Gutter! :)

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
mekkern
Innlegg: 7592
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Gutter! :)

Legg inn av mekkern »

De jeg kom hit med for noen år siden og blåste liv i dette forumet har enten forlatt forumet eller blitt "banned"..

vi dro hit for "det andre forumet" ble bare kozeklemzeoverdose...
nå har alt blitt regulert til kjedsomlighet... :sorry
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Gutter! :)

Legg inn av Duville »

mekkern skrev:De jeg kom hit med for noen år siden og blåste liv i dette forumet har enten forlatt forumet eller blitt "banned"..

vi dro hit for "det andre forumet" ble bare kozeklemzeoverdose...
nå har alt blitt regulert til kjedsomlighet... :sorry
Det kan jo ikke blli annerledes når all uenighet skal knebles. Er man litt frempå så kommer man på kanten noen ganger men måten man da blir tilsnakket på uten noen som helst form for ydmykhet gjør at man blir forbannet og trekker seg ut. Det de ikke tenker på er at det vitterlig er uenighet som skaper diskusjon og temperatur. Forum med lobotomerte blir det lite fart i.... Nå får dere ha en god dag alle dere lobotomerte. :lol :lol :-)å :lol

Brukeravatar
Hjernen
Innlegg: 802
Registrert: 14 des 2010, 11:07
Motorsykkelen din: 1996 Honda NTV 650 (Revere)
Sted: Porsgrunn

Re: Gutter! :)

Legg inn av Hjernen »

Ingen kommentar, lar bildene tale:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

:-#


PS:
(hvis noen synes disse kan virke fordummende; Tilbud på IQ hos Coop Prix denna mnd!!)

:P :p


PS2: Disse er TEGNET!! (med unntak av bilde 2) :knegg :knegg
Hvis en gjør slik, funker det da tru??

Member of Festus Mc Porsgrunn.

Klubbens hjemmeside er nå oppe å går: http://festusmc.wix.com/homepage
Min youtubekanal: http://www.youtube.com/user/h1ern1?feature=mhee
Photobucket: http://s5.photobucket.com/albums/y176/Hjernen/
Klassisk Honda-forum: http://forum.classichonda.no/index.php
Siste turen er om http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... 20sesongen

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3439
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: Gutter! :)

Legg inn av JohnnyTh »

Jeg har noen bilder jeg har lyst til å legge ut her for å høre om de er over grensen, men må vente til de finner ut av bilderettighets regelen :-k
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Gutter! :)

Legg inn av ZZR-Tom »

Synest heile greine blir fordummandes, et totalt uskyldig bilde.
Er ikkje meininga å dra Carpa inne i røra, men eg må spørre om det er noken av moderatorane som har sendt advarsel til carpa for hennes bilde bruk?
For vi er vel alle for likestilling vel?

knutk
Innlegg: 414
Registrert: 01 feb 2012, 11:27
Motorsykkelen din: BMW K1300GT/R90S/F700GS

Re: Gutter! :)

Legg inn av knutk »

Eh... Skal jeg være helt ærlig begynner dette å bli litt Stuttum-aktig. :knegg

Dessuten, dere må jo innse at jenten setter et dårlig eksempel. Dersom en løfter blikket ser man jo at de uten unntak ikke benytter hjelm!!!! :[-X

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Gutter! :)

Legg inn av MaxTron »

Noen som har tenkt på at å sette sånne modeller i "bås" som bimboer o.l faktisk er mere diskriminerende enn å poste bilder som er langt "sterkere" enn det som har vært posta i denne tråden??

Tviler på at flertallet av sånne modeller er dumme naut som bare blir utnytta, er vel heller ganske oppegående folk som har funnet ut at de kan bruke det naturen har gitt dem til å tjene langt mere enn de fleste "vanlige" jobber... (?)
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Gutter! :)

Legg inn av Carpa »

ZZR-Tom skrev:Synest heile greine blir fordummandes, et totalt uskyldig bilde.
Er ikkje meininga å dra Carpa inne i røra, men eg må spørre om det er noken av moderatorane som har sendt advarsel til carpa for hennes bilde bruk?
For vi er vel alle for likestilling vel?
Jeg har da ikke lagt ut bilder av lettkledde damer :mk

og jeg bryr meg ikke om at dere gjør det heller men jeg skjønner at det kan bli en vanskelig balansegang dette her.
Hva er akseptabelt og hva er ikke? AT kledd i kun sine hvite kalsonger men ikke jente i bikini?
Jeg kikket litt i tråden Bikes 'n babes og Bikes 'n hunks og der ble det minnet på reglene for å legge ut slike bilder men ingen bilder som ble sett på som nedverdigende så vidt jeg kan se.
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Gutter! :)

