Slutte på forumet ?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Slutte på forumet ?

Legg inn av Intruder »

Er kanskje flere enn meg som kan tenkes å vurdere å slutte å skrive her,er det da mulig å bli helt utkuttet slik at ens tidligere dumheter / bravader forsvinner til Bloksberg ?
Vil ikke som noen andre stå stand by,da vil nok fristelsen til å ødelegge andres hverdag bli overhengende...
Dette er bare et spørsmål,håper det blir positivt mottatt...
:mk
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Slutte på forumet ?

Legg inn av SuperMorten »

Intruder skrev:Er kanskje flere enn meg som kan tenkes å vurdere å slutte å skrive her,er det da mulig å bli helt utkuttet slik at ens tidligere dumheter / bravader forsvinner til Bloksberg ?
Vil ikke som noen andre stå stand by,da vil nok fristelsen til å ødelegge andres hverdag bli overhengende...
Dette er bare et spørsmål,håper det blir positivt mottatt...
:mk
Håper ikke du tenker forlate oss.. Om du sletter kontoen din vil ikke postene forsvinne allikevel.. Derfor kan du like gjerne bli :knegg
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Slutte på forumet ?

Legg inn av Banditmannen »

Først vil jeg jo si at jeg syns det er leit at du vurderer å slutte her!
Men når det er sagt, har jeg jo selv vurdert å gjøre det samme, av helt pesonlige grunner. :-# :x
Selv endte jeg opp med å ta en/flere pauser, og vil vel heller annbefale det...

Ang. sletting av det du har bidratt med her på forumet, både håper og tror jeg at det IKKE vil bli slettet! =;
For hvis dine poster blir borte, blir jo mange tråder rasert, da de mister sammenhengen! :-)

Uansett hva du bestemmer deg for, ønsker jeg deg lykke til, men håper jo virkelig at du fortsetter her med din
betraktninger og anekdoter, tull og tøys, skjemt og alvor! :prf

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: Slutte på forumet ?

Legg inn av RuneMC »

Eneste måten du får slettet noe på er å gjøre det selv - FØR - du sier opp medlemsskapet for å si det sånn.

Dvs søk på alle dine tidligere poster, gå inn på en og en post velg "endre" og erstatt teksten med et punktum.

Hvis noen har sitert deg så får du ikke slettet det - da må du evt sende PM til vedkommende og be om at de editerer sine poster...


MEN, synes jo ikke du har noe spesielt som bør slettes - du er jo å regne som forumets "huspoet" :notworthy:
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Slutte på forumet ?

Legg inn av SuperMorten »

RuneMC skrev:
MEN, synes jo ikke du har noe spesielt som bør slettes - du er jo å regne som forumets "huspoet" :notworthy:
Støttes virkelig :prf
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Slutte på forumet ?

Legg inn av Crinos »

Intruder skrev:Er kanskje flere enn meg som kan tenkes å vurdere å slutte å skrive her,er det da mulig å bli helt utkuttet slik at ens tidligere dumheter / bravader forsvinner til Bloksberg ?
Vil ikke som noen andre stå stand by,da vil nok fristelsen til å ødelegge andres hverdag bli overhengende...
Dette er bare et spørsmål,håper det blir positivt mottatt...
:mk
Først og alt, håper du blir værende, om du så bare tar en pause og pust i bakken.
Men for å svare deg på spørsmålene.

Om du ønsker å avslutte her på MCsiden, så er det flere måter å utføre dette på.
Mest vanlig er å rett og slett ikke logge inn lengre. Man kan også si til admin "bytt passordet mitt eller lås kontoen min", så blir det også utført.
Sletting av tidligere poster derimot, det skal det særs mye til for at vi utfører. Har vert noen som har spurt om dette, og vi har sagt nei. Det er en del av forumets historie og struktur, og som nevnt, så vil helheten i mange tråder forsvinne uten dine innlegg.

Nå er jeg også litt usikker på dette med å redigere sine tidligere innlegg, jeg husker ikke helt om det er en phpBB funksjon eller en vBulletin funksjon, at man ikke kan redigere på innelgg som er eldre enn en gitt tid. (Nettopp for å forhindre dette med å slette/endre på poster som gjør videre svar helt ut av kontekts).

Føler du at det er kjempekritisk at alle dine innlegg må slettes, så bør du sende en epost med begrunnelse på hvorfor rubel og bit skal slettes.

PS: Spørsmålet er posetivt mottatt fra meg i alle fall. Det er sikkert flere som lurer på de samme spørsmålene. :thumleft
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Slutte på forumet ?

