Oslo-Sokna-Nes-Oslo

Her kan du boltre deg med så mye tekst og bilder du bare vil fra korte og lange turer - alene eller sammen med andre.
Link gjerne bilder fra eksterne bildedatabaser.
Svar
Brukeravatar
Blaamand
Innlegg: 221
Registrert: 30 mai 2015, 12:16
Motorsykkelen din: Husqvarna FE 501 '15 KTM 250 EXC 2t 2015
Sted: Oslo

Oslo-Sokna-Nes-Oslo

Legg inn av Blaamand »

Hadde en herlig 30 mils(på en motard!) tur idag.
Starta i Oslo og kjørte rv4 oppover til Grua.Deretter fulgte jeg e16 og senere rv7 til jeg var i Sokna. Tok av mot Strømsoddbygda og fulgte den veien en god stund. Etterhvert ble det privat grusvei over fjellet. Endte tilslutt opp i Hedalen. På dette tidspunktet var jeg rimelig kjei etter en times grustur så da ble motarden vendt retning Oslo igjen.Herlig tur med alt man kan ønske seg av en mc-tur; Fint vær, svingete veier, grus og ingen uhell.
kart 05.06.16.PNG
2016-06-05 14.01.42.jpg
2016-06-05 13.53.17.jpg
2016-06-05 13.14.35 HDR-3.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
BRAAAAAP! :mc1

CB9
Innlegg: 361
Registrert: 16 mar 2014, 13:11
Motorsykkelen din: HONDA CB900F -81

Re: Oslo-Sokna-Nes-Oslo

Legg inn av CB9 »

var sikkert en koselig tur det der. ingen grove fartsovertredelser eller uanmeldte wheelies her nei. så skikkelig koselig ut..
kjørte du med refleksvest ? :thumleft
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
vim
Innlegg: 272
Registrert: 08 apr 2015, 09:51
Motorsykkelen din: Ducati Supersport
Sted: Viken

Re: Oslo-Sokna-Nes-Oslo

Legg inn av vim »

CB9 skrev:var sikkert en koselig tur det der. ingen grove fartsovertredelser eller uanmeldte wheelies her nei. så skikkelig koselig ut..
kjørte du med refleksvest ? :thumleft
Hva skulle det svaret bety?
Tar meg i å tenke at deg hadde det vært gøy å møte en gang. Bare for å se hvordan "sånne" ser ut. Jeg kjenner ingen med samme behov for å krangle, kritisere og terge anonymt nemlig,...
Eller bare allergisk mot koselig?

Brukeravatar
Blaamand
Innlegg: 221
Registrert: 30 mai 2015, 12:16
Motorsykkelen din: Husqvarna FE 501 '15 KTM 250 EXC 2t 2015
Sted: Oslo

Re: Oslo-Sokna-Nes-Oslo

Legg inn av Blaamand »

CB9 skrev:var sikkert en koselig tur det der. ingen grove fartsovertredelser eller uanmeldte wheelies her nei. så skikkelig koselig ut..
kjørte du med refleksvest ? :thumleft
hahahaha. begge hjula i bakken 100% av kjøreturen og alltid i fartsgrensa. :twisted

Droppa refleksvesten, men gikk heldigvis bra
BRAAAAAP! :mc1

Brukeravatar
Blaamand
Innlegg: 221
Registrert: 30 mai 2015, 12:16
Motorsykkelen din: Husqvarna FE 501 '15 KTM 250 EXC 2t 2015
Sted: Oslo

Re: Oslo-Sokna-Nes-Oslo

Legg inn av Blaamand »

vim skrev:
CB9 skrev:var sikkert en koselig tur det der. ingen grove fartsovertredelser eller uanmeldte wheelies her nei. så skikkelig koselig ut..
kjørte du med refleksvest ? :thumleft
Hva skulle det svaret bety?
Tar meg i å tenke at deg hadde det vært gøy å møte en gang. Bare for å se hvordan "sånne" ser ut. Jeg kjenner ingen med samme behov for å krangle, kritisere og terge anonymt nemlig,...
Eller bare allergisk mot koselig?
Akkurat her tror jeg han siktet til et passiar vi hadde på bloggen min. Jeg valgte å tolke dette som et artig og ironisk innlegg.
BRAAAAAP! :mc1

CB9
Innlegg: 361
Registrert: 16 mar 2014, 13:11
Motorsykkelen din: HONDA CB900F -81

Re: Oslo-Sokna-Nes-Oslo

Legg inn av CB9 »

vim skrev:
CB9 skrev:var sikkert en koselig tur det der. ingen grove fartsovertredelser eller uanmeldte wheelies her nei. så skikkelig koselig ut..
kjørte du med refleksvest ? :thumleft
Hva skulle det svaret bety?
Tar meg i å tenke at deg hadde det vært gøy å møte en gang. Bare for å se hvordan "sånne" ser ut. Jeg kjenner ingen med samme behov for å krangle, kritisere og terge anonymt nemlig,...
Eller bare allergisk mot koselig?

nei, vi bør ikke møtes.

Brukeravatar
vim
Innlegg: 272
Registrert: 08 apr 2015, 09:51
Motorsykkelen din: Ducati Supersport
Sted: Viken

Re: Oslo-Sokna-Nes-Oslo

Legg inn av vim »

Og selvfølgelig måtte du svare på ditt eget vis... :scratch

Men, beklager - det var en sammenheng i dette tilfellet, som jeg ikke catchet. My bad.


Så får jeg heller lure på om du virkelig er overrasket over at stilen din vekker reaksjoner - men det får vi heller ødelegge en annen tråd med kanskje.

Svar