Jeg er litt forvirret her. Var det slik at motoren ble så varm at den koker eller var det slik å forstå at motoren ble så varm at clutchen slutter å fungere?areive skrev:Takk :-) Høres ut som feilen kan ligge i master sylinderen/beholderen. Mulig det også kan ligge litt vann igjen i clutch sylinderen på motor etter jeg byttet clutch/bremse væske.
Når det gjelder termoswitchen så testet jeg denne ved å kjøre motor varm til viften startet. Men satser nå på at feilen ligger i mastet sylinderen på clutch :-) Får testet over helgen da jeg venter på nye O-ringer til vannpumpehus og termostat. Hvor varm kan egentlig motor bli før det blir kritisk? Jeg har bare manuell temp måler med rød felt, ikke noe digitale greier.
Noen som vet hvor jeg kan finne tegning på det elektriske anlegget? sliter litt med hovedlyset som virker litt nå og da
Kokepunktet er ca. 107 grader uten at lokket er på og 125 grader under trykk på din sykkel og termostaten åpner, eller skal åpne på 80-84 grader. For lokket sin del så skal den åpne når trykket når 80 til 100 kPa.
Jeg klarer ikke helt å skjønne at bremsevæsken skal bli så varm at det påvirker funksjonaliteten siden slavesylinderen normalt er montert på dekselet til drivaksel/tannhjul og ikke på selve motorblokka? I allefall gjør det det på VF-en..