Legg inn av Carpa »

JohnnyTh skrev:Jeg har noen bilder jeg har lyst til å legge ut her for å høre om de er over grensen, men må vente til de finner ut av bilderettighets regelen :-k
De reglene er satt nå :thumleft
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Gutter! :)

Legg inn av ZZR-Tom »

Carpa skrev:
ZZR-Tom skrev:Synest heile greine blir fordummandes, et totalt uskyldig bilde.
Er ikkje meininga å dra Carpa inne i røra, men eg må spørre om det er noken av moderatorane som har sendt advarsel til carpa for hennes bilde bruk?
For vi er vel alle for likestilling vel?
Jeg har da ikke lagt ut bilder av lettkledde damer :mk

og jeg bryr meg ikke om at dere gjør det heller men jeg skjønner at det kan bli en vanskelig balansegang dette her.
Hva er akseptabelt og hva er ikke? AT kledd i kun sine hvite kalsonger men ikke jente i bikini?
Jeg kikket litt i tråden Bikes 'n babes og Bikes 'n hunks og der ble det minnet på reglene for å legge ut slike bilder men ingen bilder som ble sett på som nedverdigende så vidt jeg kan se.
Missforstå meg riktig, eg meiner ikkje at du har gjort noke gale. Husker et bilde om en julenisse og ei dame, synest det var bere morsomt og det gjor dei andre og. Eg bere synest at det er merklig at eg skal få en mail som eg har vansklig å tyde som noke annent en advarsel, og det for et bilde som eg personlig meiner er langt i fra grensa til å kallest fordummandes/støtandes/kvinne fiendtlig etc.

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Gutter! :)

Legg inn av jhn »

Jeg ser ikke problemet ... slike bilder det snakkes om flommer det jo over i alle medier, alt i fra lokalavisa til VG og Se og Hør og KK + de mere spesialiserte medier, og jeg ser ikke det store behovet for å vise de her.
Forstår ikke at det skal bli en stor prinsippiell diskusjon av en såpass triviell sak ... for meg ser det ut til at lysten på en god "krangel" er større enn å se på bilder.

ZZR-Tom sier
"...og det for et bilde som eg personlig meiner er langt i fra grensa til å kallest fordummandes/støtandes/kvinne fiendtlig etc."
Det er vel der noe av problemet ligger ... det er mange "personlige meninger" om hvor grensa går.
Hvem som skal avgjøre hvor den "riktige" grensa går, vet ikke jeg. Uansett hvor den settes vil veldig mange være uenig

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Gutter! :)

Legg inn av ZZR-Tom »

Eg synest at noke som er heilt vanlig å sjå på stranda en sommers dag er langt fra grensa ja, muli eg har feil og damer som sprader rundt med bikin innlands og utlands er fordummandes :dontknow

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Gutter! :)

Legg inn av jhn »

ZZR-Tom skrev:... muli eg har feil og damer som sprader rundt med bikin innlands og utlands er fordummandes :dontknow
Tja, det e ganske ofte æ miste evnen til å tenke rasjonellt av diverse bikinier:)
Men det jeg egentlig mener er at disse bildene har så liten betydning at de ikke er verdt en så stor prinsippiell diskusjon ... jeg driter rett og slett i de. Vil jeg se slike bilder finner jeg de andre steder ... regner jeg med

TheHaughom
Innlegg: 1370
Registrert: 18 mai 2012, 14:36
Motorsykkelen din: KTM

Re: Gutter! :)

Legg inn av TheHaughom »

Kanskje de er vi som blir "fordummet" når vi ser slike bilder da? :-k
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gutter! :)

Legg inn av Intruder »

Vi skal selvsagt se på lekre damer med mer eller mindre klær... :thumleft
Og nekter å tro at de har mindre vett i huet enn meg.og sikkert mange andre.... :thumleft

Og ofte trur jeg de har vann i knærne--jeg synes jeg kjenner det på ønskekvisten. :mc3
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar