Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Pollti skrev:Snekkeren er innlagt på sykehus med gallestein så kjøkkenet blir stående på halv tolv inntil videre. Ypperlig anledning til å konsentrere seg om oppskrytt Møkk fra Munchen. Ifølge hva vi leste ut av computeren på Møkka så er det særiøst mye galt med Møkka og haitekken dens :janikk Stort sett alle målepunkter den registrerer er utenfor fabrikkens spesifikasjoner. Får finne ut av hva som feiler eksospropellen, skifte tannreima, bytte bremser foran , ny dynamo og få på et eksosanlegg som ikke er tett og fyre dritten opp igjen og se hva som tyter opp av klagesanger på laptopen da. :knegg Det blir nok en kjørbar bil av det i løpet av et par uker. :scratch Det tok eieren 7 år å ødelegge en i utgangspunktet fin bil. Han burde ha :orefk
Det er en herlig å sette seg på eldre italiensk haitekk hvor en ikke trenger data for å lese av tingenes tilstand. Donnaen skal få litt særiøst med kos og klem denne helgen etter å ha fått svampmassering med varmt vann tilsatt eteriske vaskemiddel fra Biltema. :prf
Forrige eier(e) av DKW'en burde piskes med registerreima for å ha latt forfallet gå så langt med bilen. Det er vel et bevis på kvaliteten at den overhodet går. Alt annet hadde stoppet for lengst. Ikke si noe galt om VAG-produkter som er mishandlet til meg, jeg har hatt tilgang til VAG siden 1983. :[-X
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Vel, jeg er litt uenig med deg Desmo. Når Audi klarer å loppe folk for kr 12 000 for ei registerreim og det koster litt over halvparten for samme jobben på en Superb så vet da pokker. VAG produkter er sikkert bra de men ihvertfall er selgerene her i distriktet utrolig arrogante og det gjør at VAG biler er uaktuellt for meg. Jeg er av den typen som ikke ber på mine knær om at det skal behage selgeren å løfte blikket og gi info om produktet. Han kan sitte der og glane på skjermen sin så kan jeg bruke pengene mine ett annet sted. :janikk
Bortsett fra det så er sikkert A6 grei nok bortsett fra at den er styggelig forsømt. Tannreima er skiftet i dag og det var en komplisert jobb egentlig. Det er godt å ha en pensjonert verksmester fra Mazda som nabo, da gikk det. Jeg ble litt forvirret av vannpumper,beltestrammere og sånt men naboen reddet meg ut av uløkka. Til mandag skiftes eksosanlegget, det er nesten pottetett. Kan det være 2T motor i vidunderet tro ? :(

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

er mulig eksosbrems på lastebilen din... :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Intruder skrev: Ja min Suzuki Intruder er tam,men en Hayabusa nytter
det lite å røske i fletta,du skjønne fra høga nord ! 8)

:yeahright
Interessant å se deg legge an på Moderator Beiben som er rikelig bevæpnet med CRC og WD 40 som et miljøvennelig alternativ til pepperspray. :-k Det er ikke å anbefale å angripe med uladd våpen for sånt kan det bli anmeldelser av og det er en uting. =; Still opp med en løpet og to i magasinet og skrid til verket i beste KGB stail så går det ånkli bra. Du er åtvara mot mulige konsekvenser hvis du ikkje fylger oppskrifta. :notlistening :knegg

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Har droppet Øystese mopeden. Etter 3 uker med løfter om flere bilder så har det kommet null niks og ingenting. Nå snuser jeg litt på en damekjørt Honda fra Bergen. Og Cheron ! Jeg er fremdeles ikke fra Nøtterøy !! :mk

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Er du på sykkeljakt, Pollti? Lykke til! :-k
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Pollti skrev:Har droppet Øystese mopeden. Etter 3 uker med løfter om flere bilder så har det kommet null niks og ingenting. Nå snuser jeg litt på en damekjørt Honda fra Bergen. Og Cheron ! Jeg er fremdeles ikke fra Nøtterøy !! :mk
:lol Jeg gapskratte! :D:D:D
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Desmo skrev:Er du på sykkeljakt, Pollti? Lykke til! :-k
Kan du ikke bare avskilte og beslaglegge en,i embets medfør liksom ! :lol :bananas
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Hmmm. Dække no å le av at Cagge skal muligens gå av med pensjon. Ånkli særriøst frustrerende egentlig. ](*,)

Ragnhild

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Ragnhild »

HVA? :oh
Har du herpefisert Donnaen?
Trudde hu gikk som aldri før?

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ær du særriøst gæærn blitt nå Søster Ragnhild ? Det er bare meningen at Donnaen skal bli penere enn det hun er fra før og at hun skal få slippe daglig transport av mitt dvaske legeme i regn og snø. Jeg skal aldri,aldri herpesere Cagge !! Kors på halsen og 4 fingrer i nesa. Jeg har kræsjet en Cagiva engang, men det gjør ikke noe for det var en 650 Lucy S. Den bråket mere enn den gikk også var det ikke motorsag lyd på den. 4T møl.

Ragnhild

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Ragnhild »

Javel, så nå skal Donnaen få gro fast i garasjen?
For en skjebne :[-(

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Eller gjennoppstå på Verksted med det rare i ;)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Intruder skrev:
Desmo skrev:Er du på sykkeljakt, Pollti? Lykke til! :-k
Kan du ikke bare avskilte og beslaglegge en,i embets medfør liksom ! :lol :bananas

Tja. Beate Ushe butikkene er ikke underavdeling av Hjelpemiddelsentralen så det går ikke.

Brukeravatar
Kjitta8648
Innlegg: 161
Registrert: 03 nov 2008, 18:35
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Bergen

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Kjitta8648 »

Pollti skrev:

Tja. Beate Ushe butikkene er ikke underavdeling av Hjelpemiddelsentralen så det går ikke.
Da har jeg bommet stygt. :redface :-
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno

Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.

Svar