Ja, det er også ett godt poeng. Differensan er i dag er på kr 11.000,- men dette er da før modifikasjoner (Eksos, flyscreen, belly pan, seat cowl, og dekk - dekkene på den hos MC-Oslo så noe slitte ut). Så differansen vil øke før den er "klar for veien".ZZR-Tom skrev:Pluss på 6-7000kr for eksos, plast tinga finner en rimlig på ebay. Fikk seat cowl for 500kr ink frakt.
Eg seier ikkje at det er det riktige valget, men noke som en bør tenke på i vurderingen og.
Skal ikkje ver lett heller
Men 675 street triple er grom. Vist touring delen av mc dabber godt av(europa turer), så er det ikkje umulig at eg kjøper meg en speed triple, har forelsket meg i dei siden MI2
Jeg har et meget godt inntrykk av GMS, så vi får se hva som skjer etter samtalen med selger
Ja, da er vi to som har falt pladask for Street Triple'n. Har vært innom alle japanske street fightere, men det er noe med Street'n som er ubeskrivelig! Så gleder meg enormt til sesongen 2013!