Busa Trond skrev:
Har dem begynt å selge Triumph Tiger 1200 på Motorport Jessheim også nå da AJ
Neida Trond, de har da ikke begynt Triumph
Det var jo derfor A.J. bare fikk en Guzzi da han ba om å få den beste
allroaderen de hadde
Vurderer å ta en tur ut imorgen for å se over tilbudene deres
Ojda - nå passer du deg!
Det kan gå med deg som med AJ....
Joda, det sto en "gammal" Moto Guzzi rett innafor døra, som jeg sikkert kunne
fått til halv pris, men jeg sto over
Alt var jo til 40-80%
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Får håpe jeg kan hente den rimelig tidlig til våren - i Oslo, regner jeg med... siden Jessheim avd. ser ut til å bli avviklet innen kort tid.
Egentlig trist at det skjer... Synes det er greit med disse små forhandlerne som har større muligheter til å gi personlig service.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Enig, føler seg litt som en åtseleter der man legger avgårde i +4' for å sikre
seg noen billige godbiter fra en lokalbutikk under avvikling.
Som selgeren sa så gikk jo butikken egentlig bra, men verkstedet var visst
ikke like lukrativ. Så avvikling var visst løsningen
Sikkert rett, men trist for oss som trives med å titte i krokene i mindre forretninger.
Ble det noen godbiter på deg idag da Hakhap, eller var du fornøyd med å beskue
"Den hvite Italiener" Tror ikke jeg var i butikken mens du var der
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Skal med en gang innrømme at jeg ikke har sjekket. Men er likevel ganske sikker på at hornet - "tuta" - på Stelvio er like begredelig som det på TDM'en og Tiger...
Hendte jeg hadde behov for å vekke andre i trafikken med de to syklene. Det samme vil garantert skje med Stelvio'en.
Derfor er det bestilt nytt horn som bare er å montere rett på eksisterende kontakter uten behov for relé og andre større endringer.
Stebel har vært valget tidligere.
Denne gangen ble det kompakte PIAA, nemlig dette:
Ikke det mest høylydte der ute, men bedre enn originalen. Det er jeg rimelig sikker på
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Fikk et godt tilbud på Bags-Connection Rearbag fra Tom Cevro (tcevro@gmail.com), som gjorde at jeg likesågodt bestilte en slik også :-)
Var veldig praktisk med en slik på Tiger og jeg regner med at jeg vil ha samme nytten på Stelvio. Omtrent like store er de også, mens festeanordningen nok var en smule enklere på den originale Triumph bag'en...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Carpa skrev:Pakken er mottatt, takk for handelen :-)
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Den er god! :-)
Håper du får god nytte av intercom'en
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Har ikke ladet enhetene, nei.
Så hvis de ble raskt ladet opp tyder dette på at de allerede var ladet fra produsenten, vil jeg tro...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Ok, den ene ble kjapt ladet. Den er nå montert på hjelmen og testet via mobilen. Det så nok ganske dumt ut å sitte med hjelm på i stua for a prate i mobilen men det fungerte bra :
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Carpa skrev:Ok, den ene ble kjapt ladet. Den er nå montert på hjelmen og testet via mobilen. Det så nok ganske dumt ut å sitte med hjelm på i stua for a prate i mobilen men det fungerte bra :
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Så bra!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Andres oppfatninger av egen sykkel er ofte interessant lesning. Også denne fra ULTIMATE MOTORCYCLING hvor Moto Guzzi Stelvio og Triumph Tiger Explorer har vært gjenstand for en sammneligningstest:
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering