Sykkel'n har gått amokk :S

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Brukeravatar
ShadowRider
Innlegg: 98
Registrert: 12 aug 2011, 08:40
Motorsykkelen din: Honda CB 750 F2 1994
Sted: Lindås, Hordaland

Re: Sykkel'n har gått amokk :S

Legg inn av ShadowRider »

Crinos skrev:Kan det tenkes at du har koblet litt om på ledningene fra de som stod på pluss og minus på det gamle batteriet og nå på det nye?
Nei, det kan eg ikke tenke meg. Minus kabelen gikk i jord og plusskabelen gikk i "Starter Relay Switch"

Eg tok med meg Releet på jobb og ga det til elektrikerene, får å se om dei kunne finne ut av det. Men det ser mørkt ut for den, lurer på om eg må bestille ny. om ikke det er tenningsmodulen som har klikka i vinkel...
Kjører: Honda CB750 F2 94'
Tidligere: Honda VT125c Shadow 99'

Brukeravatar
ShadowRider
Innlegg: 98
Registrert: 12 aug 2011, 08:40
Motorsykkelen din: Honda CB 750 F2 1994
Sted: Lindås, Hordaland

Re: Sykkel'n har gått amokk :S

Legg inn av ShadowRider »

Noen som vet hvor eg kan få tak i nytt startrele til Honda VT125 Shadow 1999'? MC-Marine i Bergen var tom på lager og hadde en ukes leveringstid.
wemoto.com måtte bestille nye også.

Noen nettbutikker eller verksted som selger sånt?
Kjører: Honda CB750 F2 94'
Tidligere: Honda VT125c Shadow 99'

Brukeravatar
Kjellrf
Innlegg: 1601
Registrert: 31 aug 2009, 15:15
Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Sted: Sandefjord

Re: Sykkel'n har gått amokk :S

Legg inn av Kjellrf »

ShadowRider skrev:Noen som vet hvor eg kan få tak i nytt startrele til Honda VT125 Shadow 1999'? MC-Marine i Bergen var tom på lager og hadde en ukes leveringstid.
wemoto.com måtte bestille nye også.

Noen nettbutikker eller verksted som selger sånt?
Må nok bare vente. På de gamle Honda-releene kunne man være heldig hvis man slo på de, og at de da slo inn. På CX'en min virket releet ett snaut år ekstra da jeg snudde det på hodet....
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.

Brukeravatar
fikse
Innlegg: 953
Registrert: 28 apr 2011, 19:48
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Sted: Sund, Sotra, vest for Bergen

Re: Sykkel'n har gått amokk :S

Legg inn av fikse »

Pass på! Honda i Bergen er grisedyre på deler. Hør nå hva de skal ha for det, før du bestiller. Alternativt kan du se på http://www.cmsnl.com/" onclick="window.open(this.href);return false; eller http://www.davidsilverspares.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;. David Siler skal ha relativt mye for frakt, men ellers greie. cmsnl har jeg nettopp begynt å handle hos, de har mye, er rimelige, og raske (ca 1 uke).
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

Svar