Førstegangssykkel hentes i morgen....grugleder meg

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6981
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Førstegangssykkel hentes i morgen....grugleder meg

Legg inn av kjellv »

[quote="FrodeL"]Apropos våt på hendene....er det mulig å kjøre i regn i flere timer og holde seg tør på hendene? [quote]

Nå når tempen er behagelig lar jeg goretexhanskene ligge hjemme og har noen rimelige og lettere hansker med. I toppboksen har jeg liggende en liten rull med brødposer. Det funker faktisk veldig bra å tre en brødpose på hver hånd hvis en blir overrasket av regn, men vel og merke ikke så fryktelig lenge. Det blir klamt og vått innenfra etter hvert.

Gratulerer masse med XJen... Bra valg :thumleft

FrodeL
Innlegg: 14
Registrert: 01 aug 2013, 08:41
Motorsykkelen din: Yamaha xj 900
Sted: Nissedal, Telemark

Re: Førstegangssykkel hentes i morgen....grugleder meg

Legg inn av FrodeL »

Takk for innspill.
Kommer absolutt til å sjekke ut "leppa" fra touratech tagesk :thumleft

flonoen
Innlegg: 74
Registrert: 27 jun 2012, 14:19
Motorsykkelen din: Yamaha FZ8N '12, BRP '04

Re: Førstegangssykkel hentes i morgen....grugleder meg

Legg inn av flonoen »

Har en kamerat med en XJ600 som sliter også med veldig mye turbulens, og må bruke ørepropper. Mye verre enn på min nakensykkel! Gi gjerne litt feedback på den dingsebomsen :)

FrodeL
Innlegg: 14
Registrert: 01 aug 2013, 08:41
Motorsykkelen din: Yamaha xj 900
Sted: Nissedal, Telemark

Re: Førstegangssykkel hentes i morgen....grugleder meg

Legg inn av FrodeL »

Det skal jeg, fikk beskjed om at den er sendt fra Sverige i dag. Så om noen dager får vi se om det hjelper. Kommer tilbake med erfaringer.

FrodeL
Innlegg: 14
Registrert: 01 aug 2013, 08:41
Motorsykkelen din: Yamaha xj 900
Sted: Nissedal, Telemark

Re: Førstegangssykkel hentes i morgen....grugleder meg

Legg inn av FrodeL »

Oppdatering.

Da er "windscreen spoileren" montert og testa ut. For meg og på min sykkel var det akkurat det lille som skulle til. Nå kjører jeg uten "sov i ro" i ørene og hører kun den vanlige susinga. Som en helt ny verden :thumleft
Men det er klart at for de som er opptatt av hvordan sykkelen også tar seg ut eller ser ut, så vil jo denne "spoileren" kanskje virke skjemmende. Jeg bryr meg ikke om slike ting men bare sier det :-)

Toalmar
Innlegg: 372
Registrert: 16 mar 2013, 14:18
Motorsykkelen din: .
Sted: Gjøvik

Re: Førstegangssykkel hentes i morgen....grugleder meg

Legg inn av Toalmar »

FrodeL skrev:Oppdatering.

Da er "windscreen spoileren" montert og testa ut. For meg og på min sykkel var det akkurat det lille som skulle til. Nå kjører jeg uten "sov i ro" i ørene og hører kun den vanlige susinga. Som en helt ny verden :thumleft
Men det er klart at for de som er opptatt av hvordan sykkelen også tar seg ut eller ser ut, så vil jo denne "spoileren" kanskje virke skjemmende. Jeg bryr meg ikke om slike ting men bare sier det :-)
Hei

Kan du legge ut ett bilde så vi får se spoileren montert!


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

FrodeL
Innlegg: 14
Registrert: 01 aug 2013, 08:41
Motorsykkelen din: Yamaha xj 900
Sted: Nissedal, Telemark

Re: Førstegangssykkel hentes i morgen....grugleder meg

Legg inn av FrodeL »

Kan eg sikkert prøve å få til....men da må du fortelle hvordan jeg gjør det. Vet hvordan jeg skal ta bilde og legge det på dataen :P :p men derfa kan du forklare meg :scratch

FrodeL
Innlegg: 14
Registrert: 01 aug 2013, 08:41
Motorsykkelen din: Yamaha xj 900
Sted: Nissedal, Telemark

Re: Førstegangssykkel hentes i morgen....grugleder meg

Legg inn av FrodeL »

Tror jeg fikk det til her...eller?

https://plus.google.com/photos/11673735 ... 7932558746" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Førstegangssykkel hentes i morgen....grugleder meg

Legg inn av mortenolb »

FrodeL skrev:Tror jeg fikk det til her...eller?

https://plus.google.com/photos/11673735 ... 7932558746" onclick="window.open(this.href);return false;
Må være venn med deg for å se det, men hvis du høyreklikker på bildet og velger "kopier bildenettadressen"(eller noe lignende, kommer an på browser), og limer det inn her, så tror jeg det skal gå.

FrodeL
Innlegg: 14
Registrert: 01 aug 2013, 08:41
Motorsykkelen din: Yamaha xj 900
Sted: Nissedal, Telemark

Re: Førstegangssykkel hentes i morgen....grugleder meg

Legg inn av FrodeL »

Må være venn med deg for å se det, men hvis du høyreklikker på bildet og velger "kopier bildenettadressen"(eller noe lignende, kommer an på browser), og limer det inn her, så tror jeg det skal gå.
https://lh3.googleusercontent.com/-9ADw ... 130820.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

https://lh4.googleusercontent.com/-Ul0n ... 130820.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

https://lh5.googleusercontent.com/-hOz3 ... 130820.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Funker det nå?

Toalmar
Innlegg: 372
Registrert: 16 mar 2013, 14:18
Motorsykkelen din: .
Sted: Gjøvik

Re: Førstegangssykkel hentes i morgen....grugleder meg

Legg inn av Toalmar »

Hei

Nå er det kommet bilder ja.
Du har helt rett i at er man opptatt av utseende så setter man ikke på sånn spoileren, men gjør den nytten så spiller det jo ingen rolle.




Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

Svar