Northman blogger - Skjerra?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Brukeravatar
Northman
Innlegg: 449
Registrert: 28 des 2011, 13:47
Motorsykkelen din: 99 mod R1

Re: Northman blogger - Skjerra?

Legg inn av Northman »

Bjønnavind skrev:Kongebilder! Blei sugen på detta selv! :D
Det eneste som kunne være bedre enn å gjennomføre dette i en Ural med sidevogn må vel være en GW :D
It is better to exist unknown to the law.

Brukeravatar
RoJo
Innlegg: 217
Registrert: 18 okt 2009, 22:46
Motorsykkelen din: Yamha TDM 850 2000, Yamha FZS 1000 2001
Sted: Stord

Re: Northman blogger - Skjerra?

Legg inn av RoJo »

Skulle svært gjerne ha vært med på en slik tur, har mange gode minner fra Marokko.
Jobba der i en periode for en del år siden, hadde en hel påske fri og farta rundt sammen med en tysker i en eldre tresylindra DKW sportsbil.
Fantastisk natur, spesiellt når en kom vekk fra kysten og opp mot Atlas fjellene, men jeg synes å huske at veidekket kunne være temmelig glatt med polert asfalt og med mye hull og grus når vi kom vekk fra hovedveiene, men det værste den gangen var dyr i veien, kameler, esler, sauer og gjeiter og etter nærkontakt med to sauer, noe som endte med knust grill, lykter etc samt to dø sauer og en landsby full av opphissede menn med store kniver blei farten redusert. Bortsett fra denne episoden som til slutt endte bra for alle traff jeg bare hyggelige mensker og har bare gode minner.

Brukeravatar
Bjønnavind
Innlegg: 870
Registrert: 12 mar 2011, 09:36
Motorsykkelen din: 1981 Honda CB900 Custom
Sted: Andebu

Re: Northman blogger - Skjerra?

Legg inn av Bjønnavind »

Northman skrev:
Bjønnavind skrev:Kongebilder! Blei sugen på detta selv! :D
Det eneste som kunne være bedre enn å gjennomføre dette i en Ural med sidevogn må vel være en GW :D
Jeg får gi deg referatet vettu! Åssen gikk du fram i forkant for å få dette gjennomført?

Brukeravatar
Northman
Innlegg: 449
Registrert: 28 des 2011, 13:47
Motorsykkelen din: 99 mod R1

Re: Northman blogger - Skjerra?

Legg inn av Northman »

Bjønnavind skrev:
Northman skrev:
Bjønnavind skrev:Kongebilder! Blei sugen på detta selv! :D
Det eneste som kunne være bedre enn å gjennomføre dette i en Ural med sidevogn må vel være en GW :D
Jeg får gi deg referatet vettu! Åssen gikk du fram i forkant for å få dette gjennomført?
Sparte litt penger, meldte meg på, kjøpte R sykkel :) Drøye 1100mil senere var det gjort ;)
RoJo skrev:Fantastisk natur, spesiellt når en kom vekk fra kysten og opp mot Atlas fjellene, men jeg synes å huske at veidekket kunne være temmelig glatt med polert asfalt og med mye hull og grus når vi kom vekk fra hovedveiene, men det værste den gangen var dyr i veien, kameler, esler, sauer og gjeiter og etter nærkontakt med to sauer, noe som endte med knust grill, lykter etc samt to dø sauer og en landsby full av opphissede menn med store kniver blei farten redusert. Bortsett fra denne episoden som til slutt endte bra for alle traff jeg bare hyggelige mensker og har bare gode minner.
Det var mye rart i veien ja, det kan jeg skrive under på. Det rareste var egentlig alle ungene. De hoppa ut i veien som om vi var kjendiser, skrek og ropte mens, virket som om det gikk litt sport i å komme nærmest syklene :)

Møtte bare hyggelige folk, men skjønte jo ikke så mye av hva de sa, så godt mulig noen av de surmula :D
It is better to exist unknown to the law.

Brukeravatar
Northman
Innlegg: 449
Registrert: 28 des 2011, 13:47
Motorsykkelen din: 99 mod R1

Re: Northman blogger - Skjerra?

Legg inn av Northman »

En kveld i Marokko med god mat, øl og en del vann + noe attåt:

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151337546295062
It is better to exist unknown to the law.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Northman blogger - Skjerra?

Legg inn av Globe »

Hmmm...å linke til egen facebookprofil funker nok ikke, dessverre!

Brukeravatar
Northman
Innlegg: 449
Registrert: 28 des 2011, 13:47
Motorsykkelen din: 99 mod R1

Re: Northman blogger - Skjerra?

Legg inn av Northman »

Globe skrev:Hmmm...å linke til egen facebookprofil funker nok ikke, dessverre!
Joda, det funker fint, å linke til andres video funka kanskje heller dårlig :)

Noen som vet hvordan man laster ned video fra FB?
It is better to exist unknown to the law.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Northman blogger - Skjerra?

Legg inn av Globe »

Det finnes denne løsningen: http://www.downfacebook.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Men linken fremkommer som "privat" og/ deles kun med venner, så det er mulig at du greier å laste den ned.

Svar