Hyosung GT 125 og GT 250.
Hyosung GT 125 og GT 250.
Dette er tråden for de eneste to geniene på forumet med utpreget god smak i små kubikk Nemlig Gammelgutt og meg selv . Lovprisninger er tillatt
Skidmarx lager bakhugger for 125 og 250 modellene, det er samme hugger for både 125 og 250 inkludert R modellene. Tror jeg bestiller en i dag fra England. Det burde jo bli mindre søl oppunder akterenden av dette. Jeg vet nemlig hvem som må vaske og det blir ikke de to som skal kjøre dette greiene ihvertfall !
Skidmarx lager bakhugger for 125 og 250 modellene, det er samme hugger for både 125 og 250 inkludert R modellene. Tror jeg bestiller en i dag fra England. Det burde jo bli mindre søl oppunder akterenden av dette. Jeg vet nemlig hvem som må vaske og det blir ikke de to som skal kjøre dette greiene ihvertfall !
-
- Innlegg: 7765
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
stusser bare på enden av "kjedekassa" den var muligens litt-
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
bakoverretta?mekkern skrev:stusser bare på enden av "kjedekassa" den var muligens litt-
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Skulle den ha noen misjon burde den kanskje avsluttes litt mer neroverretta?
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Kjedekasser er bare no ånkli skrot. Hvor er det meninga en skal sette fast buksa si ? Kjedekasser er direkte ødeleggende for bukseprodusentene. Bort og vekk med den driten ! Et særriøst krav fra bukseprodusentene som jeg støtter fullt ut !
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Takk, det er hyggelig å bli titulert som geni.
2008: 26500 km
2009: 12000 km
2008: 26500 km
2009: 12000 km
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Ser i MC avisa at GT 250 R får kritikk for toppfart som de sammenligner med Aprilia 125 RS, svake forbremser og elendig sal. Og den får skryt for prisnivået. Salen og prisen er jeg enig i, den ene er hyggelig den andre er dårlig. Toppfart på 140 km/t er vel grei nok, den gjør 140 sier de jo så da . Det holder til førerkort beslag på motorvei om ikke noe annet. Og har en det så innmari travelt så kjøper en ikke en 250 tror jeg ?
Forbremsene kan jeg ikke uttale meg om, men for GT 125 sin del virker de om ikke noe annet. Greit nok til daglig bruk, noe svakere enn Donnaen riktig nok som har Brembo bremser fra Ducati 916/750SS. Men jeg føler ikke at den er,GT`en altså, er svak her. Dekkene, de dærre horrible Shinko pløsene, dømte og nevnte de ikke så da er det vel meg det er noe galt med. Igjen. Det kunne vært moro å lese sammenligning med Kawa250.
Forbremsene kan jeg ikke uttale meg om, men for GT 125 sin del virker de om ikke noe annet. Greit nok til daglig bruk, noe svakere enn Donnaen riktig nok som har Brembo bremser fra Ducati 916/750SS. Men jeg føler ikke at den er,GT`en altså, er svak her. Dekkene, de dærre horrible Shinko pløsene, dømte og nevnte de ikke så da er det vel meg det er noe galt med. Igjen. Det kunne vært moro å lese sammenligning med Kawa250.
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Jeg venter også på en sammenligningstest mellom Hyosung og Ninja 250.
Hyosung gt 250 naken har enkel skive foran, bremsene var skremmende dårlig i starten, men de kom seg betraktelig etter litt bruk. Ninja 250 fikk også kritikk for bremser i Bike. Salen er vond, de burde gå tilbake til tidligere salmodell, den var mye bedre og innfestingen var også bedre, men jeg har kjøpt en airhawk-pute.
Dersom en vil ha toppfart 200++ kjøper en vel ikke en 250.
Hyosung gt 250 naken har enkel skive foran, bremsene var skremmende dårlig i starten, men de kom seg betraktelig etter litt bruk. Ninja 250 fikk også kritikk for bremser i Bike. Salen er vond, de burde gå tilbake til tidligere salmodell, den var mye bedre og innfestingen var også bedre, men jeg har kjøpt en airhawk-pute.
Dersom en vil ha toppfart 200++ kjøper en vel ikke en 250.
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Se der ja ! Samme som Richardhyousung tar USD 12 for. Hemoridene må jo transporteres på 1ste klasse må vites.
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
I dag har Hyosungen fått kjørt seg, startet klokken 0700 fra Bærum og spiste lunsj i Bygland i Setesdal før jeg kjørte hjem igjen. Det ble ny pers med 725 kilometer på en dag. Liker jeg og køre MC ?.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38749
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Gammelgutt skrev:I dag har Hyosungen fått kjørt seg, startet klokken 0700 fra Bærum og spiste lunsj i Bygland i Setesdal før jeg kjørte hjem igjen. Det ble ny pers med 725 kilometer på en dag. Liker jeg og køre MC ?.
Imponerende!!! Sier en del både om gutten og sykker'n, sku' jeg i all respekt mene :=D>
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: Hyosung GT 125 og GT 250.
Jeg begynte sent i livet og kjøre MC, så jeg har jo litt og ta igjen.