Chev. på tur

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
joo
Innlegg: 1334
Registrert: 26 okt 2011, 19:25
Motorsykkelen din: '

Re: Chev. på tur

Legg inn av joo »

Der var det kommet tekst og bilder, flott :vs
Lurte på hva som ville komme av fortsettelse etter kort intro, men dette var bra.
Mer bilder fra "Østblokken" passer bra. Så kanskje man sjøl tør å dra den vegen når man får høre at det ikke er så fali... :-k

Schnellpanzeren din er vel ikke gått så langt at den er utslitt vel?
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Chev. på tur

Legg inn av TBI81 »

Chev. skrev:
TBI81 skrev:Ingen problemer med å telte slik nedover kontinentet? Tenker nå både på lovgivende og lovløse.
Neida, må bare bruke litt omtanke så man ikke er til sjenanse. Omtrent som her hjemme. :thumleft
Godt å høre. Sist jeg var nedover kontinentet og vi overnattet i telt så ble det kun på campingplasser (mye pga følget), men kunne godt tenkt meg å telte litt mer nedover :thumleft

Brukeravatar
Chev.
Innlegg: 25
Registrert: 06 okt 2012, 18:36
Motorsykkelen din: -

Re: Chev. på tur

Legg inn av Chev. »

joo skrev:Schnellpanzeren din er vel ikke gått så langt at den er utslitt vel?
Neida, langt ifra. Den har dessverre gått altfor kort, ca 54 tusen :-k
Sist redigert av Chev. den 09 okt 2012, 18:19, redigert 1 gang totalt.

joo
Innlegg: 1334
Registrert: 26 okt 2011, 19:25
Motorsykkelen din: '

Re: Chev. på tur

Legg inn av joo »

Chev. skrev:
joo skrev:Schnellpanzeren din er vel ikke gått så langt at den er utslitt vel?
Neida, langt ifra. Den har dessverre gått altfor kort, ca 54 tusen 8-)
OI. Knapt hatt førstegangsservice på den. Da har du sykkel ei stund til :prf
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...

Brukeravatar
Chev.
Innlegg: 25
Registrert: 06 okt 2012, 18:36
Motorsykkelen din: -

Re: Chev. på tur

Legg inn av Chev. »

Jeg regner med at den varer helt til jeg kræsjer den :8-[ I og med at salgssverdien går nedover med tiden så regner jeg med å ende opp med å ha den leeenge :D Den går veldig rent og pent, har vært trivelig og driftssikker. Clutchsylinderene (master og slave) ble byttet i fjor, ellers tar jeg med meg reserve lager og pakning til bakhjulsdrevet når jeg er på langtur, og det er det. Likevel; 1150'n er jo ikke noe akselerasjonsmonster. Savner oftere akselerasjonen enn mer toppfart (høyeste hastighet målt med GPS er 196 km/t). Dessuten er det mange andre sykler som er penere, mer elegante, lettere osv. Har skjønt at man egentlig skulle hatt ganske mange sykler, men jeg har hverken tid eller penger til det.

Jeg satt og kikket gjennom noen bilder på PCen igår, og kjente minnene strømmet på. Det har vært så mange gode opplevelser med det å ha sykkel.... :hallo Som så mange andre syns jeg at jeg bruker for mye tid og tanker på jobb. Når jeg/vi er på langtur føler jeg meg virkelig fri. Det fine med å ha med et lite telt er at vi ikke trenger å planlegge så mye, da kan vi også forlenge dagsettappene til ut i de mørke timer, og bare ta av på en skogsvei når det er tid for å campe i stjerne- og måneskinn! :thumleft

Svar