Først; trivelig å treffe dere folkens, Forumfolka som fru AJ og jeg traff på Norgestreffet i helga;
Pelle,
rogg,
Fidel,
Kjitta8648,
cbr_dama og ikke minst
Trønderhælvettet, som kjørte sammen med oss fra Hokksund. Fin tur,
Trønderhælvettet
Idar, en lokal innfødt som vårt reisefølge iflg. ham selv hadde "funnet borti høgget her", slang seg også med og det syntes vi var xtra hyggelig
Nest år får vis sørge for å bli flere som kan møtes. Da skal treffet holdes i Fredrikstadområdet og jeg er ganske sikker på at min fru og jeg også vil være til steder der :)
Så noen bilder med noen korte kommentarer...:
TDM'en tungt lastet og klar til avreise. Været var greit og viste seg fra en enda bedre side i Evje noen timer senere. Det kunne ikke vært bedre!
Allerede i Hokksund var det strålende været fullt på høyde med hva vi hadde håpet. Her slang Idar fra Hokksund seg med på sin klassiske (og udødelig...?)Kawasaki GPZ 750.
Trønderhælvettet hadde vi allerede gjort avtale med på telefon dagen før.
Så bar det gårde på kjente og litt ukjente veier. Fra Notodden kjørte vi mot Bø på en vei som i hvert fall ikke jeg hadde kjørt før.
Og i Seljord (tror jeg det var om jeg ikke husker helt feil...) tok vi en lengre pause og en middag...
før vi dro videre mot Brunkeberg og Åmli og havnet til slutt på dette flotte treffområdet i Evje. Her et bilde fra innsjekkingen...:
Det var fortsatt varmt da vi kom utpå kveldinga og selv om vi var slitne etter kjøringa kom teltet fortere opp denne gangen enn da vi rotet med duk og stenger i nattemørket på fjorårets Trollrally...:
Etter hvert traff vi også
rogg og
Pelle (med ryggen til på bildet...):
Og her snakker fru AJ med
Pelle i utstillingsområdet på Treffplassen. Passe utvalg og fine priser på tingene...:
I dette området sto også denne artige kjøyregreia...:
Stort området å boltre seg på og massevis av flotte sykler!
Kommer flere bilder etter hvert. Akkurat nå er jeg stuptrøtt og innrømmer glatt at jeg ikke sov så mye som jeg burde ha gjort de to dagene vi var der...
To flotte dager som frister til gjentagelse, så absolutt!!
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering