Jepp, mye bedre enn de enorme septikrørene.Barbarozza skrev:
Hva synes folket ? Blir disse bra ?
Eksosrør skal ikke stikke ut bakom hjulet
Jepp, mye bedre enn de enorme septikrørene.Barbarozza skrev:
Hva synes folket ? Blir disse bra ?
Hei.perhjalmar skrev:Gratulerer med ny sykkel, har en 2006 ZZR (+ 4 andre) Har montert fullt Acro. (ble som de lovte, 10 kg mindre og 10 hester mere) monterte Bazzaz (7 hester ekstra), men har ikke fått finjustert den enda. Går litt dårlig opp til 4 tusen, si fra hvis du får noe gode løsninger til ZZR.
Å fjerne spjelda er litt avleggs nå som ecu'n er hacket og en kan legge inn i ecu når og ved vilken TP de skal åpne. Problemet med de er jo ikke at de er der men at de faen ikke åpner skikkelig før over 6000rpm.ZZR-Erling skrev:Hei.perhjalmar skrev:Gratulerer med ny sykkel, har en 2006 ZZR (+ 4 andre) Har montert fullt Acro. (ble som de lovte, 10 kg mindre og 10 hester mere) monterte Bazzaz (7 hester ekstra), men har ikke fått finjustert den enda. Går litt dårlig opp til 4 tusen, si fra hvis du får noe gode løsninger til ZZR.
Fjern "secondary's", eller den såkalte sekundære spjeldrekka på innsprøytinga!
http://www.zxforums.com/forums/zx-14-fo ... guide.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Voodoodoo skrev:Tja, om jeg fikk velge mellom ny ZZR eller Ny K13 ble det lett ny ZZR.
Ikke fordi den er bedre men den er jo jævlig mye råere da..
Meen en skal ikke se bort ifra at det dukker opp en Beemer i garasjen når haya'n skal pensjoneres.
Men jeg gidder jo egentlig ikke å diskutere det med en som klarte å bytte ut en ZZR med en Triumph Åffroader
Tydeligvis. Konklusjonen fra artikkelen du linket til:ZZR-Erling skrev:...oki......meeeeen er ZZR1400 bedre enn K1300S da?
Men det visste du vel siden du linket til artikkelen?Ultimately, the Ninja ZX-14R comes closest to the intended target. There’s no arguing about that engine, electric smooth and ungodly powerful. It’s wrapped in modern bodywork—though all of us found the electric-green-with-flames paint a bit garish—and a stiff, sophisticated, over-the-engine monocoque frame that provides a fine perch for piling up the miles. It also offers all the technology and features that we expect from a top-line bike in 2012—including traction control—for a competitive price. If you’re searching for a modern throwback to the good old days of sport-touring when the emphasis was squarely placed on eye-widening speed with a spice of sport, Kawasaki’s Ninja ZX-14R is the best bet.
Neida...jeg linket til det faktum at alle testerne foretrakk BMW'en.Togmannen skrev:Tydeligvis. Konklusjonen fra artikkelen du linket til:ZZR-Erling skrev:...oki......meeeeen er ZZR1400 bedre enn K1300S da?
Men det visste du vel siden du linket til artikkelen?Ultimately, the Ninja ZX-14R comes closest to the intended target. There’s no arguing about that engine, electric smooth and ungodly powerful. It’s wrapped in modern bodywork—though all of us found the electric-green-with-flames paint a bit garish—and a stiff, sophisticated, over-the-engine monocoque frame that provides a fine perch for piling up the miles. It also offers all the technology and features that we expect from a top-line bike in 2012—including traction control—for a competitive price. If you’re searching for a modern throwback to the good old days of sport-touring when the emphasis was squarely placed on eye-widening speed with a spice of sport, Kawasaki’s Ninja ZX-14R is the best bet.
Ja, det utgjør en betydelig forskjell å få opp de "restriktorspjeldene".Barbarozza skrev:Man kan ønske seg mye men greia er at jeg er litt blakk etter innvesteringa :)
Jeg sitter på to sykler, og har null lån så vi får ta det pøh om pøh
Begge syklene har fått nye dekk, CBR har fått alt fra ny olje+filter samt kjede og drev, samt luftfilter og ny kamkjedestrammer. Ventilene er målt og funnet ok.
Så har jo brukt noen kroner på den også. Vil ikke ha på meg at jeg selger noe som ikke er i skikkelig stand. Har vel brukt 8000 kr i deler med dekk, og jammen måtte bilen ha ny dynamo også. Penga går
Steg 1 er i alle fall : nye dekk...styreforhøyere, og "velteknotter" (crashpads)
(betalt allerede)
Steg 2 blir PC5 og autotune.
Steg 3 nye potter...hvis økonomien er bra blir steg 2 og 3 slått sammen
Jeg kommer til å remappe original ECU, så butterflies åpner før. Men ikke før til vinteren, da kan jeg rote med det.