1200GS vs 1200 Explorer
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
1200GS vs 1200 Explorer
Og her var plutselig enda et spørsmål fra en ny en:
Kjører rundt i Oslo på en gammel 85 Yamaha XJ 700 Maxim. Så skal familien brått flytte til Tønsberg-området, og jeg ser at det blir pendling til Oslo hver dag. Pendle med bil blir for dyrt, toget er for upålitelig, og da gjenstår så vidt jeg kan se bare en eneste skikkelig måte å komme seg på jobb på (det er ihvertfall dette jeg sier til kona), nemlig med motorsykkel. Men det går jo selvsagt ikke an å pendle med den gamle sykkelen jeg har i dag. Den er for det første for liten (jeg er 195 høy). Etter ett kvarter er jeg ødelagt i de fleste kroppsdeler. Den er også for gammel til at jeg tør satse på at den tåler 200 km pr dag (1000 km i uka), derfor har jeg et fantastisk argument til å kjøpe ny, noe kona etterhvert har akseptert..
Men her er da min hodepine: Hva skal jeg velge? Har brukt tiden fra November til nå på å tenke. Sitter og ser på finn.no på hva som er til salgs, og tråler mc-butikker på hele østlandet hvor jeg stiller samme spørsmål som jeg stiller her. Alle anbefaler de selvsagt "sin sykkel". Jeg har vært innom alt fra HD til Goldwing, BMW RT (og LT), og har nå endt opp med at jeg på bakgrunn av en lang kropp tror jeg vil ha det best på en offroad/adventure sykkel. Har derfor vært helt klar på at det skulle bli en GS, men det var før jeg var oppe hos AMD før helgen, og fikk vite litt om den nye Triumph'en... Jeg ser for meg at med den kjørelengden jeg legger opp til, vil jeg få mer enn nok tid til å prøve begge før jeg pensjonerer meg om en 20-25 år...
Kjører rundt i Oslo på en gammel 85 Yamaha XJ 700 Maxim. Så skal familien brått flytte til Tønsberg-området, og jeg ser at det blir pendling til Oslo hver dag. Pendle med bil blir for dyrt, toget er for upålitelig, og da gjenstår så vidt jeg kan se bare en eneste skikkelig måte å komme seg på jobb på (det er ihvertfall dette jeg sier til kona), nemlig med motorsykkel. Men det går jo selvsagt ikke an å pendle med den gamle sykkelen jeg har i dag. Den er for det første for liten (jeg er 195 høy). Etter ett kvarter er jeg ødelagt i de fleste kroppsdeler. Den er også for gammel til at jeg tør satse på at den tåler 200 km pr dag (1000 km i uka), derfor har jeg et fantastisk argument til å kjøpe ny, noe kona etterhvert har akseptert..
Men her er da min hodepine: Hva skal jeg velge? Har brukt tiden fra November til nå på å tenke. Sitter og ser på finn.no på hva som er til salgs, og tråler mc-butikker på hele østlandet hvor jeg stiller samme spørsmål som jeg stiller her. Alle anbefaler de selvsagt "sin sykkel". Jeg har vært innom alt fra HD til Goldwing, BMW RT (og LT), og har nå endt opp med at jeg på bakgrunn av en lang kropp tror jeg vil ha det best på en offroad/adventure sykkel. Har derfor vært helt klar på at det skulle bli en GS, men det var før jeg var oppe hos AMD før helgen, og fikk vite litt om den nye Triumph'en... Jeg ser for meg at med den kjørelengden jeg legger opp til, vil jeg få mer enn nok tid til å prøve begge før jeg pensjonerer meg om en 20-25 år...
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
Hei SuperMorten og velkommen hit til MCsiden.no :-) Hyggelig!!
Ser du peiler deg inn på den populære 'allroad' klassen...
Begge 1200'ene du nevner er store og solide sykler som tåler å bli kjørt langt og lenge. Tar sjansen på å si det om 1200 Explorer også selv om dette er en helt ny modell som ikke kan vise til noen brukererfaringer enda.
I samme klasse finenr man Moto Guzzi 1200 Stelvio, med og uten 'off'road' utrustning.Helt klar en interessant sykkel, synes jeg i hvert fall
Med 32 literes bensintank mot 1200 Explorers 20-21 liter tank forteller vel noe om at Moto Guzzi har langturambisjoner med denne.
Ellers er jo Yamaha 1200 Super Ténéré en verdig kandidat også, vil jeg tro.
