

Grattis med droltunge :)
Det beste med unger er at det alltid er noe å se fram til....
Til de slutter med bleier, til de slutter å skrike om natta, til de kan kle på seg sjøl... til de kan ta oppvasken....
og ikke minst til de blir selvstendige og flytter hjemmefra....
Regner med Jr begynner i lære neste år og da er det ikke lenge før han skal i egen leilighet.... og pappan skal ha " the time of my life" :thumleft

Neida.... jeg tuller bittelitt.

Kos deg med småtten mens du kan. Jeg var nok mer på jobb enn godt er.... det ser jeg nå. For de neste årene kommer til å gå styggfort, og alle fisketurene jeg gjerne skulle hatt med ham, er det nok evt barnebarn som får ta del i :)
Nyt det....
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
spiritofwinter
Innlegg: 98
Registrert: 22 apr 2014, 21:45
Motorsykkelen din: 2015 KTM 1190 Adventure R
Sted: Sunnmøre

Re: Jeg har blitt pappa

Legg inn av spiritofwinter »

Takker for alle gratulasjoner.

Er ferdig med første døgnet som far, og det er virkelig en stor følelse allerede. Har fått litt alenetid med jenta slik at mor kunne slappe av litt, og lurer på om hun ikke knekker i to når jeg prøver å løfte den lille skjøre kroppen. Vet selvfølgelig at hun tåler så mye mer, men det virker ikke slik.

Har allerede konkludert med at jenta liker å kjøre tur(ihvertfal i gangen på sykehuset), så det er mulig at jeg burde se etter MC med sidevogn slik at hun får MC livet inn raskest mulig :P :p

Ellers blir vel denne kjøpt inn for å ligge klar til hun når tennårene: http://www.amazon.com/D-A-D-D-Against-D ... B002ZHYD68

Svar