Jeg var på leting etter et sted jeg kunne kjøpe ledninger med fargekode til et prosjekt jeg holder på med, uten å kjøpe en rull på 100 meter, og her fant jeg det jeg var på utkikk etter. Kjøpte noen meter av forskjellige fargekoder, noen skjøte-kontakter, og strømpe til kablene. Lå i postkassa noen dager senere. Mye nyttig elektrisk for oss som pusser opp gammelt skrot.
Og så har vi denne: siden til Posi-Tap, som er en mye bedre og sikrere strømtyv enn den vi kjenne fra før, dvs. disse...: ...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Artisteri på meget høyt nivå, sku' jeg mene Utrolig godt gjort :uk
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Fikk denne i posten i dag, fra: http://www.goldwingspesialisten.no/
Den lå ikke i shoppen sist jeg sjekket, men etter en liten telefon, og tips fra en som har kjøpt sånn, ble den handlet likevel.
Skru av lokket på bremsevæskebeholderen, monter, og sett lokket oppå.
Voila, du har 3 nye brytere, uten å bore sjenerende hull i sykkelen.
Sist redigert av The-Stig den 21 jan 2009, 17:18, redigert 1 gang totalt.
Historikk
- 2020 BMW R1250RS
X Yamaha Xmax 300
X 2012 Triumph 1050 Sprint GT
X 2007 Honda CBF1000S
X 1992 Suzuki GSX1100F
X 1984 Honda VF1000F
X 1984 Suzuki GSX750ES
Takk for tips, AJ! Noen som har erfaring med denne?
Historikk
- 2020 BMW R1250RS
X Yamaha Xmax 300
X 2012 Triumph 1050 Sprint GT
X 2007 Honda CBF1000S
X 1992 Suzuki GSX1100F
X 1984 Honda VF1000F
X 1984 Suzuki GSX750ES
Skru av lokket på bremsevæskebeholderen, monter, og sett lokket oppå.
Voila, du har 3 nye brytere, uten å bore sjenerende hull i sykkelen.
Ser lurt ut, dette
Men hvor har du kjøpt den fra? Kan være greit for oss andre å vite...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Trønderhælvettet skrev:Takk for tips, AJ! Noen som har erfaring med denne?
Bare med Throttlerocker. Skulle demonstrere hvor praktisk den var, men noen hadde rappan gitt. Når og hvor må gudene vite. Kanskje ikke så flotte greier når en ikke oppdager at den er rappa engang ?
Trønderhælvettet skrev:Takk for tips, AJ! Noen som har erfaring med denne?
Bare med Throttlerocker. Skulle demonstrere hvor praktisk den var, men noen hadde rappan gitt. Når og hvor må gudene vite. Kanskje ikke så flotte greier når en ikke oppdager at den er rappa engang ?
Nei, kanskje ikke...
:rofl
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Pollti skrev:Det var som hællvete ! Er det ikke lurt å ha lokk på bremsevæskeholderen da ? :clown
Den fungerer som lokk, så ikke noe problem.
AJ skrev:Men hvor har du kjøpt den fra? Kan være greit for oss andre å vite...
Redigerte innlegget, så nå er adressen der. :)
Historikk
- 2020 BMW R1250RS
X Yamaha Xmax 300
X 2012 Triumph 1050 Sprint GT
X 2007 Honda CBF1000S
X 1992 Suzuki GSX1100F
X 1984 Honda VF1000F
X 1984 Suzuki GSX750ES
- 2020 BMW R1250RS
X Yamaha Xmax 300
X 2012 Triumph 1050 Sprint GT
X 2007 Honda CBF1000S
X 1992 Suzuki GSX1100F
X 1984 Honda VF1000F
X 1984 Suzuki GSX750ES