Sommerturen sør-vest får en ny sjanse!

Her kan du boltre deg med så mye tekst og bilder du bare vil fra korte og lange turer - alene eller sammen med andre.
Link gjerne bilder fra eksterne bildedatabaser.
Brukeravatar
Ketil
Innlegg: 612
Registrert: 07 jun 2012, 11:00
Motorsykkelen din: BMW1250GSA 2019
Sted: Pasvik

Re: Sommerturen sør-vest får en ny sjanse!

Legg inn av Ketil »

AJ skrev:Igjen må jeg bare få nevne at det er nesten ubegripelig hvor bra det er å være på tur med KTM 1290 Super Adventure!
En utrolig kjøremaskin med masse kjøreglede.

Møtte mange andre motorsyklsiter i dag og kjørte i følge med flere også. Men etter etter hvert synes jeg disse tilpasset seg seg vel mye "flinkis" kjøremønsteret til buristene (og motorsyklister...) ved å holde seg tildels godt under fartsgrensa mange steder...
Så da var det bare å justere gassrulla en smule og frese forbi det meste :crazy: .
Og da kjenner man for alvor hva som bor i denne sykkelen! Enorme krefter og utrolig fint avstemt gassresponssystem, som jeg tror KTM må være alene om å ha greid å få til.

Rett og slett en utrolig sykkel med en motor, som jeg er ganske sikker på ingen andre i klassen kan vise maken til.
For ikke å nevne komfort, utstyrsnivå og kjøreegenskaper.
Etter dagens tur kjennes det helt klart ut som at det ikke finnes brukbare alternativer til den sykkelen jeg har :D !

Nå får jeg se an sykdomssituasjonen her hjemme som første prioritet.
Viser det seg at vår kjære mor kommer seg over det siste tilbakeslaget, ser jeg ikke bort bort fra at et nytt tredje sommerturforsøk.
KTM'en og jeg er klare som bare det for en ny tur :crazy: !
Jeg er også på tur og tenker på akkurat det samme i forhold til egen motorsykkelBilde For en herlig kjøremaskin BMW 1250 GSA er!!! Og jeg kan ikke fatte at noen mc kan matche denneBilde Vel kanskje en KTM 1290 da, en slik har jeg ikke prøvd ennå. Det er bra vi er fornøyde med syklene våreBilde

Ellers får du lykke til med neste tur og kjør vakkert! Jeg havnet 200 meter bak en mc-ulykke på E6 her i Troms, det satte en liten støkk i meg og fikk tankene i sving på hvor sårbare og utsatte vi er på mc. Ser i media at det heldigvis ikke var alvorlige skader.

Håper det går bedre med din mor.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Sommerturen sør-vest får en ny sjanse!

Legg inn av AJ »

AJ skrev: 23 jul 2020, 18:00 På forrige tur med niko glapp sløyfa om Vestringbygda.
Kjørte den i dag, en hyggelig avstikker i naturskjønne omgivelser. Bilder kommer senere.
Nederst i Vestringlinna dukket denne campingplassen opp, idyllisk beliggende ved Aurdalsfjorden:
Aurdal Camping.JPG
Aurdal Camping1.JPG
Her kan jeg godt tenke meg å campe en gang :) .
En godt utstyrt campingplass er det også, virker det som:

https://aurdalcamp.no/
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Svar