Endelig er UFS-perioden også over...eller..

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
lasse_hansen
Innlegg: 1717
Registrert: 18 jun 2011, 20:36
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Sted: Sarpsborg

Re: Endelig er UFS-perioden også over...eller..

Legg inn av lasse_hansen »

Fotball er en lagsport hvor to lag av spillere sitter foran hvert sitt TV-apparat og observerer en eller annen form for konkurranse. Hensikten er å bruke sine psykiske krefter til å påvirke utfallet av konkurransen man observerer, blant annet ved å rope, skrike, synge, skjelle ut dommeren og vifte med flagg og skjerf i fargene til laget sitt. Vinnerne blir dermed de som klarer å få sitt eget lag til å vinne konkurransen.

Etter min mening helt på jorde :scratch

Hehe :P :p

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Endelig er UFS-perioden også over...eller..

Legg inn av Intruder »

Mye tyder på at lasse_hansen ikke så ofte frekventerer Sarpsborg Stadion... :vs :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
lasse_hansen
Innlegg: 1717
Registrert: 18 jun 2011, 20:36
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Sted: Sarpsborg

Re: Endelig er UFS-perioden også over...eller..

Legg inn av lasse_hansen »

Intruder skrev:Mye tyder på at lasse_hansen ikke så ofte frekventerer Sarpsborg Stadion... :vs :lol
Sarpsborg stadion? Hva er det? hehe :-k
Vet egentlig hva det er, men holder meg alltids 3km unna for ikke å bli smitta... :yeyeye Virker som det er smittsomt, folk går inn der, og halvparten kommer ut som zombier, og den andre halvparten kommer ut som konger.. Skjer hver gang! Men har og kommer aldri til å sette et bein innenfor :-)å

Muligens en som hadde blitt zombie
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10053336" onclick="window.open(this.href);return false;
Sist redigert av lasse_hansen den 13 mai 2012, 10:50, redigert 1 gang totalt.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Endelig er UFS-perioden også over...eller..

Legg inn av Pollti »

jhn skrev: Ang, lønna, så ligger vel ikke Rossi og Schumaker og de gutta der så langt nede på lønnskalaen, de heller. Eller golfspillerne, eller tennis, eller baseball, eller basket, eller amerikansk fotball, eller alle "syngedamene", og sikkert flere også.
Fotball e vel det eneste spillet absolutt hele verden kan uten den minste opplæring. Forøvrig frivillig å se på.

Sant at de to nevnte herremenn er betalt godt, men de som ikke er interessert slipper skrekk overskrifter i avisene. At en ikke trenger opplæring i fotball er jeg uenig i. Selv har jeg ikke peiling på hva Off Side er og ikke har jeg tenkt å finne det ut heller, og jeg har spilt vennskapskamp mot en gresk båt engang. Jeg sparket en greker i ankelen med værnesko og ble utvist etter 13 sekunder, da gikk jeg i baren og hadde ølstafett med meg selv.
Forresten så syntes jeg fotballtrenere er rare, de er jo konstant illsinna,sure og ser ut som de vil drepe begge lag jo ? Kulltabletter hjelper på magesyreproduksjonen har jeg hørt. Fotball er sikkert en fin sport selv om den er overeksponert etter min mening.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Endelig er UFS-perioden også over...eller..

Legg inn av Intruder »

Ølstafett,ENDA et konkurranseforslag for Karlstad !! :thumleft
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Endelig er UFS-perioden også over...eller..

Legg inn av Intruder »

UFS-syndromet er et fenomen engelske fotballsupportere lider av hvert år fra mai til august... :thumleft :prop:

For mange er diskusjoner om fotball-laga i gang igjen,ei skikkelig greie da !! :vs

Selv er jeg helt uberørt,bare Everton gjør det bra ! :love
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

teeU
Innlegg: 134
Registrert: 19 jan 2013, 17:43
Motorsykkelen din: XLH883
Sted: Hedmark

Re: Endelig er UFS-perioden også over...eller..

Legg inn av teeU »

Ikke noe å utsette på Sport jeg, har bare en regel som forøvrig også gjelder sex:
"Artigere å delta enn å se på"

Svar