Alternativer til Tyrigrava.

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Brukeravatar
Galilee
Innlegg: 24
Registrert: 02 jun 2009, 13:04
Motorsykkelen din: Yamaha TDM850 1996
Sted: Horten
Kontakt:

Re: Alternativer til Tyrigrava.

Legg inn av Galilee »

Hva med Vindfjelltunet? Allerede etablert som mc treffsted hver tirsdag (da pleier det også å være biker buffet). Riktignok 1:30 ifra oslo men mye av veien er artige mc-veier. Enda artigere om man tar av i Drammen og får med seg turen fra Vestfossen til Hof på for det meste nyasfalterte veier.

Anbefaler turen hvis man også vil KJØRE litt og ikke bare posere.

AndreasB
Innlegg: 738
Registrert: 08 jun 2012, 18:42
Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Sted: Oslo!

Re: Alternativer til Tyrigrava.

Legg inn av AndreasB »

Galilee skrev:Hva med Vindfjelltunet? Allerede etablert som mc treffsted hver tirsdag (da pleier det også å være biker buffet). Riktignok 1:30 ifra oslo men mye av veien er artige mc-veier. Enda artigere om man tar av i Drammen og får med seg turen fra Vestfossen til Hof på for det meste nyasfalterte veier.

Anbefaler turen hvis man også vil KJØRE litt og ikke bare posere.
`Hvis jeg vil
KJØRE
så holder jeg meg langt unna andre motorsyklister, ellers blir det bare "kjøre" (ja, uten bold, uten store bokstaver, osv).. Kjører man alene derimot, da kan man KJØRE :)

1.5 time for meet&greet er for langt. Jeg foreslår at man bare begynner i karl johan. Tyrigrava må jo ikke være åpent for at man skal kunne stå der? Kanskje noen kan tjene en slant på å selge nytraktet kaffe, boller & brus?

Svar