Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av Kawasaki »

evike skrev:If er glad i oss damer, helst de over 40... Som ikke kjører noe med R i seg.

Hehe,er det bare jeg som klarer å se muligheter med denne setningen :-k Evike skal være glad for at jeg er en beskjeden gutt :redface :lol
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av jhn »

Kawasaki skrev:
evike skrev:If er glad i oss damer, helst de over 40... Som ikke kjører noe med R i seg.

Hehe,er det bare jeg som klarer å se muligheter med denne setningen :-k Evike skal være glad for at jeg er en beskjeden gutt :redface :lol
eeh, nei, men du e den eneste som ikke klarer å holde kjeften. :vs

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av evike »

jhn skrev:
Kawasaki skrev:
evike skrev:If er glad i oss damer, helst de over 40... Som ikke kjører noe med R i seg.

Hehe,er det bare jeg som klarer å se muligheter med denne setningen :-k Evike skal være glad for at jeg er en beskjeden gutt :redface :lol
eeh, nei, men du e den eneste som ikke klarer å holde kjeften. :vs
Helt greit med gutter med god fantasi, men ikke så populære hos If som hos meg... :lol
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
Jinta
Innlegg: 107
Registrert: 31 jan 2010, 16:59
Motorsykkelen din: Kawasaki Z 1000 SX 2013 mod
Sted: Hvittingfoss

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av Jinta »

evike skrev:
Carpa skrev:Tryg var ikke spesielt billig synes jeg, 6000 kr per år med 50% bonus og full kasko.
Til sammenligning kan jeg si at jeg fikk et tilbud fra IF som var på 3900 kr og fra Enter på 6400 kr.
If er glad i oss damer, helst de over 40... Som ikke kjører noe med R i seg. Da blir det billig å eie motorsykkel.
....meg er de i hvertfall ikke glad i - da je tok ei ringerunde for et års tid siden skulle de ha 11 lapper med 75% bonus og full kasko - makan :-)å

Men; var jo de selskapa som ikke ville forsikre meg også, men fikk et gunstig tilbud via Dnb så bet nå ca 5700,- så da klager je ikke :thumleft
Live to ride - ride to live
Smia MC

MC`r: Suzuki 50, Yamaha XJ 600, Honda Magna 750, Suzuki 600 GSXF, Honda CBR 600 F/S, Honda 600 RR X 2, Honda VFR 800 V-Tec, Suzuki GSXR 750, Suzuki GSXR 1000 og nå Kawasaki Z 1000 SX

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av evike »

GsxR-Hege skrev:
evike skrev:
Carpa skrev:Tryg var ikke spesielt billig synes jeg, 6000 kr per år med 50% bonus og full kasko.
Til sammenligning kan jeg si at jeg fikk et tilbud fra IF som var på 3900 kr og fra Enter på 6400 kr.
If er glad i oss damer, helst de over 40... Som ikke kjører noe med R i seg. Da blir det billig å eie motorsykkel.
....meg er de i hvertfall ikke glad i - da je tok ei ringerunde for et års tid siden skulle de ha 11 lapper med 75% bonus og full kasko - makan :-)å

Men; var jo de selskapa som ikke ville forsikre meg også, men fikk et gunstig tilbud via Dnb så bet nå ca 5700,- så da klager je ikke :thumleft
Det var den derre R'en der da... Lite populær bokstav har jeg hørt
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
Jinta
Innlegg: 107
Registrert: 31 jan 2010, 16:59
Motorsykkelen din: Kawasaki Z 1000 SX 2013 mod
Sted: Hvittingfoss

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av Jinta »

evike skrev:
GsxR-Hege skrev:
evike skrev:
Carpa skrev:Tryg var ikke spesielt billig synes jeg, 6000 kr per år med 50% bonus og full kasko.
Til sammenligning kan jeg si at jeg fikk et tilbud fra IF som var på 3900 kr og fra Enter på 6400 kr.
If er glad i oss damer, helst de over 40... Som ikke kjører noe med R i seg. Da blir det billig å eie motorsykkel.
....meg er de i hvertfall ikke glad i - da je tok ei ringerunde for et års tid siden skulle de ha 11 lapper med 75% bonus og full kasko - makan :-)å

Men; var jo de selskapa som ikke ville forsikre meg også, men fikk et gunstig tilbud via Dnb så bet nå ca 5700,- så da klager je ikke :thumleft
Det var den derre R'en der da... Lite populær bokstav har jeg hørt
Skjønner ikke det der asså,,,,,synes R er en digg bokstav je :prop:
Live to ride - ride to live
Smia MC

MC`r: Suzuki 50, Yamaha XJ 600, Honda Magna 750, Suzuki 600 GSXF, Honda CBR 600 F/S, Honda 600 RR X 2, Honda VFR 800 V-Tec, Suzuki GSXR 750, Suzuki GSXR 1000 og nå Kawasaki Z 1000 SX