Felles for disse fire er at de store og passer storvokste folk (over 190 cm), har massevis av moment og motorkrefter forøvrig, god lastekapasitet, komfortabel kjørestilling og ikke minst kardang, som er noe mange foretrekker framfor kjede.
Men når disse syklene er nevnt er det også all grunn til å nevne de mer gateorienterte syklene, som også egner seg like godt til langturen som til pendling, nemlig sykler som Honda CBF 1000, Yamaha TDM 900, Triumph Tiger 1050, Suzuki Vstrom - pluss en del andre.
I det hele tatt et rimelig godt utvalg
Så her er det bare å sette av tid til prøvekjøring av de syklene som er tilgjengelig for denslags hos forhandlerne
Ser du peiler deg inn på den populære 'allroad' klassen...
Begge 1200'ene du nevner er store og solide sykler som tåler å bli kjørt langt og lenge. Tar sjansen på å si det om 1200 Explorer også selv om dette er en helt ny modell som ikke kan vise til noen brukererfaringer enda.
I samme klasse finenr man Moto Guzzi 1200 Stelvio, med og uten 'off'road' utrustning.Helt klar en interessant sykkel, synes jeg i hvert fall
Med 32 literes bensintank mot 1200 Explorers 20-21 liter tank forteller vel noe om at Moto Guzzi har langturambisjoner med denne.
Ellers er jo Yamaha 1200 Super Ténéré en verdig kandidat også, vil jeg tro.
Felles for disse fire er at de store og passer storvokste folk (over 190 cm), har massevis av moment og motorkrefter forøvrig, god lastekapasitet, komfortabel kjørestilling og ikke minst kardang, som er noe mange foretrekker framfor kjede.
Men når disse syklene er nevnt er det også all grunn til å nevne de mer gateorienterte syklene, som også egner seg like godt til langturen som til pendling, nemlig sykler som Honda CBF 1000, Yamaha TDM 900, Triumph Tiger 1050, Suzuki Vstrom - pluss en del andre.
I det hele tatt et rimelig godt utvalg
Så her er det bare å sette av tid til prøvekjøring av de syklene som er tilgjengelig for denslags hos forhandlerne
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Bosted: Oslo
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
Typen sykkel du titter på er uten tvil glimrende til mye kjøring
Både pendling og langturer på asfalt og grus.
Når det gjelder å velge mellom Explorer og 1200GS er det etpar ting du skal tenke på.
Bmw har hatt noen gjengangerfeil på sine, det har bla vært drivstoffpumpa, kardangen og noe antennegreier til en atyverianordning i motoren. Det siste tror jeg skal være fikset på nyere sykkler
Jeg kan heller ikke unngå å legge merke til at det er utrolig mange Bmv GS`er som selges i det reklamasjonsretten går ut, er det tilfeldig
I tillegg skal du også tenke på at 1200GS er en utgående modell som snart erstattes av en veskekjølt GS1250, forhåpentlig uten sånne konstruksjonsblemmer som 1200 har hatt.
Alikevel er det jo utrolig mange som velger 1200GS så det må jo være en grunn
En annen viktig grunn, jeg klarer ikke å bli fortrolig med MC-Oslo. Har vært der endel i årens løp og synes stadig betjeningen løper rundt med nesa i sky, og har aldrig følt snev av kundeoppmerksomhet/kundeservice i den butikken. Dette kan selvfølgelig være individuellt.
Selv har jeg brukt mye tid på disse og mange andre tanker rundt temaet, og resultatet
er at om 3-4 uker står det en skinnende blå Triumph Tiger 1200 Explorer å venter på meg nede hos Geir på AMD.
En liten ting til, jeg sier bare kruskontroll
Det er en inneholdsrik tråd om Exploreren her hvor du finner mange tanker om, tester og filmklipp av sykkelen. Ta deg tid til å gå igjennom denne
Lykke til med sykkelvalget, og ikke for å forglemme. Velkommen til Mc-Siden .no
Både pendling og langturer på asfalt og grus.
Når det gjelder å velge mellom Explorer og 1200GS er det etpar ting du skal tenke på.