Legg inn av Svein2 »

SuperMorten skrev:
RuneMC skrev:
MEN, synes jo ikke du har noe spesielt som bør slettes - du er jo å regne som forumets "huspoet" :notworthy:
Støttes virkelig :prf
Helt enig, du får høll ut ei stønn tell, vi treng nåen som er tørre bak øra også. :m

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Slutte på forumet ?

Legg inn av Intruder »

Tørr bak øra hjelp itte nå`n stadig pisser i buksa... :prop:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Slutte på forumet ?

Legg inn av ojda »

Intruder skrev:Tørr bak øra hjelp itte nå`n stadig pisser i buksa... :prop:
Du kan jo ikke fjerne non innlegg, da vil jo vi andre framstå som tullinger :scratch Det blir jo helt feil :lol
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Moby
Innlegg: 330
Registrert: 27 jul 2012, 00:18
Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 1000 L3
Sted: Akershus

Re: Slutte på forumet ?

Legg inn av Moby »

Intruder, du kan jo ikke slutte. Hva skjer vel ikke med forumet da :[-o< . De fleste har vel mistet skrivelysten en eller annen gang. Selv var jeg nesten ikke innom forumet i vinter. Pms'n slo meg hardt i trynet, så å sitte foran skjermen å "dikte" utgikk med høye kneløft.

Hvis du er møkk lei, kan du ikke først ta deg en pause fra forumet i stedet for å begynne med å slette profilen? Nå er jo sesongen igang og sommern er ikke langt unna. Kom deg ut å kjør en tur. Du vet aldri, plutselig kommer høsten og kanskje det frister litt mer å skrive på forumet enn det gjør akkurat nå.

Hvis du virkelig vil slutte et det ikke nødvendig å slette hele profilen. Jeg er av den yngre generasjonen og er på mange forskjellige forum, og vet hvordan et forum pleier å operere. Ingen av de forumene jeg har vært borti sletter poster hvis en bruker "slutter", forumet blir da fullt av hull. Sånne tråder er håpløse å lese i ettertid når halvparten av innleggene bare består av ordet 'slettet'. På andre forum er det heller ikke vanlig å slette brukeren, men det kan jo gjøres hvis du vil det.

Er det ikke en reklame som sier at det enkleste er ofte det beste? Hvis du ikke vil skrive noe mer på mcsiden kan du jo bare bruke logg ut knappen, og det et det.

Men hvem vet, kanskje om 2-3 år frister det å komme tilbake.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3461
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: Slutte på forumet ?

Legg inn av JohnnyTh »

Jeg og fikk litt nok i vinter når skittkastingen var på det værste. Men da er det bare å begrense aktiviteten sin en periode så går det over.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23349
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Slutte på forumet ?

Legg inn av Bjerknez »

Har vert aktiv på mang en forum rundt om de siste årene og dette er en typisk gjenganger. Altså at noen vurderer å "slutte" og dermed også ønsker en bekreftelse på at man er ønsket (eller ikke). For hvorfor ellers lager man en post angående dette?

Noen ganger kan det gå litt varmt (uten at jeg vet hva det konkret snakkes om her som evt. er grunnlag for vurderingen til TS) og da tar man bare en timeout. Bare slutt å skriv, tenk på andre ting før du evt. kommer tilbake ved en senere annledning.

man er jo ikke "annsatt" her i forumet så man er ikke nødt til å legge inn en oppsigelse.

Hvis det er regelrett "mobbing" det er snakk om så tar jeg sterk avstand fra det, og hvis slikt foregår her inne så tar vertfall jeg beina på ryggen og slår følge med TS. En ting er diskusjoner som går varme, men når det konverteres til mobbing så er grensen nådd.

Så jeg anbefaler deg å ta en pause hvis du ønsker det. Ikke lag en slik tråd som dette. Det fører ingen steds hen (tror jeg) :)

Uansett så ønsker jeg så klart at du blir :)

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Slutte på forumet ?

Legg inn av SuperMorten »

Bare sånn informativt og oppklarende, så spør trådstarter om det er mulig å få alle postene sine slettet hvis han skulle velge å kaste inn håndkleet. Så det er mer et teknisk spørsmål egentlig.
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
LoneRider
Innlegg: 154
Registrert: 10 aug 2013, 13:02
Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R1000 2003
Sted: Telemark

Re: Slutte på forumet ?

Legg inn av LoneRider »

Teknisk er det fullt mulig å slette alle innleggene til en bestemt bruker, men det er tvilsomt om forumledelsen vil gjøre dette av de grunnene som er oppgitt tidligere.

Svar