Er det noen andre kvinnfolk her inne?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Jinta
Innlegg: 107
Registrert: 31 jan 2010, 16:59
Motorsykkelen din: Kawasaki Z 1000 SX 2013 mod
Sted: Hvittingfoss

Er det noen andre kvinnfolk her inne?

Legg inn av Jinta »

Heisann hopsann :vs

Lissom bestemt meg for å bli litt mer aktiv her inne. Je har hatt lappen og kjørt mc i mange år nå. For noen år siden var det en jente-boom og mange tok lappen, men så falt mange av.....eller kjører veldig lite :-k

Vant med å kjøre med mannfolk je...stort sett det je har gjort i alle år......og de siste åra stort sett med gubben. Men åssen er det a......er det noen andre aktive jinter her inne? :scratch
Live to ride - ride to live
Smia MC

MC`r: Suzuki 50, Yamaha XJ 600, Honda Magna 750, Suzuki 600 GSXF, Honda CBR 600 F/S, Honda 600 RR X 2, Honda VFR 800 V-Tec, Suzuki GSXR 750, Suzuki GSXR 1000 og nå Kawasaki Z 1000 SX

Brukeravatar
stigagixx
Innlegg: 132
Registrert: 15 mar 2012, 19:50
Motorsykkelen din: Suzuki Gsxr 750 K8
Sted: Ringsaker

Re: Er det noen andre kvinnfolk her inne?

Legg inn av stigagixx »

Nå er ikke jeg det du søker etter (jenter med sykkel), men velkommen til forumet!

Det er flere jenter her inne vet jeg! :)

Hva kjører du og hvor holder du til?
(Gsxr sier mye men.. ;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Brukeravatar
Jinta
Innlegg: 107
Registrert: 31 jan 2010, 16:59
Motorsykkelen din: Kawasaki Z 1000 SX 2013 mod
Sted: Hvittingfoss

Re: Er det noen andre kvinnfolk her inne?

Legg inn av Jinta »

stigagixx skrev:Nå er ikke jeg det du søker etter (jenter med sykkel), men velkommen til forumet!

Det er flere jenter her inne vet jeg! :)

Hva kjører du og hvor holder du til?
(Gsxr sier mye men.. ;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
Nei.....nå er vel ikke du det je søker nei....med mindre du kjører som ei kjerringa da :lol

Riktignok så er je hedmarking, men bor på en anna kan ta landet ja - nærmere bestemt Hvittingfoss.
Live to ride - ride to live
Smia MC

MC`r: Suzuki 50, Yamaha XJ 600, Honda Magna 750, Suzuki 600 GSXF, Honda CBR 600 F/S, Honda 600 RR X 2, Honda VFR 800 V-Tec, Suzuki GSXR 750, Suzuki GSXR 1000 og nå Kawasaki Z 1000 SX

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38014
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Er det noen andre kvinnfolk her inne?

Legg inn av AJ »

GsxR-Hege skrev:Heisann hopsann :vs

Lissom bestemt meg for å bli litt mer aktiv her inne. Je har hatt lappen og kjørt mc i mange år nå. Men åssen er det a......er det noen andre aktive jinter her inne? :scratch
Hyggelig :vs :D

Joda, er da noen aktive jinter her inne ;-) :
Evike og SheDevil har vært med lenge og er aktive både her inne og ute på veien. Møter stadig vekk disse to, sist da vi hadde Karlstad-treffet (evike) og på Norgestreffet (SheDevil).
Bimma var veldig aktive en periode, men lenge siden jeg har sett henne her på forumet... :-k SoloTwin var også inom en periode, men forsvant igjen... dessverre.
Samma med Irongirl...
LinnSurion dukket plutselig opp igjen etter mange års fravær, men er en stund siden hun også ha vært pålogget.
Lady h var innom senest i dag. Benny er ofte pålogget... KawaSonja, som er kjærringa til Svein2 kjører også egen sykkel, men er altfor sjelden innom her hun også... :sorry

Vel... detta var noen få av de jeg husker i farten som kjører egen sykkel.
Må også nevne Wheelonass, som jobber med å få godkjent sin spesielle sykkel: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1&t=2537&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Har glemt mange, men forhåpentligvis ikke de som er mest aktive... :redface
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Er det noen andre kvinnfolk her inne?

Legg inn av evike »

Var jeg ikke kallet til å svare på noe fra før, så er jeg ihvertfall

1. Ja, jeg er aktiv, både på veien og her på forumet. (Selv om ja, jeg kjører som ei kjerring) :-# .
2. Évike kaller jeg meg her inne. Det er ingen hemmelighet at jeg egentlig heter Eva.
3. Vi bor en halvtimes tid ifra hverandre. Så her finnes ingen unnskyldning for ikke å møtes.
4. Nå nærmest blir jeg å treffe på Horten Bike & Beach førstkommende helg. Hvis du kommer nedom, så har jeg antagelig dongerivest med Evike brodert bak på ryggen, sammen med et digert ryggmerke for NAF MC Tønsberg. (Har nå byttet navn på klubben til NAF MC Vestfold, men ryggmerket henger nå på vesten min enda).

Sees snart!!
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Er det noen andre kvinnfolk her inne?

Legg inn av SheDevil »

Heisann GsxR-Hege og velkommen skal du være :vs

Er ikke så veldig aktiv her inne på forumet for å skrive men titter innom for å holde meg litt oppdatert på hva som skjer rundt om land og strand...

Kjørte opp selv i 1987 men hadde en lang periode med opphold grunnet småbarn osv, et ganske så kjent sak, sånn sett tror jeg...

Men, tar det desto mer igjen på "gammeldagan" :knegg

Kjører selv på en litt eldre Honda VFR 750F, som jeg trives ganske så godt på.
Bruker noen timer med "gullet" mitt i løpet av et sesong :janikk
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Nikka
Innlegg: 32
Registrert: 19 apr 2012, 08:18
Motorsykkelen din: HD Sportster 1200 2013
Sted: In the West...

Re: Er det noen andre kvinnfolk her inne?

Legg inn av Nikka »

Mjoda, er da innom iblant selv om jeg ikke er den mest aktive til å skrive da. Men det er supert å lese om andres erfaringer - tok lappen i fjor høst så jeg er rimelig fersk (selv om 10.000km-servicen nærmer seg med stormskritt...) :prop:
Kjører sykkel stort sett hver dag nå, hender nok jeg tar bilen om været ikke stemmer med sinnsstemningen :-k
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
"Sometimes it takes a whole tank of fuel before you can think straight."

Svar