Bmw har hatt noen gjengangerfeil på sine, det har bla vært drivstoffpumpa, kardangen og noe antennegreier til en atyverianordning i motoren. Det siste tror jeg skal være fikset på nyere sykkler
Jeg kan heller ikke unngå å legge merke til at det er utrolig mange Bmv GS`er som selges i det reklamasjonsretten går ut, er det tilfeldig
I tillegg skal du også tenke på at 1200GS er en utgående modell som snart erstattes av en veskekjølt GS1250, forhåpentlig uten sånne konstruksjonsblemmer som 1200 har hatt.
Alikevel er det jo utrolig mange som velger 1200GS så det må jo være en grunn
En annen viktig grunn, jeg klarer ikke å bli fortrolig med MC-Oslo. Har vært der endel i årens løp og synes stadig betjeningen løper rundt med nesa i sky, og har aldrig følt snev av kundeoppmerksomhet/kundeservice i den butikken. Dette kan selvfølgelig være individuellt.
Selv har jeg brukt mye tid på disse og mange andre tanker rundt temaet, og resultatet
er at om 3-4 uker står det en skinnende blå Triumph Tiger 1200 Explorer å venter på meg nede hos Geir på AMD.
En liten ting til, jeg sier bare kruskontroll
Det er en inneholdsrik tråd om Exploreren her hvor du finner mange tanker om, tester og filmklipp av sykkelen. Ta deg tid til å gå igjennom denne
Lykke til med sykkelvalget, og ikke for å forglemme. Velkommen til Mc-Siden .no
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
Har løpt litt frem og tilbake mellom MC Oslo og AMD og ja du har nok rett. Har vært flere turer hos MC Oslo hvor jeg har kommet inn, gått rundt i butikken, og går ut igjen uten at noen har sett/snakket til meg.. Hos AMD er det motsatt. Forøvrig bor jeg like ned i bakken, sånn ca 1 minutt gangavstand fra AMD.
Cruisekontroll ja. Det har vært et av mine "må ha-krav" til ny sykkel. I tillegg til at jeg ser etter noe med tankvolum som gjør at en ikke må stoppe annenhver time. Yamahaen jeg har i dag har en 10-11 liters tank, og bruker nesten en liter på mila. Klok av skade, vil jeg gjerne kunne kjøre litt lenger mellom hver gang jeg fyller..
Jeg var også innom hos Motorport oppe på Alna, og han ville prøve å selge meg en Pan European. Et fornuftig kjøp sa mannen. Men for pokker, hvis alt skal være fornuftig, hadde jeg kjørt rundt i en Toyota Prius eller lignende til jernbanestasjonen, og tatt toget til Oslo. Det skal være gøy
Jeg tror nok jeg kommer til å ligge på lur i vinduet, og følge med på alle leveranser til AMD i nærmeste fremtid. Kanskje jeg får et øye på Exploreren... Sitter med brosjyren foran meg, og den sølvgrå på forsiden ser ihvertfall veldig bra ut..
Cruisekontroll ja. Det har vært et av mine "må ha-krav" til ny sykkel. I tillegg til at jeg ser etter noe med tankvolum som gjør at en ikke må stoppe annenhver time. Yamahaen jeg har i dag har en 10-11 liters tank, og bruker nesten en liter på mila. Klok av skade, vil jeg gjerne kunne kjøre litt lenger mellom hver gang jeg fyller..
Jeg var også innom hos Motorport oppe på Alna, og han ville prøve å selge meg en Pan European. Et fornuftig kjøp sa mannen. Men for pokker, hvis alt skal være fornuftig, hadde jeg kjørt rundt i en Toyota Prius eller lignende til jernbanestasjonen, og tatt toget til Oslo. Det skal være gøy
Jeg tror nok jeg kommer til å ligge på lur i vinduet, og følge med på alle leveranser til AMD i nærmeste fremtid. Kanskje jeg får et øye på Exploreren... Sitter med brosjyren foran meg, og den sølvgrå på forsiden ser ihvertfall veldig bra ut..
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
ojda skrev: Lykke til med sykkelvalget, og ikke for å forglemme. Velkommen til Mc-Siden .no
Tusen takk Tror nok dette blir et forum å trives på
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- Dexter
- Innlegg: 3348
- Registrert: 22 des 2009, 18:29
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
- Bosted: Kongsberg
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
Ville nok ikke vært så bekymra for tanking på en ny sykkel. Du får sannsynligvis opp mot 20l tank og TDM bruker ikke mer enn 0,5 på mila, så da kan du jo selv regne ut farta dersom du må stoppe hver 1,5 time for å fylle
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Bosted: Oslo
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
Jeg hadd valgt sort om det ikk hadde vert for at jeg har sort sykkel nå. (Kjerringa skal jo også føle at vi har fått ny sykkel)
Ellers så er det jo litt vanskelig å si før man har sett sykkelen i levende live.
