Rusk i forgasseren?

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Brukeravatar
katana_king
Innlegg: 160
Registrert: 06 okt 2013, 20:09
Motorsykkelen din: Piaggio Fly 125

Rusk i forgasseren?

Legg inn av katana_king »

Har en Suzuki GS 650 med 4 forgassere det kan bli rusk i og har mest sannsynlig klart å få rusk i en av disse. Merker dette på at sykkelen ikke går så pent lenger og at det 4. røret (fra sylinderne) ikke blir særlig varmt under kjøring og ikke varmt i det hele tatt under tomgangskjøring. Litt ujevn gange og mer vibrasjoner i motoren. Sjekket at tennpluggen har gnist når jeg holder den mot blokka, så jeg antar at det som har med tenning å gjøre fungerer. Pluggen er hverken sotet eller våt, men tørr og ser helt ny ut (byttet for 2 uker siden på service).

Er det noen som har et lite verksted (liknende mulighet) i nærheten her i Oslo, som ser at de kan ha mulighet til å hjelpe til med å ta en titt på dette sammen med meg? Jeg vil anta at det er et eller annet med den ene forgasseren - men har ikke så lyst til å ta den i fra hverandre på egen hånd og ønsker litt tips og råd av noen som har litt peiling på dette!

Ønsker selvfølgelig å gjøre/gi noe noe til gjengjeld, det er helt naturlig!

Si fra dersom noen har mulighet til å hjelpe meg litt! :-)

Brukeravatar
katana_king
Innlegg: 160
Registrert: 06 okt 2013, 20:09
Motorsykkelen din: Piaggio Fly 125

Re: Rusk i forgasseren?

Legg inn av katana_king »

Manglet en skrue på ene forgasseren bare


Sent from my iPhone using Tapatalk

Svar