El.starter

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Brukeravatar
Tomgsx-r
Innlegg: 249
Registrert: 26 mar 2013, 07:45
Motorsykkelen din: SUZUKI GSX-R 1000
Sted: Rogaland

Re: Startmotor

Legg inn av Tomgsx-r »

Da er jeg tilbake på 2 hjul igjen :D

Det var den "nye" startmotoren som var minus i viklingene? Forstod ikke helt hva verksmesteren snakket om, for jeg var som en unge etter og kjøre igjen :redface

Da ble det ikke kostbar affære, byttet om statoren i den gamle og vips :prf

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: El.starter

Legg inn av DrGreve »

:thumleft
Og jeg må vente i 14 dager før jeg har råd å kjøpe nytt bakdekk.. Kan ikke kjøre en meter med det som står på :(
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
SchOX
Innlegg: 8
Registrert: 17 sep 2013, 21:25
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1100F 1991 - US Katana

Re: El.starter

Legg inn av SchOX »

DrGreve skrev::thumleft
Og jeg må vente i 14 dager før jeg har råd å kjøpe nytt bakdekk.. Kan ikke kjøre en meter med det som står på :(
Jeg tøyde strikken maksimalt i år for bakhjulet (det var vel nesten bare en strikk igjen på bakhulet) - men nå står Jernet på planker og støtter - hjulene skal byttes - så jeg orket ikke kjøpe nye dekk til de gamle felgene, men tok heller tidlig vinter i år... :mk

Brukeravatar
Dortmunder
Innlegg: 336
Registrert: 11 apr 2006, 09:15
Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650A
Sted: Kristiansand

Re: El.starter

Legg inn av Dortmunder »

DrGreve skrev::thumleft
Og jeg må vente i 14 dager før jeg har råd å kjøpe nytt bakdekk.. Kan ikke kjøre en meter med det som står på :(
Da er vel dekket hvit nå i kjørebanen :-) hehe, går helt fint å kjøre med det også ... bin there - done that :-)

Dortmunder
Wenn du Gott siehst mußt du bremsen !!

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: El.starter

Legg inn av DrGreve »

Dortmunder skrev:
DrGreve skrev::thumleft
Og jeg må vente i 14 dager før jeg har råd å kjøpe nytt bakdekk.. Kan ikke kjøre en meter med det som står på :(
Da er vel dekket hvit nå i kjørebanen :-) hehe, går helt fint å kjøre med det også ... bin there - done that :-)

Dortmunder
Er nok ganske hvitt rundt rullebanen, ja. Det holdt akkurat som planlagt, at det skulle være utslitt etter Mo i Rana-Geiranger-Mo i Rana, men hadde meg en ekstratur på 8 mil etter at jeg kom hjem og da var corden kommet fram nesten helt rundt :)
I dag er det 17 grader og har jeg flaks så kan det bli noen kaffeturer i nærmiljøet etter at jeg har fått råd til ett nytt dekk om, skal vi se.. 11 dager :[-o<
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Svar