Sa Geir noe om hvor mange sykler som var bortbestilt nå?
Jeg kunne også ha ønsket meg noe større tank, men med 35 mil+ er det ikke avgjørende på noen måte.
Så får du sitte der i karmen og ønske sykkelen min velkommen når den kommer.
Skulle forresten ikke forundre meg om jeg så deg på Torsdag. Etsted mellom Calberner og Ullevåll.
Er ikke så mange customsykkler ute å farter enda.
Ellers så er det jo litt vanskelig å si før man har sett sykkelen i levende live.
Sa Geir noe om hvor mange sykler som var bortbestilt nå?
Jeg kunne også ha ønsket meg noe større tank, men med 35 mil+ er det ikke avgjørende på noen måte.
Så får du sitte der i karmen og ønske sykkelen min velkommen når den kommer.
Skulle forresten ikke forundre meg om jeg så deg på Torsdag. Etsted mellom Calberner og Ullevåll.
Er ikke så mange customsykkler ute å farter enda.
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
Tipper det hadde blitt med den ene tanken da ja...Dexter skrev:Ville nok ikke vært så bekymra for tanking på en ny sykkel. Du får sannsynligvis opp mot 20l tank og TDM bruker ikke mer enn 0,5 på mila, så da kan du jo selv regne ut farta dersom du må stoppe hver 1,5 time for å fylle
I skrivende stund tenker jeg at jeg kommer til å ta flere turer opp til AMD ja...
Ser ikke bort i fra at det var meg. Bor i kvartalet nedenfor AMD (rett over Rema 1000). Har stort sett på meg sort hjelm, rød/svart jakke og gul refleksvest.
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Bosted: Oslo
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
Neimen Dexter da. Her er det for en gangs skyld ingen som har snakket om TDM. Bortsett fra A-J. i en bisetning da, så begynner duDexter skrev:Ville nok ikke vært så bekymra for tanking på en ny sykkel. Du får sannsynligvis opp mot 20l tank og TDM bruker ikke mer enn 0,5 på mila, så da kan du jo selv regne ut farta dersom du må stoppe hver 1,5 time for å fylle
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Bosted: Oslo
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
Husker ikke hva personen hadde på seg jeg, bare at jeg tenkte customsykkel? Jaja nå begynner sessongen, så kjørte jeg hjem, kledde av og startet opp min egen for første gang i år
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- Dexter
- Innlegg: 3348
- Registrert: 22 des 2009, 18:29
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
- Bosted: Kongsberg
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
Vet du hva, det har du helt rett i. Her har jeg blanda sammen noe greier på feil plass Åssen klarte jeg det da?ojda skrev:Neimen Dexter da. Her er det for en gangs skyld ingen som har snakket om TDM. Bortsett fra A-J. i en bisetning da, så begynner duDexter skrev:Ville nok ikke vært så bekymra for tanking på en ny sykkel. Du får sannsynligvis opp mot 20l tank og TDM bruker ikke mer enn 0,5 på mila, så da kan du jo selv regne ut farta dersom du må stoppe hver 1,5 time for å fylle
Tilgi meg :[-o<
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Bosted: Oslo
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
Jeg tilgir deg Men om det får gå upåaktet hen fra resten av forumet er jeg ikke brått så sikker på
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
- Snikkeren
- Innlegg: 4964
- Registrert: 02 jul 2010, 14:03
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
- Bosted: Ørsta
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
Er jo ikke rart at Dexter nevner TDM. Når TDM'en er så knakandes god som den er, så er det ikke rart at det er TDM som står i hodet på han.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
Må nok bare innrømme at jeg nok kommer til å ta meg en tur til opp til AMD, for å se om de etterhvert kanskje har fått inn en Explorer som kan prøvekjøres..
Altså TMD-prat påvirker meg ikke i særlig grad..
Altså TMD-prat påvirker meg ikke i særlig grad..
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- ojda
- Innlegg: 5632
- Registrert: 19 sep 2010, 02:06
- Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
- Bosted: Oslo
Re: 1200GS vs 1200 Explorer
@Snikkeren
Jeg hører hva du sier, men er det no en spesiell sykkel du tenker på
Jeg hører hva du sier, men er det no en spesiell sykkel du tenker på
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]