Online
mekkern
Innlegg: 7657
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av mekkern »

trodde sånn egentlig at det var FØREREN som var risikoelementet og ikke MC`n......uten fører skjer det ofte lite bortsett fra tyveri... :scratch
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av evike »

mekkern skrev:trodde sånn egentlig at det var FØREREN som var risikoelementet og ikke MC`n......uten fører skjer det ofte lite bortsett fra tyveri... :scratch
En kunne jo håpe at forsikringsselskaper var enig med deg Mekkern, men dessverre så har jeg hørt flere som har en dyrekjøpt erfaring så fort R er involvert. F.eks. er det dyrere for meg å forsikre en CBR enn en CBF, selv om jeg antagelig ville kjørt like pinglete på den :eh
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Online
mekkern
Innlegg: 7657
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av mekkern »

hvis det var MULIGHETEN for idiotkjøring som skulle prise RR høyere så skulle en kunne dra en parrallel og si at alle ansatte på vinmonopolet var dømt til å bli alkoholikere også... :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av Carpa »

mekkern skrev:hvis det var MULIGHETEN for idiotkjøring som skulle prise RR høyere så skulle en kunne dra en parrallel og si at alle ansatte på vinmonopolet var dømt til å bli alkoholikere også... :lol
Uff, hva skal man da si om de som jobber på gjennvinningsstasjoner, altså med søppel. Eller gynokologer....
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
Coach
Innlegg: 249
Registrert: 06 mar 2012, 13:01
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2008 mod.
Sted: Heimdal

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av Coach »

Tok telefonen til Trygg idag da det er der jeg har alle mine forsikringerpå biler og hus.

I dag betaler jeg 2400 med kasko for TDMèn. De skulle ha 7790 i Trygg for sykkelen når de tok over.
Ser ut som om man må ta en runde og sjekke priser på dette da.

Noen tips?
Mvh

Stig Roar
(Coach)
Trondheim

Medlem: NMCU

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38176
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av AJ »

StigRoar skrev:I dag betaler jeg 2400 med kasko for TDMèn. De skulle ha 7790 i Trygg for sykkelen når de tok over.
Hæ!? :oh
Det var da voldsomt!
Har hatt behagelige priser langt under det Tryg skal ha for din TDM på TDM'en jeg hadde, forrige sykkel Tiger 1050 og nåværende Stelvio i https://www.unisonforsikring.no/privat/" onclick="window.open(this.href);return false; og ikke funnet grunnlag for å bytte selskap - enda...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Coach
Innlegg: 249
Registrert: 06 mar 2012, 13:01
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2008 mod.
Sted: Heimdal

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av Coach »

AJ skrev:
StigRoar skrev:I dag betaler jeg 2400 med kasko for TDMèn. De skulle ha 7790 i Trygg for sykkelen når de tok over.
Hæ!? :oh
Det var da voldsomt!
Har hatt behagelige priser langt under det Tryg skal ha for din TDM på TDM'en jeg hadde, forrige sykkel Tiger 1050 og nåværende Stelvio i https://www.unisonforsikring.no/privat/" onclick="window.open(this.href);return false; og ikke funnet grunnlag for å bytte selskap - enda...

Dette er da et selskap kun for medlemer i en eller annen organisasjon.
Men, takk for tipset AJ.
Mvh

Stig Roar
(Coach)
Trondheim

Medlem: NMCU

Brukeravatar
fikse
Innlegg: 953
Registrert: 28 apr 2011, 19:48
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Sted: Sund, Sotra, vest for Bergen

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av fikse »

evike skrev:
Helt greit med gutter med god fantasi, men ikke så populære hos If som hos meg... :lol
Lett for deg å si, som kjører en cbF! :knegg
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

Brukeravatar
biker7
Innlegg: 1304
Registrert: 12 feb 2011, 15:41
Motorsykkelen din: BMW R1250GS HP, Honda NX650 Dominator
Sted: solør

Re: Bilsport og MC forsvinner inn i Tryg

Legg inn av biker7 »

StigRoar skrev:
AJ skrev:
StigRoar skrev:I dag betaler jeg 2400 med kasko for TDMèn. De skulle ha 7790 i Trygg for sykkelen når de tok over.
Hæ!? :oh
Det var da voldsomt!
Har hatt behagelige priser langt under det Tryg skal ha for din TDM på TDM'en jeg hadde, forrige sykkel Tiger 1050 og nåværende Stelvio i https://www.unisonforsikring.no/privat/" onclick="window.open(this.href);return false; og ikke funnet grunnlag for å bytte selskap - enda...

Dette er da et selskap kun for medlemer i en eller annen organisasjon.
Men, takk for tipset AJ.
Ikke medlem i noe jeg, men har Unison. Gjennom Liveo Forsikring, som er en "underleverandør" av Unison sine forsikringer. Sparte en del, ved å gå fra Terra i fjor. :-)

Svar